Ja sam veæ objasnio da te vehabije ne smiju ni pomisliti da bi svoju politiku poimanja islama upotrijebili u Hrvatskoj a u BiH imaju tihi dogovor i ponekad dogovor ode k vragu pa se onda ovo sesi :
Prijetnja smræu: Mustafa Ceriæ primio SMS od vehabija
Ponedjeljak, 23 April 2007
(177 pregledano)
Vehabije su zaprijetile reisu Mustafi Ceriæu zbog podr¹ke sand¾aèkom muftiji Muameru Zukorliæu. Kako doznaje ekipa emisije "B92 istra¾uje", reisu Mustafi Ceriæu dan prije Objediniteljskog sabora islamske zajednice u Srbiji prijeæeno je likvidacijom, ukoliko bude podr¾ao sand¾aèkog muftiju Muamera Zukorliæa.
Krugovi bliski Zukorliæu takoðer su potvrdili kako je muftija Zukorliæ obavije¹ten o tome da vehabije spremaju atentat na njega.
Sand¾aèki muftija je pred sabor islamske zajednice imao pojaèano osiguranje, zbog èega je èesto bio i kritiziran.
Objedinjiteljski sabor je vi¹e puta zakazivan i odlagan, a kako je ekipa B92 saznala, bosanski reis Mustafa Ceriæ je dan prije tog dogaðaja primio s broja mobilnog telefona iz mre¾e 064 prijeteæu SMS poruku o tome da mu se sprema likvidacija, ako podr¾i Zukorliæa.
Muftija je vi¹e puta tvrdio kako je zapravo islamska zajednica bila meta napada vehabija.
"Prijetnje su bile oèite, one su bile nekada izravne, nekada neizravne, a ovo ¹to smo saznali to i potvrðuje, ali ja ¾elim insistirati da se mora saznati sve", ka¾e Zukorliæ.
"Ja mislim da nije sve objelodanjeno. Ta grupa ljudi je takva kakva jeste, ali zasigurno ne toliko moæna da sve to sama organizira", smatra on.
U javnosti su se pojavile i informacije o tome da navodno postoji popis za lividaciju nepodobnih ljudi.
Preuzeto sa http://www.eni-news.com/Eni-news/index. ... Itemid=150
Vehabije
Arhiva vijesti » Vijesti » Vehabije u ofanzivi!
Vehabije u ofanzivi!
Vehabijsko uèenje i tumaèenje islama u BiH sve vi¹e se nameæe, a sukob je posljednjih mjeseci toliko ojaèao da su vehabije i oni koji praktikuju tradicionalni islam poèeli i sa fizièkim obraèunavanjem. Do rata 1992. godine i dolaska arapskih dr¾avljana, vehabijsko uèenje islama nikada nije praktikovano u BiH.
Vehabijama se nazivaju oni koji zastupaju radikalno, nametljivo i iskljuèivo tumaèenje islama. Od 1995. godine do danas zabilje¾ena su mnoga nasilni¹tva koja su vehabije èinile u BiH u namjeri da utièu na "moral" bosanske omladine.
Iako problem sa vehabijama traje veæ dugo, javnost je tek u posljednje vrijeme postala svjesna razmera sukoba., navodi srbijanska agencija "Beta" u svom èlanku o ovom "fenomenu" u BiH.
Pro¹log mjeseca, pripadnici vehabijskog pokreta, predvoðeni izvjesnim Jusufom Barèiæem iz Kalesije, poku¹ali su nekoliko puta da uðu na silu u jednu od najuglednijih da¾amija u centru Sarajeva, Carevu d¾amiju, da bi u njoj obavljali svoj molitveni obred koji se znatno razlikuje od tradicionalnog.
Zahvaljuæi policijskoj intervenciji, izbjegnut je veæi sukob meðu vjernicima. Nakon nekoliko dolazaka u Sarajevo, Barèiæeva grupa je nai¹la na otpor vjernika koji godinama klanjaju u toj d¾amiji, kao i veæine Sarajlija.
Osim sarajevske, vehabije su nedavno poku¹ale da zaposjednu d¾amije u Konjicu i Mostaru, gdje su takoðe nai¹li na otpor vjernika i graðana.
