Ko je odgovoran za neznanje kod muslimana?

Diskusije oko religija u svijetu ...
Poruka
Autor/ica
Avatar
Abu_haqq
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 542
Pridružen/a: 31 Mar 2000 02:00
Lokacija: Afghanistan

Ko je odgovoran za neznanje kod muslimana?

#1 Post Postao/la Abu_haqq »

Ko je odgovoran za neznanje kod muslimana?

Padom hilāfeta, veliki broj muslimana bio je prinuðen da svoj ¾ivot nastavi u novonastalim dr¾avama, koje vi¹e nisu bile islamske. U nekim zemljama su muslimani imali neku vrstu slobode u obavljanju svojih vjerskih du¾nosti, dok su u nekim bili izlagani raznim psiho-fizièkim torturama. Muslimani Kavkāza su nemilosrdno ubijani od strane komunistièkog re¾ima, koji je tamo uspostavljen jo¹ davne 1917. godine, tako da broj ubijenih muslimana u tom periodu dosti¾e dvadeset miliona. Muslimanima Kine je èak zabranjeno i kori¹tenje muslimanskih imena, takoðe od tamo¹njeg komunistièkog re¾ima, koji tamo jo¹ uvijek traje. Muslimanima, koji su ostali da ¾ive u krsta¹koj Evropi, su odmah nakon pada hilāfeta date neke vjerske slobode. Ali to nije sprijeèavalo pojedine narode u Evropi da, povremeno kada im se uka¾e prilika, vr¹e zloèine nad muslimanima (kao ¹to se to de¹avalo u I i II svjetskom ratu, zatim u Bosni od '92. do '95. i na Kosovu '98. i '99. godine pro¹log vijeka). Boraveæi du¾i period u nevjernièkom okru¾enju, muslimani u Evropi su vremenom poprimili dosta kr¹æanskog, poèev¹i od same vjere, tradicije pa sve do stvari svakodnevnog ¾ivota. Bo¹njaci, pored toga ¹to u oblaèenju u potpunosti slijede nevjernike, praznuju njihove praznike (poput Nove godine, Prvog maja, Osmog marta, itd.), slijede ih u nekim vjerskim obredima, npr. ukopavanje umrloga u kovèeg (ovo je pro¹ireno kod Bo¹njaka ju¾nog Sand¾aka, tj. sada¹nje sjeverne Crne Gore, u okolini Berana). Tako danas u Bosni i Hercegovini u sredinama koje su èisto bo¹njaèke, da nije d¾amija, ni po èemu ne bi mogli prepoznati da tu ¾ive muslimani.

Ovakvom stanju, pored stalnog nevjernièkog pritiska (putem ratova, njihovih zakona, svih vrsta medija, ¹kolskih sistema), uveliko doprinose ljudi koji sebe nazivaju vjerskim liderima bo¹njaka, tzv. imami“. Oni danas, zbog ovodunjaluèkih koristi, muslimanima zamuæuju vjerske propise, koji su do prije koju deceniju bili jasni svakom pojedincu. A danas je potrebno, zaslugom ''na¹ih imama'', pisati studije da bi muslimanima objasnili najjasnije islamske propise, kako bi na ispravan naèin robovali svome Gospodaru.

Pored toga ¹to je za vrijeme komunizma veliki broj imāma radio za UDBU, ¹pijunirajuæi svoje d¾ematlije, u istoènoj Bosni veliki broj njih je javno pekao rakiju. Iako je propis u vezi sa alkoholom vrlo jasan, veliki broj Bo¹njaka trguje alkoholom ne smatrajuæi to harāmom. A kako bi i smatrali, kada su je njihovi vjerski lideri javno proizvodili.

Krst je simbol vjere koja je po njemu i dobila ime kr¹æanstvo. No¹enje krsta, kao simbola vjere mimo islāma, je kufr, i to je bila poznata stvar svim generacijama muslimana. Prenosi se da su 'Umer, radijallāhu 'anhu, zatim svi imāmi (vladari) poslije njega i svi pravnici, postavljali uslove dhimijama [45] da, izmeðu ostalog, ne pokazuju krst na javnim mjestima, niti da ga stavljaju na crkvama. [46] Ako je kr¹æanima bilo zabranjeno da pokazuju odlièja svoje vjere meðu muslimane, kakav je tek propis no¹enja krsta od strane muslimana. U fetvama ''Stalne komisije za fetwe'', u poglavlju o opona¹anju nevjernika, stoji da ''opona¹anje nevjernika mo¾e biti kufr, kao ¹to je tra¾enje pomoæi od umrlih, ili vjerovanje da krst donosi sreæu, ili nositi ga kao grb...'' Umjesto da muslimane odvraæa od no¹enja krsta, Sead ef. Jasaviæ, inaèe imām u Plavu (Sand¾ak), im to dozvoljava, jer im je ohalālio rad u policji Crne Gore, radi neke opæe koristi za muslimane, pri tome se pozivajuæi na fetwe koje je dobio od ¹ejhova iz Saudijske Arabije. A mi pitamo ovog imāma:

''Da li je on tim ¹ejhovima objasnio da svaki policajac u Crnoj Gori mora na svome èelu imati grb sa tri krsta?''

