Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Diskusije oko religija u svijetu ...
Avatar
Bausstelac
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 403
Pridružen/a: 01 Apr 2010 01:38

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la Bausstelac » 17 Dec 2010 01:45

mrki62 je napisao/la:
paparaci je napisao/la:ako je ona zaista ucinila nesto za sta je sljeduje takva kazna, onda ne vidim sta je tu sporno. takvi su zakoni i toga je trebala biti svjesna.
Religija a islam pogotovo je religija mira , razumijevanja , poštivanja a najmanje je kažnjavanja
A da mrki,takav je tvoj Islam kojeg si pokupio od nekih od hodza sa Ajatovice [laugh.gif]

Islam jeste Vjera razumjevanja i mira,ali Islam isto "naredjuje" da se sprovode serijatske kazne radilo se o bilo kome.

El bera vel bera ( Ljubav prema dobru i mrznja prema zlu) je uslov bez kojeg se nemoze biti Musliman.

Citiracu ti samo jedan Hadis koje prenose sve Hadiske zbirke o onome koji pocini blud " spovesti serijatsku kaznu nad osobom koja pocini blud ili homoseksualni cin je bericetnije za ljudski rod nego da pada kisa 40 godina "(Ibn Hiban)

Sto se tice videa,niko ne negira da to nije uredu, po Svjetu ima puno gorih stvari nego taj Video.Dovoljno je reci da je samo u BIH bilo 20tak hiljada silovanih djevojcica u ime krscanstva.Ali ovakve stvari ti naravno kao uvjek najradje prikrivas jer gajis neizmjernu mrznju prema Islamu,i neizmjernu Ljubav prema onima koji muce i siluju Muslimanke.
"Smrt je jedna,pa zato neka bude na Allahovom putu"

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la mrki62 » 17 Dec 2010 08:20

Bausstelac je napisao/la: A da mrki,takav je tvoj Islam kojeg si pokupio od nekih od hodza sa Ajatovice [laugh.gif]

Islam jeste Vjera razumjevanja i mira,ali Islam isto "naredjuje" da se sprovode serijatske kazne radilo se o bilo kome.

El bera vel bera ( Ljubav prema dobru i mrznja prema zlu) je uslov bez kojeg se nemoze biti Musliman.

Citiracu ti samo jedan Hadis koje prenose sve Hadiske zbirke o onome koji pocini blud " spovesti serijatsku kaznu nad osobom koja pocini blud ili homoseksualni cin je bericetnije za ljudski rod nego da pada kisa 40 godina "(Ibn Hiban)

Sto se tice videa,niko ne negira da to nije uredu, po Svjetu ima puno gorih stvari nego taj Video.Dovoljno je reci da je samo u BIH bilo 20tak hiljada silovanih djevojcica u ime krscanstva.Ali ovakve stvari ti naravno kao uvjek najradje prikrivas jer gajis neizmjernu mrznju prema Islamu,i neizmjernu Ljubav prema onima koji muce i siluju Muslimanke.
Za to boldirano - ne seri, jer to nigdje nisam pomenuo a ako jesam, izvoli i dokaži.

A za ostalo,........... naveo sam primjer Poslanika a.s. - zašto to ne tumačiš a ne pofvaljuješ nekakav hadis od vehabija
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
Bausstelac
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 403
Pridružen/a: 01 Apr 2010 01:38

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la Bausstelac » 17 Dec 2010 16:20

mrki62 je napisao/la: Bila jednom jedna žena od Poslanika a.s. koja se nije držala islamskih propisa i nikad nije ni prešla na islam i ona kao takva nikad nije kažnjena.
i opet LAZES :!:

Pricas o necemu u sto nemas ni blage veze.

Poslanikova a.s Zena o kojoj LAZES (a svako onaj ko slaze na Poslanika a.s je NEVJERNIK),bila je Zena koja prije Islama bila krscanka i mislim da se zvala Marija.Da je ta Zena ostala u krscanstvu kao sto tvrdis je cista Laz,za koju ti nemas niti jedan jedini dokaz da je to tako,ako nisam u pravu onda navedi ovdje gdje si to nasao i koji je taj ucenjak koji je to rekao.Tvoje izmisljotine se kose sa samim Kuranskim ajetima,jer nam je Allah dz u Kuranu rekao da su Poslanikove a.s Zene za nas kao nase Majke,a Majka Vjernika nemoze biti Zena koja vjeruje u drugog Boga tj da je Isus Bog ili Bozji Sin.

Ali neces ti nista navesti jer ti jednostavno namjerno LAZES I IZMISLJAS.Trazis dokaze od nekoga a ustvari nemas niti jedan jedini dokaz da govoris istinu,sto je jos jedan dokaz da si veliki LAZAC i veliki SMUTLJIVAC.

Na kraju krajeva i da su tvoje lazi istina,opet to nije nikakav dokaz,jer kao sto ti je rekao paparaci,krscanka nije obavezna da se pridrzava Islamskih propisa.
"Smrt je jedna,pa zato neka bude na Allahovom putu"

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la mrki62 » 17 Dec 2010 21:19

Bausstelac je napisao/la:
i opet LAZES :!:

Pricas o necemu u sto nemas ni blage veze.

Poslanikova a.s Zena o kojoj LAZES (a svako onaj ko slaze na Poslanika a.s je NEVJERNIK),bila je Zena koja prije Islama bila krscanka i mislim da se zvala Marija.Da je ta Zena ostala u krscanstvu kao sto tvrdis je cista Laz,za koju ti nemas niti jedan jedini dokaz da je to tako,ako nisam u pravu onda navedi ovdje gdje si to nasao i koji je taj ucenjak koji je to rekao.Tvoje izmisljotine se kose sa samim Kuranskim ajetima,jer nam je Allah dz u Kuranu rekao da su Poslanikove a.s Zene za nas kao nase Majke,a Majka Vjernika nemoze biti Zena koja vjeruje u drugog Boga tj da je Isus Bog ili Bozji Sin.

Ali neces ti nista navesti jer ti jednostavno namjerno LAZES I IZMISLJAS.Trazis dokaze od nekoga a ustvari nemas niti jedan jedini dokaz da govoris istinu,sto je jos jedan dokaz da si veliki LAZAC i veliki SMUTLJIVAC.