Op¹te je poznato da su vehabije prisutne u vjerskim objektima Islamske zajednice u Maoèi, kod Brèkog, i u Zenièko-dobojskom kantonu, mada javnost o tome nije obavjestila niti upozorila Islamska zajednica BiH ni njen poglavar Mustafa efendija Ceriæ.
Jedina d¾amija koju su u potpunosti zaposjeli sledbenici Jusufa Barèiæa u blizini je Kalesije, u sjeveroistoènoj Bosni.
Stanovnici tog mjesta nedavno su se pobunili zbog ilegalnog upada u d¾amiju, tako ¹to su iznjeli liène stvari vehabija iz d¾amije i zapalili ih. U obraèunu vehabija i mje¹tana, jedna osoba je povrijeðena i jedno vozilo o¹teæeno.
Kako Kalesija pripada tuzlanskom kantonu, muftija tuzlanski Husein Kavazoviæ, nekoliko puta je tra¾io da se pokrene sudski postupak protiv grupe vehabija.
On je pozvao dr¾avne organe i tu¾ila¹tvo BiH da ih za¹tite od "uzurpatora verskih objekata", ali znaèajnija reakcija iz dr¾avnog i politièkog, kao i vrha Islamske zajednice, izostala je u potpunosti.
Mustafa Ceriæ je fizièki obraèun tradicionalnih muslimana sa vehabijama u Kalesiji opisao kao "lokalni problem", uz tvrdnju da "vehabija nema u Bosni".
"Pojava vehabija nije ne¹to sa èim se Islamska zajednica u BiH ne mo¾e izboriti, ali korijen problema nije u BiH, veæ u Beèu odakle se utièe na promene tradicije bosanskih muslimana", izjavio je Ceriæ i dodao da "u Beèu djeluje jedan centar na naèin koji nije primjeren bosanskoj tradiciji."
"Taj centar vode Bosanci, ali jo¹ nije vrijeme da izlazimo u javnost sa detaljima. Islamska zajednica je ozbiljna i jaka zajednica sa vjekovnim iskustvom da bi strahovala od bilo koga", ka¾e Ceriæ.
Istovremeno, vehabijski vodja Jusuf Barèiæ najavio je da æe tra¾iti otcjepljenje od zvaniène Islamske zajednice BiH i formiranje svoje.
"Mi imamo pravo da vjerske objekte Islamske zajednice BiH koristimo kako bismo praktikovali islam. Ako zajednica bude spreèavala muslimanima da koriste objekte, biæemo prisiljeni da djelujemo izvan te strukture. Sve posljedice snosiæe Islamska zajednica BiH", upozorio je Barèiæ.
Barèiæ, koji sebe naziva "islamskim misionarom", nedavno je izjavio da ga finansira islamski svijet, "da radi na o¾ivljavanju bo¾je rijeèi na ovom prostoru". U kontaktu sa medijima, ne krije da ne priznaje zakone dr¾ave, "veæ samo bo¾ije".
Do juèe anoniman, preko noæi se na¹ao u centru pa¾nje. Svaki njegov potez je skandalozan, praæen fotoaparatima, tv kamerama i policijskim prisusutvom.
Barèiæ (40) je zavr¹io je Fakultet islamskih nauka u Medini, u Saudijskoj Arabiji, i doktor je islamskih nauka. U BiH se vratio 1999. godine, a nedavno se proglasio misionarom i vjerskim autoritetom koji bosanske muslimane treba da vrati izvornoj vjeri.
Biv¹i je osuðenik Kazneno-popravnog zavoda u Zenici, gdje je godinu dana proveo zbog zlostavljanja supruge koja ga je ostavila.
Dok javnost vapi za informacijama o tome koliko vehabija zaista ima u zemlji, ko ih finansira i koliko su opasni po dru¹tvo, policijske i pravosudne institucije, ba¹ kao i Islamska zajednica BiH, i dalje zatvaraju oèi tvrdeæi da problem ne postoji.
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!




Ma neeeeeee, ja samo prenosim ono ¹to drugi napi¹u - kao ovo :ekranka je napisao/la:NE smiju?!!!!!!!
Ma daj ne lupetaj Tko je taj od ljudskog Faktora koji ce njima reci da NE smiju?!!!