Sigurno da nije, jer bi u suprotnom dobio fetwu koja ne bi odgovarala njegovim strastima. A drugo pitanje, koje upuæujemo istom imāmu, glasi:

''Radi koje to opæe koristi je muslimanu dozvoljeno da poèini nevjerstvo, stavljajuæi tri krsta na svoje èelo?''

A mo¾da je ovaj ''efendija'' i na¹ao nekoga ko mu je ohalālio no¹enje krsta. Sigurno je da danas imamo puno ljudi, koji sebe nazivaju ¹ejhovima, a koji ohalāljuju èiste harāme bez neke posebne darūre (nu¾de), pod izgovorom da je to opæa korist za muslimane. Ovako ne¹to bilo je prisutno kod ehlul-kitābija, za koje Uzvi¹eni ka¾e:

''Oni, pored Allāha, bogovima smatraju sveæenike svoje i monahe svoje i Mesīha, sina Merjemina...'' [47]

U tefsīru ovog ajeta od Taberija stoji:

''...pored Allāha, bogovima smatraju...'' znaèi: ''...uzeli su ih za gospodare pored Allāha i slijede ih u grije¹enju prema Allāhu. Ovi im (njihovi uèenjaci, tj. monasi i sveæenici) ohalāljuju ono ¹to im je Allāh zabranio i zabranjuju im ono ¹to im je Allah ohalālio.''

Tako je u zemljama Arapskog Poluostrva, i pored jasne naredbe Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:

''Istjerajte mu¹rike sa arapskog poluostrva.'' [48]

Fetwama ovakvih ''¹ejhova'' u¹lo je oko milion amerièkih vojnika. Ovi ''¹ejhovi'' su njihov ulazak na Arapsko Poluostrvo ohalālili radi ''opæe koristi za muslimane''. Od posljedica zaljevskog rata, u kojem je ova krsta¹ka vojska 1991. godine izvr¹ila invaziju na 'Irāq, umrlo je milion iraèke djece. Danas ista ova vojska ratuje protiv muslimana u 'Irāqu. Mi, ''obièni'' muslimani, vidimo da su muslimani ulaskom kr¹æanske vojske na Arapsko Poluostrvo – samo o¹teæeni. A najveæu korist su izvukli upravo kr¹æani koji, pored nafte sa Arapskog Poluostrva, sada pljaèkaju naftu i u 'Irāqu. Pa, po¹to mi ''obièni'' muslimani ne poznajemo tajne ove ''opæe koristi za muslimane'', tra¾imo od ''velikih uèenjaka'' da nam otkriju tu tajnu i otklone veliku ¹ubhu iz na¹ih srca po pitanju njihove uèenosti.

Jedan ''u svijetu poznati ālim'' ide jo¹ dalje i dozvoljava i veæi harām od ovoga. Jūsuf el-Kardāwī, je muslimanima ohalālio da budu pripadnici amerièke vojske u Afgānistānu i 'Irāqu. Njegov izgovor za ovakvu fetwu je ''da æe taj musliman, ukoliko vidi da njegove krsta¹ke kolege èine nepravdu muslimanima, zabraniti istima da to èine.'' Ono ¹to mi ''obièni muslimani'' znamo o mes'eli pomoæi nevjernika protiv muslimana jeste stav id¾mā' da je to kufr. [49] Jedan od tekstova na osnovu koga je id¾mā' do¹ao do ovakvog propisa jesu rijeèi Uzvi¹enog:

''O vjernici, ne uzimajte za za¹titnike Jevreje i kr¹æane! Oni su sami sebi za¹titnici! A njihov je i onaj meðu vama koji ih za za¹titnike prihvati.'' [50]

Mo¾da zato ¹to smo mi ''obièni'' muslimani, ne mo¾emo dokuèiti mudrosti ovog ''od cijelog svijeta priznatog 'ālima''.

U ovom nizu moramo spomenuti bisere, danas popularnih, murd¾ijskih uèenjaka i njihovih murīda. Ka¾emo ''popularnih'', jer su vrlo dobro prihvaæeni kod dana¹njih arapskih tāgūtā. S obzirom da djela ne smatraju dijelom īmāna, lahko prelaze preko mnogobrojnih kufrijāta koje èine njihovi poslodavci, vladari (npr. ne-suðenje po Allāhovom Zakonu, pomaganje kāfirā u borbi protiv muslimana, neki od njih se ne suste¾u da pred kamerom nose krst,...). Oni se povode za jednim dijelom islamskih tekstova, dok druge zanemaruju. Tako se za svoje slijepo slijeðenje vladara pozivaju na rijeèi Uzvi¹enog:

''O vjernici, pokoravajte se Allahu, pokoravajte se Poslaniku i predstavnicima va¹im.'' [51]

...kao i na rijeèi Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we selem:

''Ko mi bude pokoran – taj je pokoran Allahu, a ko nije pokoran meni – taj nije pokoran ni Allahu. A ko bude pokoran pretpostavljenom – taj je pokoran meni, a ko je nepokoran pretpostavljenom – taj je nepokoran meni.'' [52]

Murd¾ijski ''¹ejhovi'' zanemaruju uslov koji je 'ulema postavila za muslimanske vladare, a to je da on mora biti musliman. Na primjer, u knjizi imāma en-Newewija, inaèe uèenjaka ¹āfi'ījske pravne ¹kole, u poglavlju o ¹artovima imāma (vladara) stoji:

''da bude obveznik, musliman, pravedan...'' [53]

U drugom tekstu stoji:

''Za imāma (vladara) se postavljaju uslovi za koje nema mjesta ovdje ih spominjati. Od njih su najbitniji: da bude musliman, mu¹karac, obveznik, pravedan.'' [54]

Iste uslove mo¾ete naæi i u drugim tekstovima. [55] Ali, zbog svog murd¾ijskog ubjeðenja, ovi '' 'ālimi'' dana¹nje arapske vladare ne smatraju nevjernicima. Meðutim, i kod murd¾ija ima onih bla¾ih i onih radikalnih. Jedan od radikalnih murd¾ijskih ¹ejhova iz Saudijske Arabije, Ruhejlī, smatra da muslimani za vladara mogu uzeti i nevjernika u osnovi. On smatra da musliman, koji ¾eli iæi u d¾ihād, mora imati dozvolu vladara dr¾ave u kojoj ¾ivi, makar on bio i nevjernik. Zbog ovakvih '' 'ālimā'', ako ¾elite sticati islamsko znanje u svetim gradovima, Mekki i Medīni – morate imati napismeno pristanak dr¾ave u kojoj ¾ivite. A to znaèi da, ako ¾ivite u Srbiji, morate imati napismeno pristanak srbijanskog ministarstva vanjskih poslova, na èijem je èelu Vuk Dra¹koviæ.

U sliènu zabludu su oti¹li i medhalijevci. [56] Oni puno pa¾nje pridaju vanjskim (fikhskim) propisima, slijedeæi iskljuèivo svoje murd¾ijske uèenjake. Rijetko kad nazivaju selām muslimanima koji ne nose saudijsku nacionalnu no¹nju. Za svoje vladare priznaju nevjernike i pozivaju druge muslimane da istima budu pokorni. Tekfīre mud¾āhide u Afgānistānu i 'Irāqu, te Sejjida Qutba, smatrajuæi ih harid¾ijama koji su ustali na ''legalne vladare svojih zemalja''. Veliki broj studenata sa Kosova je zapao u ovu zabludu. Tako su neki od njih tra¾ili od svojih uèenjaka da im pokojnog Pjodora Rugovu [57] proglasi za vladara kojem se oni moraju pokoravati. Od ovog jakog vjetra ird¾ā'a, koji je danas poprilièno jak, nazebli su i studenti iz redova Bo¹njaka, a neke je zahvatila epidemija. Ovi posljednji smatraju da je dovoljno èovjeku da smatra za sebe da je musliman – pa da to i bude. Dakle, po njima su svi Bo¹njaci koji nikada nisu obavili niti jedan namāz, niti su ikada postili, niti zekāt dali (a o had¾d¾u da i ne govorimo), niti znaju ¹ta je to ¹ehādet (a kamoli da su ga bar jednom u ¾ivotu izgovorili), koji ponekad iz navike opsuju Allāha – muslimani. Ovi su sa svojim zabludama po pitanju īmāna upali u najekstremniju sektu murd¾ijā – d¾ehmijje, koji ka¾u da se īmān sastoji samo od ubjeðenja srca (to je mi¹ljenje nekih e¹'arijā i maturīdijā, a d¾ehmijje ka¾u da je īmān spoznaja). Imām Ahmed i neka 'ulema smatraju kāfirima sve one koji ka¾u da je īmān samo ubjeðenje srca, a sa njima se sla¾e i 'ulema Ned¾da. [58]