Na kraju krajeva i da su tvoje lazi istina,opet to nije nikakav dokaz,jer kao sto ti je rekao paparaci,krscanka nije obavezna da se pridrzava Islamskih propisa.
Ma neka ja lažem a moja laž temelji na spoznaji o proučavanju islama, koji kaže i sljedeće ; Poslanikova familija nije sva prihvatila niti su svi prešli na islam a tako i jedna žena, koja nikad nije prešla na islam i živjela je odvojeno od drugih žena.
Haman ti o islamu malkice znaš a osnove haman pa nikako.
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
Bausstelac
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 403
Pridružen/a: 01 Apr 2010 01:38

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la Bausstelac » 18 Dec 2010 21:32

Poznato je svima da nisu svi iz Poslanikove s.a.w.s porodice primili Islam,prvo nije primio njegov amidza i covjek koji ga je najvise stitio Ebu Talib,a sto se tice tvoje tvrdnje o toj Mariji,to ti nigdje nisi procitao nego si izmislio,jer poznajuci tebe koliko volis googlati,da je bilo ijednog Islamkog autoriteta koji prihvata te tvoje tvrdnje ti bi dosada ovdje zalepio brdo linkova o tome.Poslanikove Zene koje se spominju u Islamkoj literaturi su sledece i tu nema nikkave Marije:

Majke vjernika (Ummehatu-l-mu'minin)

Ibn Hišam, jedan od najranijih Poslanikovih biografa, bilježi da je ukupan broj žena koje je oženio Allahov Poslanik bilo trinaest žena.[7] Sa dvije žene nije imao spolni kontakt, tako da one nemaju status Majke vjernika (Ummu-l-mu'minin).[8] Dvije žene su umrle za negova života a te su: Hatidža bint Huvejlid i Zejneb bint Huzejme, poznata kao Ummu-l-mesakin (Zaštitnica siromaha). Iza sebe je, dakle, ostavio devet supruga, a njih ukupno jedanaest imalo je status Majke vjernika. U nastavku iznosimo ukratko osnovne biografske podatke o suprugama Allahovog poslanika, s.a.v.s.

1. Hatidža bint Huvejlid je prva Poslanikova supruga. Prije braka s Poslanikom, s.a.v.s., udavala se dva puta. U vrijeme kad se njom oženio Allahov Poslanik bila je navršila četrdeset godina, a Poslanik, s.a.v.s., nije imao više od dvadeset i pet. To uvjerljivo govori da Poslanikov, s.a.v.s., motiv u sklapanju braka s Hatidžom nije bio samo tjelesni užitak, već i nešto drugo, kao što su njena čast i posvjedočena bistrina uma. Ona je Poslaniku rodila svu djecu, izuzev Ibrahima.[9] U međusobnoj ljubavi, slozi, razumijevanju i pomaganju, Poslanik je proveo sa hazreti Hatidžom najljepše dane svoga života. Zbog izvanrednih osobina koje su krasile hazreti Hatidžu, radijellahu 'anha, kao suprugu i majku, te njene velike pažnje prema Muhammedu, a.s., ona je uživala posebnu Poslanikovu ljubav i poštovanje. Ljubav prema njoj Poslanik je ispoljavao cijelog života, čak i nakon njene smrti (desete godine po poslanstvu). U predajama koje su zabilježene u relevantnim hadiskim djelima navodi se da je Poslanik, a.s., često spominjao hazreti Hatidžu. Poznati hadiski autoritet imam Ibn 'Abdu-l-Berr, kaže: "Preneseno je u više predaja da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: 'Hatidža, Džibril (melek koji dostavlja Objavu od Allaha Uzvišenog poslanicima) šalje ti selame', a u nekim predajama se kaže: 'Muhammede, prenesi selam Hatidži od njenog Gospodara (tj. od Allaha, dž.š.)!'"[10]

Ebu Hurejre, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Nabolje žene na dunjaluku su četiri: Merjem bint (kći) 'Imranova, (Asija) Bint Muzahim - žena Fir'avnova, Hatidža bint Huvejlid i Fatima bint Muhammed."[11]
El-Buhari i Muslim bilježe predaju u kojoj se navodi da je jednom prilikom melek Džibril došao Poslaniku, s.a.v.s., i tražio od njega da Hatidži prenese selame od Allaha Uzvišenog i da je obraduje dvorcem koji je za nju pripremljen u Džennetu.[12] Riječi posebne hvale kojima je Poslanik, s.a.v.s., iskazivao svoju ljubav i poštovanje prema hazreti Hatidži, izazivale su ljubomoru ostalih njegovih supruga. O tome hazreti 'Aiša, r.a., priča: "Nisam ni prema kome osjećala toliku ljubomoru kao prema Hatidži, iako nisam živjela s njom. Razlog je bilo to što je Poslanik, s.a.v.s., mnogo spominjao Hatidžu. Štaviše, on je nekada znao zaklati ovcu pa je podijeliti Hatidžinim prijateljicama."[13]U jednoj drugoj predaji navodi se da je 'Aiša, r.a., rekla: "Kada bi Allahov Poslanik, s.a.v.s., spomenuo Hatidžu, on bi je mnogo hvalio. Jednoga dana sam osjetila veliku ljubomoru, pa sam rekla. 'Koliko li samo spominješ tu krezubu staricu! Allah ti je dao bolje od nje!' 'Ne!' - odgovorio je Poslanik – 'Allah mi nije dao ženu bolju od nje! Ona mi je povjerovala onda kada mnogi nisu htjeli da vjeruju; ona je potvrdila da govorim istinu onda kada su me mnogi u laž utjerivali; ona me je pomagala svojim imetkom u vremenu kada su to drugi odbili; Allah mi je sa njom podario djecu a nije sa drugim ženama!'"[14]Hazreti Hatidža, r.a., umrla je u ramazanu desete godine po poslanstvu, ubrzo nakon prekida mušričkog bojkota prema muslimanima. To se desilo tri godine prije hidžre u Medinu. Zbog težine tog događaja Poslanik je tu godinu nazvao 'Amu-l-huzn (Godina žalosti). Hazreti Hatidžu su ogasulile Ummu Ejmen, Poslanikova robinja koju je nasljedio od oca[15] i Ummu-l-Fadl, žena Poslanikovog amidže 'Abbasa. U kabur ju je spustio lično Allahov Poslanik, s.a.v.s., bez klanjanja dženaza-namaza koji u to vrijeme još nije bio propisan. Ukopana je na brdu El-Hadžun, iznad Mekke.[16]

2. Sevda bint Zem'a je druga Poslanikova supruga. Poslanik ju je oženio u ševvalu, desete godine po poslanstvu. Prije braka s Poslanikom, s.a.v.s., bila je udata za Sekrana ibn 'Amra. Muž joj je umro kad se vratio iz iseljeništva u Abesiniju tako da je ostala bez skrbnika. To je značilo da se mora vratiti svom rodu gdje bi bila izložena maltretiranjima i iskušenjima zbog svoje vjere ili, pak, kao hudovica, biti na teret društvu. Postojala je i treća mogućnost a to je da se uda za nekog ko nije iz njenog društvenog staleža što, također, nije bilo odgovarajuće. Poslanik, s.a.v.s., je s njom sklopio brak i na taj način, sklanjajući je kod sebe, zaštitio njenu vjeru i čast.