Covjek sam treba da prosudi i napravi razliku izmedju dobra zla i to je jedino pravilo ,pa i Hr,ima u svojem katolicizmu "sekti" ,to je danas rasiren problem,i8 smatram da velicas i preuvelicavas ono sto je vrlo jednostavno!
ODABRANI ÈLANCI IZ KNJIGA ALIMA EHLI SUNNETA
VEHABIZAM I NJEGOVO POBIJANJE OD STRANE ALIMA EHLI SUNNETA
Iako ka¾u da su muslimani, vehabije, koji se takoðe zovu i ned¾di, su jedna od grupa ljudi koje nemaju veze sa ehli sunnetom.
Ahmed D¾evdet pa¹a, dr¾avnik u vrijeme Trideset èetvrtog Osmanlijskog padi¹aha sultana Abdulhamid hana II [1258./1842.-1336./1918.) koji je ukopan u Istanbulu u Turbetu sultana Mahmuda], je u sedmom tomu njegove knjige Tarih-i Osmani, koja ima dvanaest tomova, op¹irno pisao o vehabijama. Istovremeno je i Ejjub Sabri Pa¹a, kontra-admiral toga vremena rahmetullahi teala alejhim, op¹irno objasnio vehabizam, poèev¹i od 99. stranice treæeg toma njegove knjige Mir’at-ul-haremejn. Ova knjiga ima pet tomova. Knjiga Mir’at-ul-haremejn je napisana na turskom jeziku. Ona se nalazi u Sulejmanijje biblioteci. Ovdje navedeni èlanak je uglavnom uzet iz Pa¹ine knjige. Pa¹a je preveo ovu informaciju iz Ahmedove Zejni Dahlanove knjige Fitne-tul-vehhabijje (Vehabijska smutnja). Ejjub Sabri Pa¹a je preselio na ahiret 1308/1890. godine.
Vehabizam je osnovao Muhammed bin Abdulvehhab. On je roðen 1111./1699. godine u oblasti Ned¾da, u jednoj kasabici koja se zove Hurejmile. Umro je 1206/1791. godine. On je putovao kao trgovac u Basru, Bagdad, Iran, Indiju i Damask. On je bio u Basri kada je upao u klopku koju mu je postavio Hempher, jedan od mnogobrojnih engleskih ¹pijuna, i poslu¾io je kao instrument u prljavim planovima koje su Englezi skovali da uni¹te islam. On je objavio besmislice koje je pripremio engleski ¹pijun kao vehabizam. Na¹a knjiga Confessions of A British Spy (Ispovijesti Engleskog ©pijuna) detaljno govori o utemeljenju vehabizma. On je tamo do¹ao u kontakt sa knjigama koje je napisao Ibni Tejmijje iz Harrana [661./1263.-728./1328. koji je umro u Damasku] i proèitao ih. Sadr¾aj Ibni Tejmijjinih knjiga nije bio u skladu sa uèenjima alima ehli sunneta. Po¹to je (Abdulvehebov sin) bio jako prepreden èovjek, on je postao jako poznat kao ¹ejh od Ned¾da (¹ejh-i Ned¾di). Alimi Mekke-i mukerreme su 1221. godine napisali predivan odgovor na njegovu knjigu Kitab-ut-tevhid koju je on pripremio u saradnji sa engleskim ¹pijunom Hempherom. Ovaj odgovor alima je opovrgao ovu njegovu knjigu jakim dokazima. Zbirka njihovih pobijanja, koja je kasnije ¹tampana u Pakistanu pod naslovom Sejf-ul-d¾ebbar, je 1395./1975. godine reprodukovana u Istanbulu. Abdulvehhabov unuk, Abdurrahman, je napisao komentar na ovu njegovu knjigu koji je nazvao Kitab-ut-tevhid. Jedan vehabija, Muhammed Hamid, ga je dotjerao i izdao ga u Egiptu pod naslovom Feth-ul-med¾id. Abdulvehhebove ideje su se ra¹irile meðu seljacima, stanovnicima Der’ijje. Njihov poglavar, Muhammed bin Sa’ud, ih je takoðe prihvatio. Oni koji su objeruèke prihvatili njegove ideje, koje je on nazvao vehabizam, su nazvani vehabije ili ned¾di. Po¹to se broj pristalica poèeo poveæavati on je sebe proglasio kadijom a Muhammeda ibn Sa’uda emirom i hakimom. On je uspostavio novi zakon da ih samo njihovi potomci mogu zamijeniti.
