Postano: 26 Apr 2007 02:17
Nije jednom muslimanu dostojno da tako prica o bratu muslimanu koji se isto moli Allahu dz.s. kao i ti. Kako ces sad halala traziti od brata koji je preselio na ahiret?
Svi smo ljudi i grijesimo. Brzi smo na svog skociti a kad nam drugi ucine nepravdu vecu (ostete dzamije, ubiju muslimana itd) onda smo svi mirni i nesmijemo ni zvocnuti. Bosnjacima smetaju muslimani sa bradama i njihovim stavovima prema vjeri, a nesmetaju im homoseksualci, prostitucija. Zasto se tu ne pobune pa kazu gledaj mrake i zivotinja?
Ja se necu sa tobom prepirati ali razmotri svoj stav jos jednom brate muslimanu. Muslimani nezele zlo vec, samo teze Allahovom zadovoljstvu, mada nekad i pogrijese.
Pitanje:
Da li je du¾nost slijediti sunnet i da li termin “vad¾ib” obuhvata sunnet?
Odgovor:
Pokornost Poslaniku, s.a.v.s, obavezna je u sluèaju svega ¹to je on strogo naredio. Allah, d¾.¹, ka¾e: “Kada Allah i Poslanik Njegov ne¹to odrede, onda ni vjernik ni vjernica nemaju pravo da po svom nahoðenju postupaju.” (“El-Ahzab”, 36.) Nadalje, onaj ko ¾eli da bude musliman mora slijediti sunnet (tj. ono ¹to je Poslanik, s.a.v.s, govorio, radio i ¹utnjom odobrio) jer je on uzor koji treba da slijedimo: “Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor za onoga koji se nada Allahovoj milosti i nagradi na onom svijetu, i koji èesto Allaha spominje.” (“El-Ahzab”, 21) Nadalje, sve ono ¹to je Poslanik, s.a.v.s, radio i preporuèio da se radi, od iskrenog vjernika oèukuje se da u skladu s tim neizostavno postupa imajuæi u vidu ogromnu nagradu za onog ko prakticira te sunnete, kao ¹to je npr. klanjanje pritvrðenih sunneta (sunneti-muekkede). Ko ponekad izostavi neki sunnet, za to neæe biti grije¹an. Meðutim, ukoliko bi sunnet u cijelosti izostavio, islamska ulema smatra da bi bio grije¹an, a Allah, d¾.¹, najbolje zna.
©to se tièe drugog dijela pitanja, treba naglasiti da se, uglavnom, za ono za ¹to se u hanefijskom mezhebu upotrebljava termin “vad¾ib” u drugim mezhebima se upotrebljava termin “sunneti-muekkede”.
Svi smo ljudi i grijesimo. Brzi smo na svog skociti a kad nam drugi ucine nepravdu vecu (ostete dzamije, ubiju muslimana itd) onda smo svi mirni i nesmijemo ni zvocnuti. Bosnjacima smetaju muslimani sa bradama i njihovim stavovima prema vjeri, a nesmetaju im homoseksualci, prostitucija. Zasto se tu ne pobune pa kazu gledaj mrake i zivotinja?
Ja se necu sa tobom prepirati ali razmotri svoj stav jos jednom brate muslimanu. Muslimani nezele zlo vec, samo teze Allahovom zadovoljstvu, mada nekad i pogrijese.
Pitanje:
Da li je du¾nost slijediti sunnet i da li termin “vad¾ib” obuhvata sunnet?
Odgovor:
Pokornost Poslaniku, s.a.v.s, obavezna je u sluèaju svega ¹to je on strogo naredio. Allah, d¾.¹, ka¾e: “Kada Allah i Poslanik Njegov ne¹to odrede, onda ni vjernik ni vjernica nemaju pravo da po svom nahoðenju postupaju.” (“El-Ahzab”, 36.) Nadalje, onaj ko ¾eli da bude musliman mora slijediti sunnet (tj. ono ¹to je Poslanik, s.a.v.s, govorio, radio i ¹utnjom odobrio) jer je on uzor koji treba da slijedimo: “Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor za onoga koji se nada Allahovoj milosti i nagradi na onom svijetu, i koji èesto Allaha spominje.” (“El-Ahzab”, 21) Nadalje, sve ono ¹to je Poslanik, s.a.v.s, radio i preporuèio da se radi, od iskrenog vjernika oèukuje se da u skladu s tim neizostavno postupa imajuæi u vidu ogromnu nagradu za onog ko prakticira te sunnete, kao ¹to je npr. klanjanje pritvrðenih sunneta (sunneti-muekkede). Ko ponekad izostavi neki sunnet, za to neæe biti grije¹an. Meðutim, ukoliko bi sunnet u cijelosti izostavio, islamska ulema smatra da bi bio grije¹an, a Allah, d¾.¹, najbolje zna.
©to se tièe drugog dijela pitanja, treba naglasiti da se, uglavnom, za ono za ¹to se u hanefijskom mezhebu upotrebljava termin “vad¾ib” u drugim mezhebima se upotrebljava termin “sunneti-muekkede”.