3. 'Aiša, Ebu Bekrova kćerka, bila je jedina supruga koju je Poslanik oženio kao djevicu. Sve ostale su ranije bile u braku pa su im njihovi muževi umrli ili poginuli. Brak s 'Aišom Poslaniku nije bio u pomisli jer je ona bila veoma mlada. Međutim, jednom prilikom, nakon Hatidžine smrti, došla je Havla bint Hakim, supruga Osmana ibn Maz'una, i upitala: "Allahov Poslaniče, bi li se ti oženio?" Poslanik je upitao: "S kojom?" Ona mu je odgovorila: "Želiš li djevojku koja nije bila udavana (bikr), ili želiš ženu koja je ranije bila u braku (sejjib)?" On je pitao: "Ko je djevojka?" Odgovorila je: "'Aiša - kćerka tebi najdražeg Allahovog stvorenja (misli na Ebu Bekra)." Nakon toga, pitao je: "A ko je žena koja je bila u braku?" "Sevda bint Zem'a", odgovorila je. Poslanik joj je tada rekao da ide i zaprosi ih za njega.[17] Nakon toga, Poslanik, s.a.v.s., je počeo 'Aišu sanjati. 'Aiša u vezi s tim kazuje da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Tri puta si mi se u snu pojavljivala. Nakon toga, melek mi te je kradom doveo u odjeći od svile i rekao mi: 'Ovo ti je supruga.' Kad sam ti otkrio lice i vidio da si to ti, rekao sam: 'Kad je od Allaha, nek' bude tako.'"[18]Navedena predaja jasno govori da je Poslanik, s.a.v.s., 'Aišu oženio po Objavi, tj. to mu je bilo naređeno. Zbog toga je njena udaja specifična: Poslanik ju je oženio kao djevojčicu, uz pristanak njenog oca Ebu Bekra. To se desilo u ševvalu, jedanaeste godine po poslanstvu, ili godinu dana nakon ženidbe sa Sevdom, dakle prije Hidžre na dvije godine i pet mjeseci. S ozirom da je 'Aiša tada nije bila šerijatski punoljetna, ona je ostala u kući svoga oca. Nakon što je postala baliga (punoljetna), došla je u Poslanikovu kuću. To se desilo u ševvalu, sedam mjeseci nakon Hidžre, u Medini, kada je izgrađena Poslanikova džamija. Za 'Aišu, r.a., mnogi učenjaci kažu da je bila najučenija žena u području fikha, poznavanja šerijatskih propisa, i uopće da je naobrazovanija muslimanka.[19]U vezi s Poslanikovom ženidbom sa hazreti 'Aišom, koja je u vrijeme udaje bila veoma mlada, neprijatelji islama su tokom povijesti iznosili brojne primjedbe i napade na islam i Poslanika, s.a.v.s. Ti napadi traju sve do današnjih dana, kada smo svjedoci objavljivanja blasfemičnih karikatura u nekim zapadnim medijima. U vezi s tim, smatramo bitnim ukazati na dvije činjenice:Prvo, udaju mladih osoba u tom vremenu treba posmatrati u kontektstu tadašnjeg historijskog i kulturnog miljea. Naime, ženidba mladim djevojkama bila je u tom vremenu sasvim uobičajena stvar, tako da se na to nije niko obazirao, pa čak ni Poslanikovi neprijatelji. Poznato je da su Poslanikovi neprijatelji iz reda arapskih mušrika (idolopoklonika) iznosili razne prigovore Poslaniku, s.a.v.s. Oni su, zapravo, koristili svaku moguću priliku da napadnu Poslanika, s.a.v.s., i na nečemu mu prigovore. Biografska literatura je puna brojnih prigovora koje su Poslaniku, s.a.v.s., iznosili arapski i, općenito, drugi neprijatelji. Međutim, nije zabilježeno da mu je neko u tom vremenu prigovorio zbog toga što je oženio 'Aišu kao mladu djevicu. To je, za to vrijeme, bila sasvim normalna pojava. Drugo, potrebno istaći da 'Aiša, r.a., iako je vrijeme udaje bila veoma mlada, u to vrijeme bila šerijatski punoljetna. Razlog zbog kojeg 'Aiša, r.a., nije odmah došla u Poslanikovu kuću jeste to što, po šerijatskim propisima, nije dozvoljeno imati bračni život sa ženom koja nije punoljetna (baliga), tj. kod koje nije počeo menstrualni proces. Po islamskim propisima punoljetnost muškarca vezuje se za prvu poluciju a punoljetnost žene za prvu menstruaciju. Dakle, 'Aiša je prilikom stupanja u bračni život s Poslanikom bila šerijatski punoljetna.

4. Hafsa, kćerka Omera ibnu-l-Hattaba je prije braka s Poslanikom bila udata za Hunejsa ibn Huzafu es-Sehmija. Nakon njegove smrti Omer je ponudio da je oženi Osman ibn 'Affan. Osman se učtivo izvinuo našto ju je ponudio Ebu Bekru. Pošto Ebu Bekr nije dao nikakav odgovor, Omer je otišao i požalio se Allahovom Poslaniku. Poslanik, s.a.v.s., se njom oženio kako bi njenog oca poštedio brige u vezi s njenom udajom i da Omeru iz srca izbriše utisak kako njegovu kćerku niko ne želi. Poslanik se njome oženio treće godine po Hidžri.

5. Zejneb bint Huzejme, poznata je po nadimku Ummu-l-mesakin (Majka siromaha), zbog velike brige prema siročadi i siromasima. Poslanik, s.a.v.s., se njom oženio iz poštovanja prema njoj i njenom radu za opće dobro. Prije braka s Poslanikom bila je udata za 'Ubejdu ibnu-l-Harisa, koji je poginuo kao šehid na Uhudu. Poslanik ju je oženio četvrte godine po Hidžri, a njoj je tada bilo oko šezdeset godina. Ubrzo nakon udaje za Poslanika, dva ili tri mjeseca poslije, ona je umrla.