Muhammedov otac je bio salih (dobar) musliman i alim Medine. On je predosjetio da æe njegov sin Abdulvehheb zapoèeti jedan novi i izopaèeni pokret pa je svakoga savjetovao da sa njim ne razgovara. Usprkos svega, Abdulvehhabov sin je 1150./1737. godine objavio vehabizam. On se jako lo¹e izra¾avao o id¾tihadu alima islama. Naime, on je oti¹ao do te mjere, da je poèeo nazivati muslimane ehli sunneta vel-d¾ema’at kafirima. On je rekao da oni koji posjete grob Pejgambera ili evlije, ili ka¾u, “Ja Nebijjallah!” ili “Ja Abdelkadir!” postaju mu¹rici (politeisti, kafiri).
Vehabije vjeruju da su oni, koji ka¾u, da je neko drugi osim Allaha d¾elle-¹anuhu ne¹to uradio, mu¹rici. Na primjer, po njima neko, ko ka¾e, “lijek mi je pomogao i ubla¾io bolove” ili, “Allah d¾elle-¹anuhu mi je usli¹ao dovu kod groba tog i tog Pejgambera ili evlije”, postaje kafir. On je, da bi potvrdio ove svoje ideje, uzeo kao dokaz ajeti kerim “Ijjake neste’in” iz sure Fatiha, to jest, “Samo Tvoju pomoæ tra¾imo” i ajeti kerime koji obja¹njavaju tevekkul (uzdanje u Allaha d¾elle-¹anuhu). U drugom poglavlju knjige Se’adet-i ebedijje su iscrpno napisana ispravna znaèenja ovih ajeti kerima, koje je dala ulema ehli sunneta, kao i pitanja tevhida i tevekkula. Oni koji znaju ispravno znaèenje tevhida æe shvatiti da vehabije, iako oni sebe smatraju muvahhidima, nisu nikakvi muvahhidi (oni koji vjeruju u tevhid, da je Allah d¾elle-¹anuhu jedan).
U knjizi na perzijskom jeziku El-Usul-ul-erbe’a fi-terdid-il-vehhabijje na kraju drugog poglavlja pi¹e, “Vehabije i druge nemezheblije nisu u stanju da shvate med¾az (figurativni govor, simbolièni smisao rijeèi) i isti’are (metaforu). Kad god neko ka¾e da je ne¹to uèinio, oni ga zovu mu¹rik i kafir, iako se on izra¾ava u med¾azi (figurativnom i simboliènom) obliku. Meðutim, Allah d¾elle-¹anuhu je u Kur’ani kerimu na mnogim mjestima rekao da je On istinski proizvoðaæ svega a da su ljudi samo med¾azi proizvoðaæi (proizvoðaæi u figurativnom smislu rijeèi). Meal (znaèenje) pedeset sedmog ajeta sure Jusuf i èetvrtog ajeta sure Nisa, “Odluka (hukm) je samo Allahova.” To znaèi da je samo Allah d¾elle-¹anuhu onaj koji odluèuje (hakim). Meal ¹ezdeset èetvrtog ajeta sure Nisa ka¾e, “Oni neæe biti vjernici sve dok tebe (Pejgambera) ne uzmu kao hakima za svoje nesporazume.” Prvi ajeti kerim nam ka¾e da je samo Allah d¾elle-¹anuhu istinski hakim. Drugi ajeti kerim nam ka¾e da se i èovjek mo¾e metaforièno (u med¾azi stilu, to jeste simboliènom smislu rijeèi) nazvati hakim.
Svaki musliman zna da samo Allah d¾elle-¹anuhu daje i uzima ¾ivot. Jer On ka¾e u mealu (znaèenju) pedeset ¹estog ajeta sure Junus, “Samo On daje i uzima ¾ivot,” i u mealu èetrdeset drugog ajeta sure Zumer, “Allah d¾elle-¹anuhu ubija u vrijeme èovjekove smrti.” Allah d¾elle-¹anuhu ka¾e, simbolièno (med¾az), u mealu jedanaestog ajeti kerima sure Sed¾de, “Melek, koji je postavljen kao vekil (zastupnik), vas ubija.”
