Necu puno ja da pisem vise, prenet cu dvije analize koje je uradio Fatmir Alispahic a bas na temu ove emisije. Argumentovano i s cinjenicama postavlja pitanja o cemu se ovdje zapravo radi.
Magazin '60 minuta' - Fašizam Federalne televizije (Fatmir Alispahić)
Kao što je za Jevreje negiranje holokausta nad šest miliona žrtava neoprostiv grijeh, tako je i za Bošnjake podrška magazinu “60 minuta’’ nepremostiva uvreda!
Sponzor naÅ¡eg neprijatelja ne može biti naÅ¡ prijatelj! Blaćenje, klevetanje, ismijavanje naÅ¡eg vjerskog poglavara je ona taÄÂka na kojoj nema rasprave, jer je poÅ¡tivanje naÅ¡eg reisul-uleme poÅ¡tivanje sviju nas.To su morali znati Željko KomÅ¡ić i joÅ¡ neki politiÄÂari kada su podrÅ¡kom magazinu '60 minuta' odabrali stranu laži i islamofobije sistemu.
Piše: Fatmir Alispahić
U februaru 2002. godine na FTV-u je pokrenuta emisija “60 minuta’’, koja se odmah deklarirala kao instrument pravosudnih montaža i kriminalnih diskreditacija ljudi i pojava. U sluÄÂaju Bosne i Hercegovine, totalitarna praksa je oznaÄÂena islamofobijom, i prije rata, i poslije rata. Dejtonska demokratizacija i reforma svega i svaÄÂega svela se na proganjanje tzv. islamskog ekstremizma, na frtalju bh. teritorije, jer se raÄÂuna da su tzv. srpski i tzv. hrvatski
krajevi svakako demokratizirani, ÄÂim tamo nema muslimana. A poÅ¡to tzv. islamskog ekstremizma nema, nužno ga je izmiÅ¡ljati, jer velikosrpski i velikohrvatski sponzori dejtonskog druÅ¡tva naruÄÂuju robu i ne pitaju za realnost.
Magazin “60 minuta’’ je najistureniji medijski sluga dejtonske islamofobije. Povjerenje dejtonskih sponzora zadobio je prvim monstruoznim klevetama u procesima protiv nevinih ljudi, kakvi su bili montirani proces “Pogrelica’’ i zloÄÂin nad tzv. alžirskom grupom. Za viÅ¡emjeseÄÂne tvrdnje da se radi o teroristima, koje su pravosudno opovrgnute, nije odgovarao niko sa “60 minuta’’. Ekipa ovog zloÄÂinaÄÂkog magazina sve je ÄÂvršće stojala Å¡to je brutalnije kasapila istinu, ÄÂinjenice i nevine ljude. Uglavnom muslimane.
Ko kome prijeti
Iako se radi o politiÄÂkom fenomenu komunistiÄÂkog novinarstva u postkomunistiÄÂkoj Evropi, o
neviÄ‘enom prisustvu uliÄÂarskog prostakluka, demokratskog i medijskog neobrazovanja, o televizijskoj emisiji koja se po neprofesionalizmu i bljuvatorstvu može jedino joÅ¡ porediti sa ratnom televizijskom produkcijom ubijenog Riste \oge sa Pala - dosad niko nije izvrÅ¡io tekstualnu analizu ni jedne od ovih emisija. To ukazuje, prvo, na razasutost boÅ¡njaÄÂkog
druÅ¡tva, koje nema snage da analizira pojave koje razaraju simbole boÅ¡njaÄÂke
opstojnosti (gdje su “Preporod’’, VKBI i ostali simboli boÅ¡njaÄÂke akademske pameti?), a drugo, to ukazuje na prestraÅ¡enost akademske zajednice od dejtonskog totalitarnog ambijenta,
u kome istinu i pravdu kroji “60 minuta’’ sa svojim pravosudnim prijateljima.
Na kraju, dokaz za to je i ÄÂitulja jednom iznenada preminulom sudiji kojom je poÄÂela upravo ova emisija od 16. februara, a Å¡to sigurno nije nikada viÄ‘eno ni u jednom komunistiÄÂkom
sistemu.
Taj sudija je vjerovatno bio dobar ÄÂovjek, i dobar sudija, ali, nije normalno, i nije demokratiÄÂno, da jedna emisija na javnoj televiziji poÄÂinje sa ÄÂituljom, u kojoj piÅ¡e: “Ovo izdanje ’60 minuta’ posvećeno je naÅ¡em prijatelju, sudiji N. N.’’