6. Ummu Seleme el-Mahzumijje je prije braka s Poslanikom, s.a.v.s., bila udata za Ebu Selemu ibn 'Abduleseda. Bila je žena u zrelim godinama, s nejakom djecom. Muž joj je podlegao ranama zadobijenim u Bici na Uhudu. Ummu Seleme je za mužem iskreno žalila. Prosilo ju je više ljudi, među njima i Ebu Bekr, r.a. Ponude za brak ona nije prihvatala, vjerovatno zbog zabrinutosti za djecu i predanosti svojoj žalosti. Poslanik, s.a.v.s., se na nju sažalio i oženio je uz obećanje da će brinuti o njenoj djeci. To se desilo u ševvalu, četvrte godine po Hidžri

.7. Zejneb bint Džahš bila je Poslanikova tetična po ocu. Poslanik, s.a.v.s., ju je bio udao za svoga posinka Zejd ibn Harisea. Kasnije je Allah, dž.š., ukinuo običaj posinjavanja i ono što je iz toga proizlazilo. Brak između Zejda i Zejnebe nije bio uspješan i okončan je razvodom. Allah, dž.š., je zapovjedio Poslaniku, s.a.v.s., da oženi Zejnebu, suprugu svog posinka i da tako praktično potvrdi ukidanje običaja u vezi s posinjavanjem. O tome se u Kur'anu kaže: I pošto je Zejd s njom živio i od nje se razveo, Mi smo je za tebe udali kako se vjernici ne bi ustručavali više da se žene ženama posinaka svojih kad se oni od njih razvedu. Kako Allah odredi, onako treba da bude (Al-Ahzab, 37). Poslanikova ženidba sa Zejnebom bila je u zu-l-ka'deu, pete godine po Hidžri.

8. Džuvejrijja bintu-l-Haris je bila kćerka plemenskog poglavara. Poslaniku, s.a.v.s., je pripala u sklopu ratnog plijena zadobijenog od plemena Benu el-Mustalik, prilikom vojnog pohoda na to pleme, u mjesecu ša'banu šeste godine po Hidžri. Budući da je Poslanik, s.a.v.s., bio veoma obziran prema onima koje je zapalo poniženje nakon života u kojem su uživali ugled i čast, on se sa njom ubrzo i oženio. Na taj način ona je pošteđena mogućnosti da je neko uzme kao sluškinju, a to je imalo i drugi efekat: muslimani su zarobljenike plemena Benu-l-Mustalik oslobodili, nazvavši ih tazbinom Allahovog Poslanika. Pripadnici plemena su nakon toga svi redom primili islam. Na taj način je Poslanikova ženidba Džuvejrijom bila veoma blagodarna

9. Ummu Habiba Remla bint Ebu Sufjan, Ebu Sufjanova kćerka. Ona je bila supruga 'Ubejdullaha ibn Džahša el-Esedija. Rano je, zajedno s mužem, prešla na islam i razišla se sa svojom porodicom. Potom je sa mužem učinila hidžru u Abesiniju. Međutim, nakon kraćeg boravka u Abesiniji, njen muž je prešao na kršćanstvo i ubrzo umro. Nakon toga Remla je u iseljeništvu ostala usamljena. Kad je Poslanik, s.a.v.s., za to saznao, poslao je kralju Nedžašiju dopis u kojem ga je, nakon što je on primio islam, opunumoćio da sklopi brak između Remle i njega, što je Nedžaši i učinio. Tom prilikom, Nedžaši je isplatio Remli mehr (vjenčani dar) od četiti stotine zlatnih dinara. Ummu Habiba se, zbog toga, smatra Poslanikovom suprugom koja je imala najveći mehr. Poslanik se njom oženio da je izbavi iz usamljenosti i da na taj način uspostavi vezu s njenim ocem Ebu Sufjanom, vodećim mekkanskim prvakom.

10. Safijja bint Hujejj ibn Ahtab, kćerka poglavara plemena Benu-n-Nedir, bila je dio ratnog plijena iz pohoda na Hajber. Kad se obrela kod Dihjea al-Kelbija, on je Poslaniku, s.a.v.s., kazao: "Ona je plemenska princeza i ljepotica. Ne bi trebalo da pripadne nikom drugom nego tebi." Pošto je Poslanik, s.a.v.s., bio obziran prema onima koji su imali visok društveni položaj a potom ga izgubili, uzeo ju je kao slobodnu ženu i oženio se njom. To se desilo sedme godine po hidžri, nakon zauzimanja Hajbera.

11. Mejmuna bintu-l-Haris je posljednja žena koju je Allahov Polanik, s.a.v.s., oženio. To se desilo krajem sedme godine po Hidžri, prilikom obavljanja tzv. Naknadne umre ('Umretu-l-kada').
"Smrt je jedna,pa zato neka bude na Allahovom putu"

salena
Ucesnik diskusija
Ucesnik diskusija
Postovi: 122
Pridružen/a: 12 Dec 2010 16:10

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la salena » 19 Dec 2010 21:04

Tema glasi: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?
Naravno :)
Život nema reprizu!!!

Avatar
PIRAT_SA_KARIBA
Velicanstvo Foruma
Velicanstvo Foruma
Postovi: 4008
Pridružen/a: 03 Dec 2008 23:37
Lokacija: Na moru

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la PIRAT_SA_KARIBA » 19 Dec 2010 22:42

S vjerom u Boga život je lakši,skroman si....netražiš bogastvo ...ne kradeš...ne ubijaš...nemisliš zlo drugim..pomažeš siromašnima to nas vjera uči.Život je ovaj kratak i prolazan :!:
slikaslikaslika

Avatar
Emmi
Zvijezda foruma
Zvijezda foruma
Postovi: 2108
Pridružen/a: 23 Dec 2009 21:54

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la Emmi » 20 Dec 2010 02:14

naravno da je lakse kako zivjeti tako i umrijeti sa Allahom
slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la mrki62 » 21 Dec 2010 23:46

Bausstelac

Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?