Znamo da samo Allah d¾elle-¹anuhu daje bolesniku ozdravljenje (¹ifa) zato ¹to meal osamdesetog ajeti kerima sure ©u’ara ka¾e, “Kada se razbolim samo mi On daje ozdravljenje.” Allah d¾elle-¹anuhu citira Isa alejhisselama u mealu èetrdeset devetog ajeta sure Imran koji ka¾e, “Ja lijeèim sa Allahovom d¾elle-¹anuhu dozvolom slijepe i baras, i povraæam mrtvaca u ¾ivot.” [Baras je bolest ko¾e (albinizam ili vitiligo, potpuno ili djelomièno nestajanje pigmenta u ko¾i) i nastajanje velikih bijelih mrlja na ko¾i]. Samo Allah d¾elle-¹anuhu istinski daje èovjeku dijete. U mealu osamnaestog ajeta sure Merjem D¾ebrail alejhisselam ka¾e u med¾azi obliku, “Daæu ti èistog sina.”
Allah d¾elle-¹anuhu je èovjekov istinski sahib (èuvar, gospodar, vlasnik). Meali ¹erif (èasno znaèenje) dvije stotine pedeset sedmog ajeta sure Bekara to otvoreno ka¾e, “Allah d¾elle-¹anuhu je velija (èuvar, za¹titnik) onih koji vjeruju.” Govoreæi u mealu ¹estog ajeta sure Maide, “Allah d¾elle-¹anuhu i Njegov Resul su va¹e velije,” i ¹estog ajeta sure Ahzab, “Pejgamber ¹titi mu’mine vi¹e nego ¹to oni sebe mogu za¹tititi”, Allah d¾elle-¹anuhu nam ka¾e da i rob (èovjek) mo¾e, simbolièno i figurativno (med¾az) govoreæi, takoðe biti velija. Slièno ovom, istinski pomoènik je samo Allah d¾elle-¹anuhu. Allah d¾elle-¹anuhu, kada ka¾e u mealu treæeg ajeta sure Maide “Pomozite jedni drugima u dobroti i u takvi!”, naziva i èovjeka (pomoènikom) u simboliènom i figurativnom (med¾az) obliku mu’in. Vehabije nazivaju mu¹ricima (kafirima) muslimane koji nazivaju nekoga robom nekog drugog osim Allaha d¾elle-¹anuhu, kao na primjer, Abdunnebi, Abdurresul. Meðutim, u mealu trideset drugog ajeta sure Nur Allah d¾elle-¹anuhu ka¾e, “®enite va¹e salih robove i udajite neudate ¾ene i d¾arije (robinje)!” Istinski Gospodar (Rabb) ljudi je samo Allah d¾elle-¹anuhu. Meðutim, dozvoljeno je u simboliènom smislu rijeèi, i figurativno govoreæi (odnosno u med¾azi smislu te rijeèi), reæi da su i drugi rabb (gospodar). Meal èetrdeset drugog ajeti kerima sure Jusuf ka¾e, “Spomeni me u prisustvu svoga rabba.”
