Uvodnicar teme je prisao s jedne pozicije,
Brak sa Nemuslimanom, vjerovatno da je pitanje bilo postavljeno od neke osobe zenskog pola. Namece se pitanje od JAS i hocu da odgovorim i uvodnicaru a i njoj
U obrazloženju je citiran Kur'anski Ajet Sure Bekara 221, naime, u uvodu je citiran dio pomenutog Ajeta, Dragi Allah Dzelesanuhu u Suri Bekara 221 ajet kaze:
"Ne ženite se mnogoboškinjama dok ne postanu vjernice; uistinu je robinja-vjernica bolja od mnogoboškinje, makar vam se i sviđala. Ne udavajte vjernice za mnogobošce dok ne postanu vjernici; uistinu je rob-vjernik bolji od mnogobošca, makar vam se i dopadao. Oni zovu u Džehennem, a Allah, voljom Svojom, nudi Džennet i oprost, i objašnjava ljudima dokaze Svoje, da bi razmislili."
Dakle ako se uzima u obzir onda ovo Kuransko nacelo (Ajet koji je osnovni izvor Sherijatskog prava) nije dozvoljena udadba i zenidba niti muslimanu niti muslimanki, tj. nije dozvoljeno muslimanu (kao pripadniku Islama bilo musko bilo zensko) da se zeni mnogoboskinjom ili mnogoboscem. Dakle nema opravdanja niti izuzetka bilo za zensko bilo za musko. Isitna, Dragi Allah Dzeleshanuhu ovdje se obraca vjernicima (Mu'minima) da se ne zene nevjernicima (Musricima). No nije to tema mog obracanja.
Ovdje ima raznih komentara, ne bih se posebno na sve obracao, zelim da kazem, kada govorimo o Vjerskim nacelima onda se radi o vjerskom braku i molim vas da to uzmete u obzir te da ne mijesamo svetovno poimanje braka i vjersko poimanje braka. Naravno, jednog muslimana ne cini muslimanom to sto nosi ime koje prepoznajemo kao muslimansko vec to sto on svojevoljno prihvata Nacela Islama!
Znaci ovde je jasno izneseno Islamsko nacelo zabrane takve vrste zenidbe. Tu nema spora, ovo se prihvata ili se ne prihvata. Prihvatanje i zivot po tim nacelima dozvoljavaju nekom da se zove musliman ili ne. Druga vazna stvar je u tome da ovdje se radi o vjerskom pristupu, znaci mora se na tacno odredjen vjerski nacin brak sklopiti, Sherijatom je definisan nacin kako se to radi, da bi se to zadovoljilo supruznici moraju priznavati i kao mjerilo uzimati taj Zakon i zivjeti po njemu a to mogu samo ako su muslimani. Ovako i na ovaj nacin, znaci Sherijatskim zakonom potvrdjen, sklopljen brak je za Islam validan i vazan i kao takav moze se priznati. Sve ostalo je sto se tice prava i zakona vanbracni zivot, vanbracna zajednica, koja nije dozvoljena i smatra se grijehom.
Ono sto zelim da istaknem je jos i to da Dragi Allah Dzeleshanuhu kaze:
"Allahu je prava vjera (Din) jedino - Islam. A podvojili su se oni kojima je data Knjiga baÅ¡ onda kada im je doÅ¡lo saznanje, i to iz meÄ‘usobne zavisnosti. A sa onima koji u Allahove rijeÄÂi ne budu vjerovali Allah će brzo obraÄÂunati." Ali Imran 19.
Dakle upucujemo se na to da je to jedino priznata vjera Dragom Allahu Dzeleshanuhu, ali ne sporimo to da ima vjerovanja raznih. Ovo spominjem iz razloga sto ne sporimo nikom da vjeruje kako hoce i kako smatra da je njemu prihvatljivo.
"Reci: "O vi nevjernici, " Naziv: Al-KÄÂfirÅ«n 1
"A vama - vaÅ¡e vjere, a meni - vjera (Din)!" Al-KÄÂfirÅ«n 6
Ako gledamo s aspekta i ostalih vjera, verovatno nisam izucavao, ali i one brakove ne smatraju valjanim, ispravnim, ako nisu sklopljeni po zakonima crkava i sl. Tu nema spora, sve ostalo je vanbracna zajednica kaznjiva po svim vjerama.
To je sto se tice vjerskog braka, sto se tice svetovnog on i onako ne podleze pod vjerska nacela i tu nema spora da se oni po zakonima drzava gde zive mogu venacti i zivjeti zakonski u takvom braku.
nije duznost.moze zena ostati u svojoj vjeri
ne da nije duznost, nego shodno Rijecima Allaha Dragog ne moze do takvog braka doci jel je vjerski ne ispravan, ne valjan! I jednostavno nezanm odkuda ikom pravo da dijelom Ajeta odnosi se prema muslimankama zenama a da dio koji se odnosi na muskarce izostavlja!