A o Mariji sam ja znao prije strica Googla, točnije , tamo 70 - ih godina [muzikafo1.gif]

I upamti , prva žena je bila GAZDA a Muhamed a.s. je došao k njoj u kuću i to je po Krajiški uljez.
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
PIRAT_SA_KARIBA
Velicanstvo Foruma
Velicanstvo Foruma
Postovi: 4008
Pridružen/a: 03 Dec 2008 23:37
Lokacija: Na moru

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la PIRAT_SA_KARIBA » 22 Dec 2010 00:31

Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?
ESSELAMU ALEJKUM
Vidi se mrki da si protiv islama,Neznam u šta ti vjeruješ možda u KIP :!: Mi muslimani ne bježimo od istine i pravde,ako te nešto zanima uzmi prvo abdest pa onda KURAN časni i pročitaj ga 6 puta pa će ti tek onda biti jasno :!: Ovo što ti stalno govoriš protiv islama,to ti sve pada u vodu...Dokazi i nauka su uz KURAN :!: ,al ti bježiš od toga samo pokušavaš ocrnit ISLAM.Kad već googlaš klikni ISLAM I NAUKA malo se informiši nemožeš kopirat tekstove od oni koji blate Islam.Kad već nevoliš ISLAM nemoj ga onda blatit,crnit.Pogledaj u svoju desnu ruku na prstima i vidi sta ti piše na njoj :!: MIR SA TOBOM.
slikaslikaslika

Avatar
paparaci
Velicanstvo Foruma
Velicanstvo Foruma
Postovi: 5054
Pridružen/a: 08 Jan 2003 02:00
Lokacija: Putnik Bez Adrese

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la paparaci » 22 Dec 2010 01:26

dragi pirat, problem i jeste u tome sto vjeruje u kipove :lol:
odnosno, sto je najvjerovatnije - ne vjeruje u nista. zato mu i nije lako.
a pazi apsurda.on je protiv vehabija i nasilnog ponasanja - a zar nema veceg siledzije od njega, koji neprekidno cini to sto si i sam rekao, bez ikakvog valjanog razloga, odnosno potkovanog argumenta. nije mi samo jasno kako moze biti toliko licemjeran. tvrdi jedno, a djeluje totalno suprotno. to sa zdravom kritikom ili radoznaloscu nema nista. na to sve nazvati Poslanika a.s. uljezom pod paravanom nekog primjera je svakako vise nego bolesno!!

mrki, ti kad opisujes vehabije - u stvari opisujes sebe. kao da se gledas u ogledalo. nista se ti jarane od njih ne razklikujes!!

pun si neke mrznje i kompleksa! jednostavno bolesno!

ja normalno zivim sa svim ljudima, bez obzira koje nacionalnosti ili vjeroispovijesti. niko mi ne smeta. svako ima svoje. tudje postujem, svoje volim i ne dam! ne trazim drugim vjerama mane ili da ih pokusavam ocrniti, itd. ne mogu niti zelim donijeti zakljucak ili reci da su svi krscani pedofili povodom zbivanja odnosno razotkrivanja u zadnjih par mjeseci, pa i svakodnevno skoro. kao sto je bolesno pripisivati im bilo sta slicno - jer to sa njihovom vjerom nema a ma bas nista!!

ali ti ocito zivis od toga!

Ä‘on ima vise obraza od tebe! [eusa_wall.gif] slika

Avatar
Bausstelac
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 403
Pridružen/a: 01 Apr 2010 01:38

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la Bausstelac » 22 Dec 2010 02:11

mrki62 je napisao/la:Bausstelac

Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ? uljez.
najmaldja Zena mu je bila Ajsa r.a,a koliko je godina imala ima razlicita misljenja,neki spominju da je imala 9 godina neki 14 neki 16.

Znaci razlika u godinama je bila mrki puno manja,nego sto je je izmedju tebe i ovih curica ovdje sto ganjas po netu [icon_wave.gif]

Jedina razlika je u tome sto je on bio najbolje Allahovo stvorenje od kada postoje nebesa i zemlja, a ti najveci pogan [mmmux2.gif]

Njega su zvali El Emin (povjerljivi,onaj koji uvjek govori istinu),a tebe zovemo "Onaj koji uvjek Laze" [laugh.gif]
"Smrt je jedna,pa zato neka bude na Allahovom putu"

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la mrki62 » 22 Dec 2010 12:04

PIRAT_SA_KARIBA je napisao/la:Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?
ESSELAMU ALEJKUM
Vidi se mrki da si protiv islama,Neznam u šta ti vjeruješ možda u KIP :!: Mi muslimani ne bježimo od istine i pravde,ako te nešto zanima uzmi prvo abdest pa onda KURAN časni i pročitaj ga 6 puta pa će ti tek onda biti jasno :!: Ovo što ti stalno govoriš protiv islama,to ti sve pada u vodu...Dokazi i nauka su uz KURAN :!: ,al ti bježiš od toga samo pokušavaš ocrnit ISLAM.Kad već googlaš klikni ISLAM I NAUKA malo se informiši nemožeš kopirat tekstove od oni koji blate Islam.Kad već nevoliš ISLAM nemoj ga onda blatit,crnit.Pogledaj u svoju desnu ruku na prstima i vidi sta ti piše na njoj :!: MIR SA TOBOM.
I to sve bismiletom - nemoj to zaboraviti [muzikafo1.gif]

Prva tvoja rečenica je ova ; Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?

ÄŒemu ako nema odgovora?
A to u vezi Musafa,...... mani se vehabijskog tumačenja : uzmi i čitaj 6 puta,............ pa nisam ja tefsirlija bolan, nisam ja tumač Musafa !!!!!!!
Ne miješaj pojmove a to tvoje u vezi mržnje ,........... batali to , jer to tvoje mi muslimani ,............ koji ba ?
Ima nas muslimana milijarda i svako tumači po svoje i ovdje nije to sporno , sporne su neke činjenice, naveo sam neke a ako vi niste upoznati s nekim činjenicama , to još ne znači da se blati islam ili bilo što.
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la mrki62 » 22 Dec 2010 12:12

Bausstelac je napisao/la:
najmaldja Zena mu je bila Ajsa r.a,a koliko je godina imala ima razlicita misljenja,neki spominju da je imala 9 godina neki 14 neki 16.
Uh, uh ,........... kakve su to informacije ??????????
Od 9 do 16 je 7 godina razlike , odkud takva razlika,ha ?
A Å¡ta ako ja okrenem devet i dobijem Å¡est ?????
Šta ćemo sad , u igri je i broj 6 .
Bausstelac je napisao/la: Znaci razlika u godinama je bila mrki puno manja,nego sto je je izmedju tebe i ovih curica ovdje sto ganjas po netu [icon_wave.gif]
Mnogo puta pomeneš riječ LAŽ, pa sad ovdje dokaži ko laže, nek se jave te tvoje curice ovdje JAVNO i nek objasne ovdje JAVNO koju to ja ganjam, ok ?
Bausstelac je napisao/la:
Jedina razlika je u tome sto je on bio najbolje Allahovo stvorenje od kada postoje nebesa i zemlja, a ti najveci pogan [mmmux2.gif]
Vidiš , ja za tebe to nikad ne bih rekao , niti za bilo koga,.................. jer ,........ Allah najbolje zna [muzikafo1.gif]
Bausstelac je napisao/la: Njega su zvali El Emin (povjerljivi,onaj koji uvjek govori istinu),a tebe zovemo "Onaj koji uvjek Laze" [laugh.gif]
Njega su zvali ,.............. a on je u stvari PRVI Muhamed, jer do dolaska islama to ime nije postojalo a sad pitanje ; kako se je On od rođenja zvao ?
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
PIRAT_SA_KARIBA
Velicanstvo Foruma
Velicanstvo Foruma
Postovi: 4008
Pridružen/a: 03 Dec 2008 23:37
Lokacija: Na moru

Re: Da li je ljudima koji su religiozni lakse?