Istigase znaèi tra¾iti pomoæ ili za¹titu od bilo koga drugog osim Allaha d¾elle-¹anuhu. Vehabije to nazivaju istigasu ¹irkom (mnogobo¹tvom) i jako joj se protive. Nema sumnje da istinska istigasa (pomoæ i za¹tita) dolazi samo od Allaha d¾elle-¹anuhu. To zna svaki musliman. Meðutim, dozvoljeno nam’ je i reæi, u metaforiènom smislu rijeèi, da mo¾emo i od nekoga drugog zatra¾iti pomoæ i za¹titu (odnosno i nekog drugog uèiniti istigasu) zato ¹to meal petnaestog ajeta sure Kasas ka¾e, “Pripadnici njegovog plemena su mu uèinili istigasu (to jest, zatra¾ili su od njega pomoæ) protiv neprijatelja.” Hadisi ¹erif ka¾e, “Oni æe na Ma¹heru tra¾iti pomoæ (èiniti istigasu) od Adema (alejhisselam).” Hadisi ¹erif koji se nalazi u knjizi Hisn-ul-hasin glasi, “Onaj kome je potrebna pomoæ treba da ka¾e, ‘O Allahovi robovi pomozite mi!’” Ovaj hadisi ¹erif nam nareðuje da tra¾imo pomoæ od onih koji nisu blizu.” Ovdje se zavr¹ava prijevod citata iz knjige El-Usul-ul-erbe’a fi-terdid-il-vehhabijje. Ova knjiga je napisana na perzijskom jeziku. Ovo je prijevod sa kraja drugog dijela knjige koja je 1346./1928. godine izdata u Indiji. Ona je 1395./1975. godine fotografski reprodukovana u Istanbulu. Nju je napisao Muhammed Hasen D¾an sahib, jedan od unuka hazreti Imama Rabbanija rahmetullahi teala alejhima. Autor D¾an sahib je takoðe odgovorio i vehabijama i svim drugim nemezheblijama, i opovrgao ih, i u svojoj drugoj knjizi koju je napisao na arapskom jeziku i nazvao Tarikat-un-ned¾at. Ova knjiga je 1350. (sa prijevodom na urdu jezik) izdata u Indiji. Ona je 1396./1976. godine u Istanbulu fotografski reprodukovana. [Hasan D¾an je 1349./1931. godine preselio na ahiret.]
[Svaka rijeè ima svoje pravo znaèenje. To znaèenje je pravo znaèenje te rijeèi i ono je razlikuje od drugih rijeèi. Rijeè æe biti med¾az kada se ta rijeè ne upotrijebi u svom pravom znaèenju veæ u bilo kom drugom znaèenju koje se na nju odnosi. Kada se neka rijeè, koja je specifièna za Allaha d¾elle-¹anuhu, upotrijebi u med¾az obliku (tj. figurativno ili simbolièno) za ljudska biæa vehabije misle da je ta rijeè upotrijebljena u njenom pravom znaèenju. Oni nazivaju mu¹rikom i kafirom onoga ko upotrijebi tu rijeè. Oni trebaju znati da su ove rijeèi i u ajeti kerimima i hadisi ¹erifima upotrijebljane za ljudska biæa u svom figurativnom (med¾az) znaèenju.]
Tra¾iti ¹efa’at (zauzimanje, zastupanje, posredovanje) od Resulullaha alejhisselam i evlija ne znaèi okrenuti se od Allaha d¾elle-¹anuhu, i zaboraviti da je On stvaralac. To je isto kao ¹to od Allaha d¾elle-¹anuhu oèekujemo ki¹u posredstvom (vasitom) oblaka; kao ¹to od Allaha d¾elle-¹anuhu oèekujemo ozdravljenje (¹ifa) uzimanjem lijeka; kao ¹to od Allaha d¾elle-¹anuhu oèekujemo da nam dadne pobjedu upotrebljavajuæi topove, bombe, rakete i avione. To su sve samo sebebi (sredstva, posrednici). Allah d¾elle-¹anuhu sve stvara preko posrednika. Prionuti za posrednike, i èvrsto ih se dr¾ati, nije ¹irk. Pejgamberi alejhimusselam su se uvijek èvrsto dr¾ali za posrednike i sredstva. Kada idemo na èesmu da se napijemo vode koju je Allah d¾elle-¹anuhu stvorio, i u pekaru da kupimo hljeb koju je opet On stvorio, i dok pravimo oru¾je, vje¾bamo, i treniramo na¹e trupe, da nam Allah d¾elle-¹anuhu dadne pobjedu, mi isto tako - da bi nam Allah d¾elle-¹anuhu usli¹ao na¹u dovu - ¾elimo da pove¾emo na¹e srce sa du¹ama Pejgambera i evlija. Upotrijebiti radio i èuti zvuk koji je Allah d¾elle-¹anuhu stvorio preko elektromagnetskih talasa ne znaèi zaboraviti na Allaha d¾elle-¹anuhu i utjecati se kutiji, jer, On je taj koji je dao - tom aparatu u radio kutiji - tu specifiènost i moæ. Allah d¾elle-¹anuhu je sakrio Svoju svemoæ (kudret) u svemu. Mu¹rik obo¾ava idole. On ne misli na Allaha d¾elle-¹anuhu. Meðutim, musliman, kada upotrebljava i