Kada danas imamo ovakve '' 'ālime'', nije ni èudo ¹to muslimani, zbog svog neznanja, uveliko nose obilje¾ja kāfira (bilo da se radi o vjerskim obilje¾jima poput krsta, ili nekim tradicionalnim). Ovoga nisu po¹teðena ni najsvetija muslimanska mjesta. Ko doðe u Mekku, da obavi petu islamsku du¾nost, had¾d¾, imaæe priliku na Mini vidjeti veliko neznanje kod muslimana. Veliki broj njih, ispred svojih ¹atora, kaèi zastavu dr¾ave iz koje dolazi. Tako da, pored zastava zemalja èije vojske danas ubijaju muslimane u 'Irāqu i Afgānistānu (npr. amerièke, kanadske), mo¾ete vidjeti zastave koje na sebi imaju krst (npr. norve¹ka). Danas, kada uðete u d¾amiju da obavite namāz u nekoj od arapskih zemalja, imate osjeæaj da ste do¹li na neku od utakmica ''lige ¹ampiona'', jer veæina arapskih mladiæa nosi dresove evropskih fudbalskih klubova sa nevjernièkim imenima na leðima. A za najveæeg vjernika u krugovima ovih neznalica va¾i onaj ko nosi dres sa imenom Zidāna, bilo da se radi o dresu krsta¹kog Madrida ili krsta¹ke Francuske. A vi, ako niste poznavali imena evropskih fudbalskih klubova – na had¾u æete ih sigurno nauèiti. Stanje ni¹ta nije bolje ni kod studenata islamskih uneverziteta. I oni èesto znaju obuæi dresove sa æafirskim imenima na leðima, ili majice sa nevjernièkim zastavama (makar neke od njih imale po dva krsta, kao npr. britanska).

No, ostavimo mi studente njihovim profesorima i vratimo se na¹em narodu, jer æemo za njih biti najvi¹e pitani na Sudnjem danu.

Iako je Bosna i Hercegovina nevjernièka zemlja, neæemo reæi da je danas hid¾ra iz nje obavezna. Ovo zbog toga ¹to je hid¾ra iz nevjernièkih zemalja u islamske obavezna, ali ta obaveznost spada u vrijeme nepostojanja islamske zemlje, kao ¹to je to danas. Ako danas ima govora o hid¾ri – onda se misli na hid¾ru u mjesto gdje æe musliman moæi lak¹e sprovoditi Allāhove propise. Normalno da musliman treba te¾iti da ¾ivi u mjestima sa ¹to vi¹e muslimanskog stanovni¹tva ukoliko je to moguæe, a da izbjegava boravak, bez nu¾de, u mjestima gdje ¾ive nevjernici. Allāhovog Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, je rekao:

''Ja se odrièem svakog muslimana koji boravi meðu oèitim mu¹ricima.'' [59]

Meðutim, moguænost boravka u muslimanskim zemljama (rekli smo da su to zemlje sa veæinskim muslimanskim stanovni¹tvom) je danas vrlo mala. Razloga za to je vi¹e. Na prvom mjestu je to sigurnost. Danas su zemlje u kojima najvi¹e muslimana u zatvorima truhne – upravo muslimanske. Ovdje ne mislimo na one muslimane koji su zatvoreni zbog kr¹enja nekog od Allāhovih zakona, veæ na one koji su zatvoreni od tāgūtskih re¾ima zbog ¾elje za uspostavom istih u muslimanskim zemljama. Ako danas uzmemo broj svih muslimana koji le¾e u zatvorima (iz bilo kog razloga), u svim zemljama sa veæinskim nevjernièkim ¾ivljem, cifra ne bi dostigla ni polovinu muslimana koji su zatvoreni u muslimanskim zemljama zbog islāma. Drugi razlog je taj ¹to su tāgūtski re¾imi u pojedinim muslimaskim zemljama oti¹li toliko daleko u slijeðenju nevjernikā i njihovih standardā, da su ih pretekli u tome. Tako u neke muslimanske zemlje, i pored regularnih dokumenata koje su nam nevjernici uveli u praksu (paso¹a i vize), musliman nema pravo ostanka u njima. U jednoj od tih zemalja, na¹a sestra muslimanka iz BiH le¾i veæ godinu dana u zatvoru zajedno sa èetvoro malodobne djece. Mu¾ joj je ubijen, a ona je osuðena na tri godine zatvora zajedno sa djecom, zato ¹to ''nemaju regularna dokumenta za boravak u toj zemlji''. Zbog ovoga se i ne èudimo velikom broju muslimana koji ¾ive u zemljama sa veæinskim nevjernièkim stanovni¹tvom. Oni su samo izvr¹ili hid¾ru iz nevjernièkih zemalja nereda (fitne) u nevjernièke zemlje sigurnosti. No, pitanje hid¾re je posebno pitanje kojim se mi ovdje neæemo baviti.

Kada govorimo o odnosu prema samoj dr¾avi i njenim institucijama, trebamo na umu imati rijeèi Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:

''Nema pokornosti u grije¹enju prema Allāhu. Zaista je pokornost samo u dobru.'' [60]

Dakle, iz hadītha mo¾emo vidjeti da se ne smijemo pokoravati ni jednom od Allāhovih stvorenja kada je u pitanju grije¹enje prema Allāhu, subhānehu we te'ālā. Rekao je Hudhejfe bin el-Jemān, radijallāhu 'anhu:

''Ljudi su pitali Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, o dobru, a ja sam ga pitao o zlu, pla¹eæi se da me ne zadesi.'' [61]

Tako æemo se mi u ovom tekstu zadr¾ati samo na stvari u koje musliman mo¾e zapasti, odnoseæi se prema BiH kao dr¾avi, a koje ga mogu odvesti u grije¹enje prema Uzvi¹enom. Neki od harāmā koje æemo navesti su kufr (nevjerstvo), tako da na njih moramo obratiti posebnu pa¾nju da, èineæi ih, ne bi iza¹li iz vjere islāma.