Post Postao/la PIRAT_SA_KARIBA » 22 Dec 2010 14:08

mrki62 je napisao/la:
PIRAT_SA_KARIBA je napisao/la:Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?


I to sve bismiletom - nemoj to zaboraviti [muzikafo1.gif]

Prva tvoja rečenica je ova ; Koja žena mu je bila najmlađa i koliko godina je bila stara ?

ÄŒemu ako nema odgovora?
A to u vezi Musafa,...... mani se vehabijskog tumačenja : uzmi i čitaj 6 puta,............ pa nisam ja tefsirlija bolan, nisam ja tumač Musafa !!!!!!!
Ne miješaj pojmove a to tvoje u vezi mržnje ,........... batali to , jer to tvoje mi muslimani ,............ koji ba ?
Ima nas muslimana milijarda i svako tumači po svoje i ovdje nije to sporno , sporne su neke činjenice, naveo sam neke a ako vi niste upoznati s nekim činjenicama , to još ne znači da se blati islam ili bilo što.
Niko nije vesla siso Mrki ideš na to da kažeš da je Muhammed a.s bio pedofil,još nisi kopirao tekstove od oni koji blate Islam,da je Muhammed a.s bio lud i da je imao šizofreniju.Moram vam reći to vam sve pada u vodu istina i pravda je uz KURAN,Nemože se KURAN časni sa mržnjom čitati...to je slučaj u tebe i kako da ga onda svatiš!!Ima nas Muslimana hvala Allahhu i biće ih sve više i više.Brkate vi pojmove što se tiče muslimana,nasilje mržnja,samoubistvo itd itd, nije to sastav Islama,ko to čini u ime vjere nije musliman,nije musliman ko neklanja 5 vakat namaza,daje zekat itd,jest musliman na papiru,al to je daleko od Islama..samo što ste vi toliko u neznanju ...živite u zablud,i sve prepisujete Islamu.Ima odgovora na sve,odgovori će ti biti jasni i precizni kad bude sudnji dan kad izađeš pred ALLAHA UZVIŠENOG polagat račune.
Dokazi o Kuranu časnom
Susret dviju voda koje se ne miješaju:


U Kur'anu se na dva mjesta govori o dvije vodene površine koje se susreću, ali ne dolazi do miješanja.

"Pustio je dva mora da se susreću. Između njih je pregrada i oni se ne miješaju."
(Rahman : 19.-20.)

Ali, na drugom mjestu, kada Kur'an govori o brani između dvije vodene površine (slatke i slane) spominje postojanje "nevidljive brane":

"On je dvije vodene površine jednu pored druge ostavio- jedna je pitka i slatka, druga slana i gorka, a između njih je pregradu i nevidljivu branu postavio." (Furkan : 53.)

Otkriće o susretanju dvije vodene površine i nevidljivoj brani između slatke i slane vode poznato je tek u novije vrijeme. Govor o ovom fenomenu o kojem Kur'an govori, prepustićemo šejhu Abdul-Medžidu Ez-Zindaniju koji je, kada mu je postavljeno pitanje u vezi ove pojave, odgovorio: "Poznato je u nauci da postoji određena granica između dva mora koja im ne da da se miješaju. Takva granica postoji između Sredozemnog mora i Atlantskog okeana. Također je ova granica primjetna između dva mora u istom okeanu. Ona se dobro da primijetiti i na satelitskim snimcima. Njen zadatak je da spriječi miješanje vode iz dva mora, da na taj načina ne bi izgubila osobine koje su svojstvene samo za njih. To je kada se radi o dodirivanju dva mora. Međutim, kada se rijeka ulijeva u more, onda se to opisuje dodatnim opisom. Allah, dž.š, kaže: "On je dvije vodene površine jednu pored druge ostavio - jedna je pitka i slatka, druga slana i gorka, a između njih je pregradu i nevidljivu branu postavio." Dakle, kod dodirivanja dva mora postoji samo prepreka, ali u slučaju dodirivanju slane i pitke vode, postoji pored prepreke i još jedna brana, koja je jedan međuprostor. Bavio sam se istraživanjem te pojave zajedno s kolegama koji su eksperti za život u moru. Zaključili smo da se prilikom ulijevanja slatke vode u slanu nastaje jedan prostor koji se naziva "prostor ulijevanja". Njega okružuje pomenuta prepreka, a Kur'an ga opisuje izrazom "hidžrem-mahdžura", što u arapskom jeziku označava mjesto u kojem su zatvorena pokretljiva bića, kojima je zabranjen izlazak. Dakle, ovim dodatakom u kur'anskome tekstu, želi se ukazati na posebnu sredinu u koju su zatvorene određene životinje. Prilikom ispitivanja tog prostora utvrđeno je da on nije slan kao more, niti je sladak kao rijeka, pa zbog toga u njemu žive ribe koje ne žive ni u moru niti u rijeci. One su tu zatvorene i ako bi slučajno izašle iz tog prostora u more ili rijeku, odmah bi uginule. Također, isto se desi ribama koje iz mora uđu u ovaj "prostor ulijevanja", ili ako ribe iz rijeke dospiju u taj prostor. Znači, to je jedan prostor za živa bića koja žive u njemu, i koja ne mogu živjeti ako ga napuste. Zbog tog Allah, dž.š, dodatno objašnjava miješanje riječne vode s morskom. Neka Mu je hvala i slava!"





- O morima i morskim tminama:

Govoreći o morima i morskim tminama, Uzvišeni Allah kaže:

"Ili kao tmine nad dubokim morem koje prekrivaju talasi sve jedan za drugim, iznad kojih su oblaci, sve tmine jedne iznad drugih, prst se pred okom ne vidi, - a onaj kome Allah ne da svjetlo neće svjetla ni imati."
(Nur : 40.)