koristi posrednike i sredstva (sebebe i vasite) koja daju efekat i specifiènost posrednicima i stvorenjima, misli na Allaha d¾elle-¹anuhu. Musliman oèekuje sve, ¹to po¾eli, od Allaha d¾elle-¹anuhu. On zna da sve ¹to dobije dolazi od Allaha d¾elle-¹anuhu. Znaèenje gore pomenutog ajeti kerima pokazuje da je to taèno. To znaèi, kada mu’min uèi na svakom namazu Fatihu sure, on ka¾e, “Ja Rabbi! Ja prianjam za materijalne i nauène posrednike da dobijem moje dunjaluèke ¾elje i potrebe, i molim Tvoje voljene robove da mi pomognu. I dok ja to tako èinim, ja uvijek vjerujem da si samo Ti davalac i stvaralac ¾elja. Ja samo od Tebe oèekujem!” Mu’mini koji ovako svaki dan govore se ne mogu nazivati mu¹ricima. Tra¾enje pomoæi od du¹a Pejgambera i evlija znaèi èvrsto prionuti za ove posrednike, koje je Allah d¾elle-¹anuhu stvorio. Ovaj ajet sure Fatiha nam jasno ka¾e da oni, koji ovako rade, nisu mu¹rici veæ èisti (halis) mu’mini. I vehabije se gr¾e materijalnih i nauènih posrednika. Oni zadovoljavaju svoje strasti i upotrebljavaju sva moguæa sredstva i posrednike (vesile). Meðutim, kada se du¹e Pejgambera i evlija upotrijebe kao sredstvo (vesila) oni to zovu ¹irkom.
Po¹to su Abdulvehhabove rijeèi bile u skladu sa ¾eljama nefsa vjerski neuki ljudi su mu lako povjerovali. Oni nazivaju kafirima alime ehli sunneta i muslimane pravoga puta. Emiri (voðe) su osnovali vehabizam jer je on bio u skladu sa njihovim ¾eljama da poveæaju svoju moæ i pro¹ire svoje zemlje i teritorije. Oni su prisilili arapska plemena da postanu vehabije. One, koji im nisu vjerovali, su ubijali. Seljaci su iz straha da ne budu ubijeni slu¹ali Muhammeda ibni Sauda, emira Der’ijje. Kada su oni postali emirovi vojnici oni su mogli zadovoljiti svoje ¾elje i napasti imovinu, ¾ivote i èednost onih koji nisu bili vehabije.
©ejh Sulejman koji je bio brat Muhammeda ibn Abdulvehheba je bio alim ehli sunneta. Ovaj mubarek èovjek je u svojoj knjizi Sava’ik-ul-ilahijje firred-i alel-vehhabijje opovrgao vehabizam i sprijeèio ¹irenje njegovih krivovjernih principa. Ova cijenjena knjiga je izdata 1306. godine. Ona je takoðe 1395./1975. godine ponovo ofsetom reprodukovana u Istanbulu. Kada su Muhammedove hod¾e (uèitelji) vidjele da je on otvorio zao i naopak put i oni su takoðe opovrgli njegove pokvarene knjige. Oni su proglasili da je on skrenuo sa pravoga puta. Oni su dokazali da vehabije daju pogre¹na znaèenja ajeti kerimima i hadisi ¹erifima. Meðutim, ovo sve, je samo poveæalo ozlojeðenost i neprijateljstvo seljaka protiv vjernika (ehli imana).
Vehabizam se nije ra¹irio znanjem i naukom. Njega su ra¹irile neznalice nasiljem, engleskim parama, oru¾jem i krvoproliæem. Jedan od onih koji su ovako natopili svoje ruke krvlju je bio emir Der’ijje, zalim kamenog srca, Muhammed bin Saud. Ovaj èovjek je pripadao plemenu Beni Hanifa. On je bio potomak onih idiota koji su vjerovali da je Musejlemat-ul-kezzab pejgamber. On je umro 1178./1765. godine. Njega je naslijedio njegov sin Abdul’aziz kojeg su ¹i’ije ubile 1217. godine. Njega je naslijedio njegov sin Saud koji je umro 1231. godine. Sauda je naslijedio Abdullah. On je 1240. godine pogubljen u Istanbulu. Njega je naslijedio Terki bin Abdullah, Abdul’azizov unuk. Njega je 1254. godine naslijedio njegov sin Fajsal, kojeg je 1282. godine naslijedio njegov sin Abdullah. Njegov mlaði brat Abdurrahman se nastanio sa svojim sinom Abdul’azizom u Kuvajtu. Abdul’aziz je 1319./1901. godine preselio u Rijad i tamo postao emir. On je u dogovoru sa englezima napao 1918. godine Mekku. On je 1351./1932. godine osnovao Saudi arabijsku dr¾avu. Mi smo 1991. godine proèitali u novinama da je Fahd, Saudi emir, poslao èetiri milijarde (bilijuna) amerièkih dolara kao pomoæ ruskim kafirima koji ratuju protiv ehli sunnet mud¾ahida u Afganistanu.