Kakva je to demokratija u kojoj su novinari državne televizije i sudije državnih sudova javni i zvaniÄÂni prijatelji? Mala analiza koja slijedi ima za cilj da pokaže nužnost jednog Å¡ireg istraživanja zloÄÂinaÄÂkog projekta “60 minuta’’, koji bi trebao otvoriti nekoliko pitanja: prvo, dokazati neprofesionalni, totalitarni i pogromaÅ¡ki karakter ove emisije; drugo, analizirati demokratske kapacitete dejtonskog druÅ¡tva, koje, dakle, nije imalo snage da uoÄÂi i analitiÄÂki diskreditira jedan medijski projekat koji zagaÄ‘uje demokratski i antifaÅ¡istiÄÂki imperativ bh. druÅ¡tva; treće, da analizira politiÄÂku podrÅ¡ku koju dobija “60 minuta’’, kako od ÄÂlana PredsjedniÅ¡tva BiH Željka KomÅ¡ića, tako i od nekih općinskih vijeća u kojima za “60 minuta’’ glasaju i vijećnici SDA, ali i da se uoÄÂe jasne obavjeÅ¡tajne instrukcije beogradskih i zagrebaÄÂkih sponzora...
Sa ovim pitanjem trebalo bi upoznati katedre za žurnalistiku, razne nevladine organizacije koje se kite borbom za demokratiju, a prije svega rukovodstva Federalne televizije koji
se trebaju osjećati prozvanim i obaveznim da odgovore javnosti, prije svega boÅ¡njaÄÂkoj, na konkretno pitanje: da li i nakon te analize podržavaju lažljivi, islamofobijski i prostaÄÂki karakter emisije “60 minuta’’? U ovoj maloj analizi mi ćemo dokazati da emisija “60 minuta’’ laže, vrijeÄ‘a, montira, da ispoljava teÅ¡ke oblike novinarskog neprofesionalizma, kakav bi odmah morao biti sankcioniran i zabranjen na javnom radio-televizijskom sistemu.
Umjesto da se to dogodi, ekipa “60 minuta’’ prima politiÄÂku podrÅ¡ku i uÄÂvršćuje svoju poziciju. Mnogi politiÄÂari, poput Željka KomÅ¡ića, su neobrazovani, pa ne razumiju razliku izmeÄ‘u informacije i laži, izmeÄ‘u osumnjiÄÂenog i osuÄ‘enog, tako da im doÄ‘e normalno da se na javnoj televiziji pedofilom naziva neko ko je tek osumnjiÄÂen za pedofiliju, i da se tako vrÅ¡i strahovit pritisak na pravosuÄ‘e. Napose, danima je Milorad Dodik razvaljivao i diskreditirao bh. državu, ali je on danima bio peta ili nikakva vijest, u ime vijesti nad vijestima, hodže koji je osumnjiÄÂen za pedofiliju, i od ÄÂijeg procesa ispade da ovisi Bosna i Hercegovina. Naravno, ovisi, jer ovo je dejtonska Bosna, Dodikova Bosna, bivÅ¡a Bosna, buduća balkanska Palestina, sa dva-tri rezervata za muslimane u kojima će se preko srpsko-hrvatskog pravosuÄ‘a progoniti neposrbljeni i nepohrvaćeni BoÅ¡njaci. Ovo su tek naznake dolazeće budućnosti.
Naporedo sa pedofilijskom hajkom, kao centralnim državnim dogaÄ‘ajem, smiÅ¡ljeno je i da neko prijeti toj emisiji “60 minuta’’, pa se kroz salve politiÄÂke podrÅ¡ke zaboravilo - ko to prijeti, već se samo govorilo o slobodi novinarstva, pri ÄÂemu su Bakir Hadžiomerović i njegova ekipa postali paradoksalni simboli te slobode. Ali, ko prijeti? Grupa mjeÅ¡tana iz Gluhe Bukovice. Je li neko nekoga prebio? Ubio? Zapalio? Nije. Pa zar je to prkno od prijetnje dovoljno da danima državni televizijski dnevnici poÄÂinju sa informacijama o podrÅ¡ci magazinu “60 minuta’’, da ÄÂlan državnog PredsjedniÅ¡tva organizira prijem u ÄÂast “ugroženih’’ novinara, da neko izgovori i takvu drskost da bi Bakiru Hadžiomeroviću i njegovom divljaÄÂkom magazinu trebalo dati ÄÂasnu i antifaÅ¡istiÄÂku Ã…Â estoaprilsku nagradu? U ovoj kriminalnoj manipulaciji uÄÂestvovale su najjaÄÂe dejtonske politiÄÂke i medijske, ali i diplomatske instance, Å¡to znaÄÂi da dejtonski sistem stoji iza “60 minuta’’, a protiv istine, demokratije, slobode, i protiv jednakopravnosti boÅ¡njaÄÂkog naroda.
"Silna ubistva" katolika
U najavi emisije je uskliknuto: "Skandalozno! GraÄ‘anin Mustafa Cerić postao najpoznatiji zaÅ¡titnik pedofila!" PoÅ¡to je pedofilija kriviÄÂno djelo, zaÅ¡tita pedofila nosi kriviÄÂne karakteristike, te bi ovakva optužba da je neko “zaÅ¡titnik pedofila’’ morala imati debelo utemeljenje u ÄÂinjenicama. Tu nema srednje varijante, jer teÅ¡ka optužba da neko Å¡titi pedofile mora biti podastrta reÄÂenicom: “Da, ja Å¡titim pedofile’’. U protivnom, radi se o kleveti. Prije priloga o navodnoj reisovoj “zaÅ¡titi pedofila’’, emitiran je prilog u kome je reis Cerić doveden u vezu sa navodnim terorizmom u srednjoj Bosni, iako ta veza nije niÄÂim argumentirana. Citiran je dio reisove nedavne hutbe o “starim muslimanima’’ koji su stradali u genocidu, sa njegovim izvrsnim ironiÄÂnim osvrtom na proganjanje tzv. vehabija, odnosno “novih muslimana’’.