Govoreći o ovom fenomenu do kojeg je nauka tek u skorije vrijeme došla a o kojem Kur'an, eto, govori još prije hiljadu i po godina, šejh Zindani kaže: "To su mjesta u koja je bilo nemoguće da dospije i jedan čovjek za vrijeme Muhammeda, s.a.v.a., jer tijelo ne podnosi dubinu od trideset metara zbog velikog pritiska vode. Na toj dubini rastvara se kisik u krvi čovjeka i više nema mogućnosti da kontroliše svoje tijelo. Ako je za čovjeka nemoguće da dospije na dubinu od trideset metara, onda je teško i zamisliti šta bi se s njim dogodilo na dubinama od sto, ili dvjesto metara. Kur'an nam počinje svoje kazivanje o dubinama od dvjesto i više metara. Dakle, za života Muhammeda, s.a.v.a., Kur'an nam kazuje o tim stvarima, uz napomenu da se Muhammed, s.a.v.a., nikada nije ukrcao u lađu, niti plovio morem. Kur'an nas obavještava o tminama koje se nalaze u morskim dubinama, a koje nisu bile poznate, niti njihovi razlozi, sve dok detaljno nisu ispitane moske dubine. Utvrđeno je da je na dubinama od tri stotine metara jaka tama koja se pojačava s povećanjem dubine, tako da podmornice koje silaze na tu dubinu moraju biti opremljene uređajima za osvjetljavanje. Sve životinje koje žive u takvim sredinama potpuno su slijepe, ili ispod očiju imaju posebne organe koji im pomažu u kontroli prostora oko njih. Allah, dž.š, poredi zabludu u kojoj živi nevjernik sa tminama morskim, pa kaže: "Ili su kao tmine nad dubokim morem" Zašto se kaže "dubokim morem"? Dakle, nije bilo koje more, nego "duboko more" iznad kojeg su posebni slojevi, prekrivači, upravo kako se kaže u nastavku ajeta: "koje prekrivaju talasi sve jedni nad drugima". Talasi u značenju prekrivači. Dakle, imamo more sa prekrivačem.

Iz ovih riječi saznajemo da imamo dubinski sloj mora i površinski, a ajet se nastavlja riječima: "iznad kojih su oblaci, sve tmine jedne iznad drugih, prst se pred okom ne vidi." Pitao sam nekoliko učenjaka koji se bave istraživanjem mora o razlozima tmina u morskim dubinama, pa su mi rekli da za tmine postoje dva osnovna razloga. Prvi je dubina. Sunčeva svijetlost se sastoji od sedam boja, koje se različito probijaju kroz vodu. Tako se crvena boja probija samo do dvadeset metara dubine. Ukoliko bi se ronilac na toj dubini posjekao i potekla mu krv, ona bi mu izgledala crna, ne crvena. Zbog toga što crvena boja ne postoji na toj dubini i to je prostor tame za crvenu boju. Na dubini od trideset metara gubi se narandžasta boja, zatim žuta na dubini od pedeset metara, zatim zelena na dubini od sto metara i sve tako dok se ne izgube sve boje iz spektra boja sunčeve svjetlosti. Posljednja boja koja se gubi u dubinama mora je plava, i zbog toga nam more izgleda plavo. To se događa nakon dvjesto metara, kada nastupa potpuna tama u kojoj se ništa ne vidi.

Drugi razlog jesu tmine morskih slojeva koje prekrivaju dubinsko more, a koje opet nisu bile poznate prije 1933. god. Znači, tek prije sedamdesetak godina su otkrivene, nakon što su se počele proizvoditi podmornice. Dakle, imamo dubinski sloj mora, zatim površinski sloj i imamo oblake. To su sve prepreke za prolaz sunčeve svjetlosti. Poznato je da se svjetlost smanjuje ako su oblaci iznad tla. Površinski sloj vode nije ravan, pa zbog svoje zakrivljenosti on odbija veliku količinu sunčeve svjetlosti, poput ogledala. To ćemo primijetiti kada stanemo na obali mora i posmatramo valove koji odbijaju sunčevu svjetlost poput ogledala. Zbog toga vrlo mala količina svjetlosti prolazi u more, što uzrokuje veliku promjenu u temperaturi. Znači, prepreke za svjetlost postoje a razlog tome je njihova dubina i njihov redoslijed. Pogledajmo kako to Kur'an opisuje: "Ili kao tmine u dubini mora" Kur'an tmine pripisuje dubini mora i nastavlja: "koje prekrivaju talasi sve jedan nad drugim." Onda spominje dva puta tmine i to nakon spomena prepreka, kao da nam kaže: ovim tminama su razlog dubine i prepreke. Riječ "tmine" koju Ku'ran koristi označava množinu od tri do deset. Dakle imamo deset tmina, od kojih se sedam odnosi na boje i tri na prepreke.



Sljedeća stvar je da Kur'an koristi glalgol, kada objašnjava da se prst pred okom ne vidi, što mufesiri različito tumače. Jedni kažu da to znači da se on može vidjeti, ali sa velikim teškoćama, dok drugi kažu da taj glagol znači da se nikako ne može vidjeti. Oba tumačenja uklapaju se u ono što smo rekli o težini posmatranja u određenim slojevima u kojima nestaju boje, a ako se pokuša posmatrati u dubini, onda se ništa neće moći vidjeti. Dakle, oba značenja su ispravna, s obzirom na dubinu na kojoj se posmatra. Sa ovim dubinama Allah, dž.š, poredi zabludu kafira, kojem nije jasno zašto je stvoren, ko ga je stvorio i zašto umire."



- Fenomen oblaka:

Uzvišeni Allah u Svojoj Knjizi kaže:

"Zar ne vidiš da Allah razgoni oblake, a onda ih spaja i jedne nad drugima gomila pa ti vidiš kišu kako iz njih pada; On s neba, iz oblaka veličine brda, spušta grad pa pogodi njime koga hoće, a poštedi od njega koga On hoće - bljesak munje Njegove gotovo da oduzme vid."
(Nur : 42.)

Naučnici su studirali tipove oblaka i došli do zaključka da se oblaci koji nose padavine formiraju i oblikuju prema tačno određenim pravilima pri čemu prolaze kroz određene faze. To zavisi od vrste oblaka kao i od toga koji vjetar puše u određenom području. Jedina vrsta oblaka koje nose padavine je kumulonimbus. Meteorolozi su studirali kako se kumulonimbusi formiraju te kako proizvode kišu, grad i munje. Otkrili su da oblak kumunolonimbus prolazi kroz nekoliko faza u proizvodnji kiše.

Prvo, tjeran od strane vjetra, ovaj se oblak počinje formirati tako što vjetar tjera male komadiće oblaka (kumuluse) u područje gdje se ovi oblaci spajaju.