1. Haram je stavljati BiH ustav i njene zakone iznad Qur'āna i sunneta, kao ¹to nije dozvoljeno suðenje njima, ili ih èiniti istim, kao i bilo kakvo pomaganje istih (direktno ili indirektno). To je zato ¹to suðenje nekim drugim sūdom, mimo Allāhovog sūda, predstavlja veliki ¹irk u Allāhovom rububijjetu i poèinioca izvodi iz islāma. Ovo je stav id¾mā'a.[62] Ka¾e Uzvi¹eni:

''A oni koji ne sude prema onome ¹to je Allah objavio, oni su pravi nevjernici.'' [63]

Dakle, zabranjeno je raditi u svim institucijama BiH, koje oni nazivaju ''zakonodavnim'' i ''izvr¹nim'', poput parlamenta, sudova, policije i drugim sliènim institucijama. Takoðe, ovdje spada i èlanstvo u bilo kojoj politièkoj partiji i podr¾avanje istih (putem glasanja). Ako neko doðe sa ¹ubhom, da:

''...ako mi muslimani ne budemo glasali – doæi æe na vlast gori od lo¹eg''

...mi takvima odgovaramo da u islāmu cilj ne opravdava sredstvo, kao ¹to je to u komunizmu. Muslimanu nije dozvoljeno poèiniti kufr, osim u prisili (ako mu se prijeti smræu ili neèim drugim ¹to on fizièki niti psihièki neæe moæi izdr¾ati, a on se nije u stanju odbraniti). [64] Tako isto ne bi bilo dozvoljeno uzeti dr¾avljanstvo bilo koje nevjernièke zemlje – pa ni BiH – ako bi se njegovo uzimanje uslovilo zakletvom za po¹tivanjem i pridr¾avanjem zakona te zemlje. A ako doðe neko sa ¹ubhom da Allāhov zakon nije potpun (ovo je kufr, da nije u stanju odgovoriti na potrebe dana¹njih muslimana, mi mu odgovaramo rijeèima Uzvi¹enog:

''Danas sam vjeru va¹u usavr¹io i blagodat Svoju prema vama upotpunio i zadovoljan sam da vam islām bude vjera.'' [65]

Ovdje ponovo na scenu stupaju ''na¹i'' imāmi sa svojom institucijom pod nazivom ''Islamska Zajednica'', smatrajuæi je jedinom legalnom institucijom koja smije propagirati islām u BiH. Oni ne samo da podr¾avaju i da poma¾u sprovoðenje ne-¹erijatskih zakona, veæ utièu na dr¾avu BiH da donosi nove, a da bi za¹titila interese ove pljaèka¹ke organizacije. Primjer za podr¾avanje zakona koji se kose sa Allāhovim Zakonom od strane IZ jeste podr¾avanje zakona koji zabranjuju poligamiju (vi¹e¾enstvo). Tako ni jednom imāmu nije dozvoljeno nekoga ¹erī'atski vjenèati, dok prethodno taj isti ne bude pokazao vjenèani list kao dokaz da je svoj brak potvrdio zakonom BiH. Znaèi, ako bi se neko htio o¾eniti drugom ¾enom, prema rijeèima Uzvi¹enog:

''... onda se ¾enite sa onim ¾enama koje su vam dopu¹tene, sa po dvije, sa po tri i sa po èetiri...'' [66]

...to ne bi mogao uraditi ni pred kojim od ''na¹ih imama'', jer ne bi imao da mu poka¾e vjenèani list. Ova organizacija je ''natjerala'' BiH da donese zakon kojim se zabranjuje rad svakom pojedincu ili grupi na javno pozivanje u islām bez njihove dozvole. Oni sada ovaj zakon uveliko koriste i zatvaraju sve organizacije sa islamskim predzankom (kao ¹to su to uradili u Cazinu), koje neæe da suraðuju sa njima u ¹irenju novotarija. Takoðe IZ koristi ovaj zakon i poziva BiH policiju da iz d¾amija istjeruju Allāhove robove, koji se tu okupljaju radi sticanja vjerskog znanja (kao ¹to se to desilo u Carevoj d¾amiji u Sarajevu). Uzvi¹eni za ovakve ka¾e:

''A ima li veæeg nasilnika od onoga koji brani da se u Allāhovim mesd¾idima ime Njegovo spominje i koji radi na tome da se oni poru¹e?'' [67]

Ovi dogaðaji æe sigurno uticati na to da vrhovni poglavar IZ Mustafa ef. Ceriæ slijedeæe godine izgubi nagradu za doprinos ''demokratiji'', koju je dobio ove godine.