ODABRANI ÈLANCI IZ KNJIGA ALIMA EHLI SUNNETA
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!




Ma zna ona stotinu ðavola , samo se inati na svoj naèin a ja na svojjaran1 je napisao/la:Ekranka, da li si se ikada zapitala u kakvom okruzenju zive BiH muslimani
Da bi se zivjelo mora se komunicirati sa svoojom okolinom
Ja vrlo dobro znam da mi nismo muslimani onakvi kakve Islam zeli, a ima puno razloga za to
Lakse je biti musliman u Saudijskoj Arabiji, jer samim tim sto je njihovo okruzenje islamsko oni su u prednosti nad nama
Napisao bih ja puno toga sto ide u prilog nasim muslimanima, ali sada nisam raspolozen za pisanje
Mislim, da ako i ti malo bolje razmislis doci ces do istog zakljucka
U stvari i ne zna ba¹ pojedina mjesta gdje se nalaze vehabije , mnoge stvari joj i nisu jasne, sad nemam vremena al prosvijetlit æu je
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!




Sad u sebi pjevam ; ne inati se Slavonijooooo - od Krunoslava - Kiæe Slabincaekranka je napisao/la:
Ne inatim se ja nista vise,krivo
Da ja tebi malo pojasnim o vehabijama i nikako o tzv , veæ samo o vehabijama

Nedaleko od Brèkog se nalaze jedni , koji su okupirali jedno selo gdje su prije bili Srbi i oni su stvorili svoju dr¾avu u dr¾avi , èak i svoju ¹kolu imaju.
Ne mogu ja s tobom o neèemu ¹to neæe¹ da prihvati¹ kao èinjenièno stanje a to je da je svugdje u svijetu 10 - 12 % vjernika a ne samo u BiH ili Hrvatskoj.
Pa eto ti Zagreb, na osnovu stanovni¹tva bi trebalo minimalno 10. 000 - 50 . 000 CRKAVA - kad bi bili svi vjernici :biggrin:
Nije stvar u d¾amijama, stvar je i u svim ostalim bogomoljama.
©to je dr¾ava bogatija - tim je manje vjernika, zar je to tako te¹ko skontati ?
Nema bogate dr¾ave sa jakom vjerom ,...... sem vjera u ke¹ :chuckel:
Sama Saudijska Arabija temelji na siroma¹tvu , dok se ¹eici kupaju u zlatu , alkoholu , drogama , ¾enskima ( za koje plaæaju bajne svote za samo jednu noæ ).
Pozanimaj se kolika je nepismenost u S. Arabiji , pa æe ti biti jasno odakle toliki vjernici .
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!




Uvjerenje ili ne , ubijedi me u drugaèijeekranka je napisao/la:E moj ti..svako dobro u tvojim razmisljanjima ,samo budi tako sretan,nemam sta vise reci.
Ja nisam nikad osporila postojanje sekti ,vec sam rekla da su nam i to Braca ,to je moje misljenje i ne pada mi na pamet da ga mjenjam ,da li su u pravu ili ne ,ima iznad mene i tebe netko tko ce prosuditi!!
Ja se samo mogu zalagati za moja uvjerenja ,kao sto se oni zalazu za svoja..
Ti samo i dalje gledaj realno na vjeru ,to je tvoje pravo..i trazi razloge da sebe ispricas pred dragim Bogom ,pitanje je samo hoce li on ta tvoja izlaganja prihvatiti..
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!