Slijedi spajanje u veliki oblak. Ovo je potvrda riječi Uzvišenog: "Zar ne vidiš da Allah razgoni oblake, a zatim ih spaja..."

Zatim ide gomilanje jednih oblaka na druge. Kada se mali oblaci spoje, tada tijelo oblaka počinje rasti uvis. Razlika temperature u unutrašnjosti i po površini oblaka utiče da se komadi malih oblaka gomilaju jedan na drugi tako da se veliki oblak polahko proteže u viša i hladnija područja atmosfere, gdje se formiraju kapljice kiše i grada koje počinju rasti. Kad ove vodene kapi i grad postanu previše teški strujama da ih podržavaju, one počinju padati iz oblaka kao kiša i grad. A Allah, dž.š. kaže: "...i jedne nad drugima gomila pa ti vidiš kišu kako iz njih pada."

Ovdje se uočava velika preciznost teksta. Između svake od tih etapa formiranja oblaka potrebno je da prođe određeni vremenski period, i Kur'an koristi izraz "summe" (a zatim), ali čim se formira gomila, odmah počne padati kiša, bez određenog vremenskog perioda, i zato Kur'an koristi česticu "fe" (pa), koja označava povezanost radnji bez vremenskog razdoblja među njima.

Sljedeća interesantna stvar je da se spominju oblaci veličine brda. Zašto baš takvi?!

U nastavku ajeta se kaže: "On s neba, iz oblaka veličine brda, spušta grad!". Naime, meteorolozi su otkrili da ovi oblaci (kumulonimbusi) iz kojih pada grad dostižu visinu čak i do 9.000 metara, kao što se i kaže u ajetu "...iz oblaka veličine brda". Dalje, Uzvišeni Allah kaže da "On spušta grad pa koga hoće pogodi, a koga hoće poštedi". Naučnici sa opservatorija mogu pratiti nastajanje leda u oblacima, koji se približi donjem sloju oblaka. Iznenada se pojavi zračna struja koja usmjeri grad prema gornjem sloju i tako se odgodi njegovo ispuštanje. Najbolji opis za to su riječi "...pa njime koga hoće pogodi, a koga hoće poštedi...". Dakle, led se bio uputio prema određenom narodu, ali mu ne bude dozvoljeno da ga pogodi, pa se on vrati, tj. on kruži u unutrašnjosti oblaka, i to kruženje naučnici mogu normalno pratiti.

U nastavku ajeta spominje se munja: "...bljesak munje Njegove gotovo da oduzme vid." Kako razumjeti spomen munje, kada je kontekst čitavog ajeta vezan za grad? Upravo je u tome odgovor. Munja nastaje, u stvari, od grada u oblaku. Kada se tečnost promijeni u čvrste čestice, koje neprestano kruže, one proizvode elektricitet koji se raznosi njihovim kruženjem, te tako nastaje veliki naboj, koji se prazni putem munje. Dakle, razlog nastanka munje upravo je grad koji se nalazi u unutrašnjosti oblaka.

Meteorologija je ove činjenice otkrila tek nedavno i to uz upotrebu najsavremenije opreme. Onda se postavlja pitanje: Kako je Muhammed, a.s., mogao znati za sve to? Ko ga je obavijestio o tim pojavama?



- O otežanom disanju na velikim visinama:



Ono što je postalo poznato u novije vrijeme, nakon što je čovjek uspio da poleti, jeste da što se više penjemo prema nebu, to se smanjuje kisik i zračni pritisak, što izaziva žestoku tegobu u prsima i poteškoće u disanju. O ovom fenomenu Kur'an govori trinaest stoljeća prije nego je čovjek uopšte bio u mogućnosti da leti, kada niko nije mogao znati da uspon ka nebu uzrokuje pritisak i bol u prsima:

"Onome koga Allah želi da uputi - On prsa njegova ka islamu prostranim učini, a onome koga želi da u zabludi ostavi - On prsa njegova stegne i tjeskobnim učini kao kad čini napor da na nebo uzleti..."
(En'am : 125.)



- Å irenje svemira:

Allah s.v.t. kaže:

"Mi smo nebo Svojom moći sazdali i Mi ga, uistinu, proširujemo."
(Zarijat : 47.)

Savremena astronomija je utvrdila da se svemir stalno širi, bilo da se radi o neprestanom stvaranju novih sazviježđa ili da se radi o udaljavanju sazviježđa jednih od drugih.


- Velika eksplozija i nastanak života iz vode:



Ova dva otkrića su također rezultat novijeg doba. Cijeli svemir (nebesa i Zemlja) je, prema savremenim proučavanjima, nekad bio jedna cjelina. Nakon toga je uslijedilo ono što naučnici nazivaju "velikom eksplozijom". I od tada se svemir širi. Dokazi o "velikoj eksploziji" su toliki da se ta pojava sada smatra naučnom činjenicom, a ne teorijom. A Allah, dž.š., prije više od 1.400 godina u Svojoj Veličanstvenoj Knjizi - Kur'anu govori o ovoj pojavi, kao i nastanku života iz vode, što je postalo poznato tek u novije vrijeme:

"Zar ne vide oni koji ne vjeruju da su nebesa i Zemlja bili jedna cjelina, pa smo ih Mi raskomadali - i da smo Mi od vode sve živo stvorili? I zar neće vjerovati?"
(Enbija : 30.)

Ima još mnogo ovakvih primjera do kojih je nauka došla proučavanjem i otkrivanjem, a za koje nalazimo potvrdu u Kur'anu. U ovome su jasni dokazi da je Kur'an govor Allaha, dž.š, koji u Svojoj Knjizi kaže:

"Allah svjedoči da ti je istina ono što ti objavljuje, objavljuje ono što jedini On zna, a i meleki svjedoče - a dovoljan je Allah kao svjedok."
(Nisa' : 166.)

Dakle, kako se iz predhodno rečenog može zaključiti, mu'džiza Kur'ana se ogleda, prije svega u njegovom jeziku i visokom stilu, zatim po onome što je spomenuto u njemu, a nauka tek u novije vrijeme otkrila i još uvijek otkriva, te po savršenom i preciznom zakonodavstvu (šeriatu) koji nudi odgovore za sva pitanja koja se tiču čovjeka i njegovog života. To je Knjiga koja je sačuvana od nesklada i kontradikcije i ostaće takva do Sudnjeg dana:

"Zašto oni ne razmisle o Kur'anu? Jer, da je on od nekoga drugog, a ne od Allaha, oni bi u njemu našli mnoge proturječnosti."
(Nisa : 82.)
slikaslikaslika

Odgovorite