2. Zabranjeno je pomagati institucije BiH u borbi protiv muslimana (prije svega vojsku i policiju). [68] Takoðe je i ovo pomaganje kufr id¾mā'om [69] i ovo smo veæ naveli u tekstu. Ova zabrana se odnosi ne samo na samo slu¾bovanje u BiH vojsci, veæ i na indirektno pomaganje BiH vojske, prije svega materijalno. Stav islāma po pitanju slu¾bovanja u vojsci (policiji) neke nevjernièke zemlje je jasan, prema rijeèima Uzvi¹enog:

''A oni koji ne vjeruju – bore se na putu (strani) tāgūta.'' [70]

Ni jedan musliman ne smije dozvoliti sebi luksuz pa da bude èlan pomenutih institucija, gazeæi tako Allāhove, subhānehu ve te'ālā, rijeèi.

''Na¹i'' imāmi i u ovom sluèaju pokazuju koliko je njima stalo do ove vjere i njenih propisa. Sand¾aèki muftija Muamer ef. Zukorliæ, je u nekoliko navrata pozivao srpsku policiju i srpske ''pravosudne'' organe da rije¹e sluèaj ''wehābijā'' u Sand¾aku. ©ta da radimo kada ljudi koji su nas predvodili u namāzu, hu¹kaju èetnike na nas?

Najdalje je, u kampanji borbe protiv ''terorista'' (muslimana), oti¹ao imām d¾amije u Zagrebu. On je krajem decembra 2006. godine u zagrebaèkoj d¾amiji srdaèno ugostio uniformisane hrvatske vojnike, koji su se spremali za odlazak u Afgānistān. Èudnog li zemāna danas! ''Wehābije'' se istjeruju iz d¾amijā (negdje èak i pucanjem na njih, kao ¹to se to desilo u Novom Pazaru), a u njima se doèekuju oni koji idu da ubijaju muslimane. Ma, Allāh najbolje zna... Da je plata bila veæa, mo¾da bi ovaj Allāhov neprijatelj ostavio posao ''imāma'' i oti¹ao zajedno sa svojom usta¹kom bratijom u Afgānistān.

3. Zabranjeno je raditi u svim BiH institucijama koje rade na odvraæanju ljudi od islāma (ovdje na prvom mjestu mislimo na dr¾avne medije). Svjedoci smo da u se u zadnje vrijeme digla velika medijska hajka na islām i muslimane. Cilj toga nam je jasan, jer nam Uzvi¹eni ka¾e:

''Oni ¾ele da utrnu Allāhovo svjetlo ustima svojim, a Allāh æe uèiniti da svjetla Njegova uvijek bude, makar krivo bilo nevjernicima.'' [71]

Muslimanima je zabranjen rad u ovim dr¾avnim medijskim kuæama (npr. FTV, BHT), kao i njihovo materijalno pomaganje putem plaæanja ''RTV pretplate''. Nikome nije dozvoljeno pomagati u grije¹enju prema Allāhu, subhānehu we te'ālā, jer ka¾e Uzvi¹eni:

''Jedni druge poma¾ite u dobroèinstvu i èestitosti, a ne sudjelujte u grijehu i neprijateljstvu.'' [72]

Zabranjenost pomaganju ovih medijskih kuæa je takoðe zbog toga ¹to oni na indirektan naèin odvraæaju od islāma putem svojih emisija koje su pune harāma. Ka¾e Uzvi¹eni:

''Ima ljudi koji kupuju prièe za razonodu, da bi, ne znajuæi koliki je to grijeh, s Allāhova puta odvodili i da bi ga predmetom za ismijavanje uzimali. Njih èeka sramna kazna.'' [73]

Pored dr¾avnih medija, ovdje æemo spomenuti i tzv. ''nezavisne medijske kuæe'', a koje su se do sada uveliko dokazale kao anti-islamske. To su na prvom mjestu èasopisi ''BH Dani'' i ''Slobodna Bosna''. Iako su ovi magazini nezavisni od dr¾ave, njihovo pomaganje je takoðe harām.

4. Zabranjeno je praznovati dr¾avne praznike BiH (dan dr¾avnosti, prvi maj i dr.). Ovo spada u opona¹anje nevjernika. Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:

''Ko se uporedi s jednim narodom – on njima i pripada.'' [74]

Mnogi od tabi'īnā su rijeèi Uzvi¹enog:

''I oni koji ne prisustvuju la¾i, i koji, prolazeæi pored besmislica, prolaze dostojanstveno.'' [75]

...protumaèili da se to odnosi na praznike mnogobo¾acā. [76] Muslimani, osim dva Bajrama, nemaju drugih praznika. Prenosi se od Enesa ibn Mālika da je rekao: ''Do¹ao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, u Medīnu, a oni su imali dva dana u kojima su se igrali (zabavljali), pa je rekao: '©ta su ova dva dana?' – 'U njima smo se igrali u d¾āhilijjetu.' reko¹e oni. Pa reèe Allāhov Poslanik: 'Allāh vam ih je, uistinu, zamijenio boljima, Kurban-bajramom i Ramazanskim-bajramom.' '' [77]

A ''na¹im'' imāmima nije dovoljno ono ¹to nam je ostavio Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, veæ izmi¹ljaju nekakve praznike nazivajuæi ih ''islamskim'' (poput mewlūda na dan roðenja Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, hid¾retske nove godine...). Pa jo¹ da ne bi kojim sluèajem zaostali za kr¹æanima, izmi¹ljaju muslimansko ime za ''sv.'' Nikolu (deda Mraza) i nazivaju ga dedo Hid¾r. Ne bi nas iznenadilo, ako sljedeæeg bajrama u d¾amijama ovi ''na¹i'' imāmi budu dijelili ofarbana jaja (ali zelenom bojom), da ne bi zaostali za na¹im kom¹ijama Srbima, koji to praktikuju za svoj praznik ''uskrs''. Ili æemo za dan ''Nove hid¾retske godine'' u d¾amijama imati priliku da vidimo okiæenu jelku, samo ¹to bi, umjesto krsta, na vrhu stajala mjesec i zvijezda.

5. U islāmu je nacionalizam zabranjen, tako da musliman ne smije biti nacionalista (u ovom sluèaju BiH nacionalista). Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, je za pozivanje na nacionalizam, kada su se ashābi pozvali na njega jednom prilikom, rekao:

''Ostavite se toga (tj. d¾āhilijjetskog nacionalizma), to je poganluk.'' [78]

U ovu zabranu spada sve ¹to èovjeka navodi na nacionalizam (poput no¹enja zastave BiH, njenog grba i sl.). Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:

''Onaj ko se bude borio ispod slijepe zastave i bude se ljutio zbog grupe (plemena, naroda), ili se bude pozivao na grupu, ili bude pomagao grupu, pa bude ubijen, bit æe usmræen na d¾ahilijetski naèin.'' [79]

Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, je u ovom hadīthu naveo sve one koji se na bilo koji naèin pozivaju na nacionalizam (patriotizam), pa je i njihovu zastavu nazvao slijepom.

Pa otkuda to da studenti islamskih univerzitetā, koji bi nama trebali pojasniti propise nacionalizma, nose zastavu BiH sa velikim ponosom?! Da li to na BiH zastavi ima neèeg islamskog, a mi to ne vidimo? Ili vas mo¾da one petokrake podsjeæaju na islām?!

U nacionalizam spada i pomaganje svome narodu u grije¹enju i èinjenju nepravde. Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:

''Onaj ko pomogne svom narodu u nepravdi je poput ¾ivotinje potonule u blato, koja se strovalila i poku¹ava se izvuæi oslanjanjem na rep.'' [80]

A ''vjerski lider'' Bo¹njaka Mustafa ef. Ceriæ se ponosi:

''...kada Ba¹èar¹ijom vidi dvije Bo¹njakinje kako ¹etaju, jedna je pokrivena, a druga otkrivena, kako se dru¾e...''

Takoðe, kada je na TV Hajatu dobio priliku da se obrati omladini, umjesto da im citira Allahove rijeèi:

''I ne pribli¾avajte se bludu, jer to je razvrat, kako je to ru¾an put.'' [81]

...on ih navodi na ovaj grijeh predla¾uæi im da koriste prezervative. Iako je slika dana¹njih Bo¹njaka po pitanju islama veoma lo¹a (pored velikog broja onih koji su zapali u velike grijehe poput bluda, konzumiranja alkohola, poslovanja s kamatom i dr., mnogi od njih su otpali od islāma, nemajuæi kod sebe ama ba¹ ni¹ta ¹to bi nas navelo da pomislimo da su mo¾da muslimani), njihov ''vjerski lider'':

''...se ne pla¹i stati sa svojim narodom pred Uzvi¹enim Gospodarom.''

Ovakvi ''na¹i'' imāmi, koji su u oèitoj zabludi i koji misle da imaju pravo monopola nad Allāhovom vjerom u Bosni, slièni su onima za koje je Uzvi¹eni rekao:

''A kada im se ka¾e: 'Pristupite onome ¹to Allāh objavljuje i Poslaniku!' oni odgovaraju: 'Dovoljno nam je ono ¹to smo od predaka na¹ih zapamtili.' Zar i ako preci njihovi nisu ni¹ta znali i ako nisu na pravom putu bili?!'' [82]

Znajte braæo vjernici da:

''Oni koji obavezu svoju prema Allāhu i zakletve svoje zamjenjuju neèim ¹to malo vrijedi – na onom svijetu nikakva dobra neæe imati, Allāh ih neæe ni osloviti, niti æe na njih, na Sudnjem danu, pa¾nju obratiti, niti æe ih oèistiti – njih bolna patnja èeka.'' [83]

''O vjernici, brinite se o sebi: ako ste na pravom putu, neæe vam nauditi onaj koji je zalutao! Allāhu æete se svi vratiti i On æe vas obavijestiti o onome ¹to ste radili.'' [84]

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#6 Post Postao/la mrki62 »

Svi se slo¾i¹e a bistvo ne proèita¹e :ballbounce:

Jel se vi sla¾ete sa ovim ( ¹to je naveo autor teme ):
''Da li je on tim ¹ejhovima objasnio da svaki policajac u Crnoj Gori mora na svome èelu imati grb sa tri krsta?''

Sigurno da nije, jer bi u suprotnom dobio fetwu koja ne bi odgovarala njegovim strastima. A drugo pitanje, koje upuæujemo istom imāmu, glasi:


Jel to stvarno na èelu imaju grb sa tri krsta ili je to na kapi ?


Tema je : Ko je odgovoran za neznanje kod muslimana?

A znanje je relativna stvar , pa evo i pitanja; ko mi zna odgovorit jel Muhamed a.s bio osuneæen ili ne ?

Ekranka navodi jedan hadis koji je la¾an a svi pre¹uæuju : Moj æe se ummet do sudnjega dana,podijeliti na 77/79 grupa, a samo æe jedna uæi u d¾ennet obeæani'' (hadis)
La¾an je jer ne govori o istinitom broju a onaj ko vjerije u hadise - onda nek pusti drugima da vjeruju onako kako im je æejf , jer ipak je u hadisu navedeno preko 70 sekti i èemu sloga i jedinstvo - ako hadis ka¾e da æe biti vi¹e od 70 sekti ( ja znam za 73 :-k ).
Vi bi kao neko jedinstvo a hadisom obja¹njavate da tog jedinstva nema jer je sam Poslanik Muhamed a.s nagovijestio da jedinstva neæe biti ,............. pa de onda se odluèite , jesul hadisi autentièni za vas ili nisu =D>
Dalje :
U ovu zabranu spada sve ¹to èovjeka navodi na nacionalizam (poput no¹enja zastave BiH, njenog grba i sl.). Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:
Da li je ba¹ to ON rekao ?
.on ih navodi na ovaj grijeh predla¾uæi im da koriste prezervative.
tu se misli na reisa Ceriæa opp

Pa ¹ta je trebao reæi ?
Da nije trebao reæi ; sexajte se gdje stignete a za posljedice se ne sikirajte.
Ef. Ceriæ zna gdje ¾ivi i zna kakva je na¹a omladina i on prièa omadinskim jezikom - kada se omladini obraæa ,................ zato i postoji sleng , ¾argon ,.................


Dolaskom vehabija i ahmedija , doðe i do razdora a da se uvede neki Hrvatski zakon o slobodama - vehabije bi brzo svatile gdje je Arabija a gdje je BiH,........... ovako jadnici ¾ive u zabludi i misle da ¾ive u islamskoj dr¾avi :wave:
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#12 Post Postao/la mrki62 »

ekranka je napisao/la:
Jeste ali postoji i ¹ejtan..
I njega je Allah stvorio :ballbounce:
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#13 Post Postao/la mrki62 »

ekranka je napisao/la:Moj æe se ummet do sudnjega dana,podijeliti na 77/79 grupa, a samo æe jedna uæi u d¾ennet obeæani'' (hadis)

Pa bas zbog toga hadisa treba da se vratimo na Pravi put ,da se Braci i Sestrama zalutaloj ukaze na vrijednosti Islama,temelje vjerovanja,najvece bogatsvo ovog prolaznog svijeta!!
Nazalost,vecina uopce nece i ne shavata pa sa takvima i treba raspravljati ,to je duznost Muslimana, ne ostaviti brata koliko god je to u nasoj mogucnosti :D
Muslimani su zanemarili sustinu samog Islama i duh ,prihvatili se samo stvari koje im pasu ,iz neznanja koje im nije opravdano.Nema u Islamu egoizma dragi moji..
Ja sam lijepo rekla da mora tako biti ,sve ima svoje razloge jedan od njih je je ono sto je Poslanik rekao ljudima " Dosao sam usavrsiti ljudsku cud"
Nece svatko tamo gdje treba i to je jedan od razloga..izbor je na nama..Allah dzs. zna najbolje,koga hoce izvest ce na Pravi put ,koga nece ostat ce i dalje u zabludi...nema tu filozofije velike!!

Neka nas Allah dzs uputi na Pravi put

Selam Alejkum Brate :)
Neispravan ti je taj hadis , jer je broj netoèan :ballbounce: a i da jeste ispravan i da jeste adekvatan , onda je opravdano da smo razlièiti :wave:
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Odgovori