Bilo je to dovoljno za najavu u kojoj je reÄÂeno: “Cerićeva hutba nam se ÄÂini umjesnom najavom za ekskluzivnu priÄÂu o konkretnim aktivnostima njegovih novih muslimana na
podruÄÂju srednje Bosne.’’
Prethodno, dvije napomene. Prvo, vidjet ćemo kako se pod “ekskluzivnom priÄÂom’’ prodaje stara priÄÂa o ljudima koji su bili osumnjiÄÂeni i osloboÄ‘eni optužbi, da bi ih se sada na osnovu nedokazane krivice medijski tretiralo kao teroriste, Å¡to je medijski kriminal bez presedana. Drugo, vidjet ćemo kako se televizijska retorika, kad se prizemni na papir, i smjesti u nepokretne reÄÂenice, sasvim drukÄÂije doima, pa se laž i montaža odmah prepoznaju, a za razliku od reÄÂenica koje u govornom mediju neuhvatljivo prolaze i od kojih se samo hvataju zakljuÄÂci, tipa: Dakle, reis Cerić podržava pedofile.
Autor priloga Damir Kaletović napravio je kilerski uvod u temu: “Klerikalizacija prostora Bosne i Hercegovine, posebno svakog pedlja Federacije BiH, koja se osjeti, koja izbija iz
svake izgovorene rijeÄÂi reisul-uleme Islamske zajednice u BiH Mustafe ef. Cerića, na podruÄÂju Srednjobosanskog kantona zapravo je konstantna. Kada reis Cerić kaže, parafraziramo, ’da je
vehabijski red naÄÂin i model opstanka BoÅ¡njaka BiH’, onda je zapravo teÅ¡ko ne povjerovati da pri tome ne misli na sva silna ubistva nemuslimana koja su se na podruÄÂju Srednjobosanskog kantona dogodila od ’96. godine pa sve do danas, a iza kojih je stajala ovdje duboko infiltrirana vehabijska zajednica.’’
Dakle, “60 minuta’’ tvrdi da je reis Cerić rekao, u kakvoj god varijanti, da je “vehabijski red naÄÂin i model opstanka BoÅ¡njaka BiH’’. To je opasna laž! Dokaz? Izvor? Citat?
Od ove opasne laži još je gora sljedeća optužba, jer analogijom ispada da su “model opstanka Bošnjaka’’, direktno, “silna ubistva nemuslimana’’, koja, dakle, podržava reis Cerić. Evo gore
citata, evo ovog komentara, evo logike, pa neka svako izvoli zakljuÄÂiti kako su “60 minuta’’ optužile reisa Cerića da kao model opstanka BoÅ¡njaka vidi “silna ubistva nemuslimana’’. A koja su to “silna ubistva’’? Mora da se dogodio neki genocid nad nemuslimanima, ÄÂim se radi o “silnim ubistvima’’?
Jeste, ÄÂim “60 minuta’’ dalje tvrdi da su “rastjerivani i brutalno ubijani katolici na podruÄÂju Srednjobosanskog kantona’’. Evo prilike da katolici pokažu svoje kršćansko poÅ¡tenje, pa da
javno kažu jesu li “silno i brutalno ubijani i rastjerivani’’. Jer “silno’’ znaÄÂi masovno, a “brutalno’’ je, vala, svako ubistvo. Ã…Â to se tiÄÂe “rastjerivanja’’, to bi podrazumijevalo da katolika viÅ¡e nema ni u Bugojnu, ni u Travniku, a Å¡to svako zna da nije istina. U oba grada katolicima je mnogo bolje nego Å¡to je muslimanima u ma kojem gradu sa hrvatskom većinom.
Oslobođeni je okrivljeni
guiltyDa vidimo sad o kakvim se tzv. vehabijama radi i o kakvim zloÄÂinima. OÄÂekujemo konkretna imena osuÄ‘enih zloÄÂinaca! Ali, gledateljstvo je žrtva zloÄÂinaÄÂke manipulacije, jer se nevini
ljudi tretiraju kao ubice nekoliko Hrvata, samo zato Å¡to su se u jednom momentu naÅ¡li na listi osumnjiÄÂenih. Autor priloga saopćava: “Naknadna istraga, kao Å¡to se to vidi iz obimne dokumentacije do koje smo doÅ¡li, potvrdila je da su se na podruÄÂju sela Nula kod Travnika, u vrijeme izvrÅ¡enja ubistava, MOGLE NALAZITI osobe ÄÂija imena vidite na ekranima.’’ Dakle, imena na ekranima nisu imena ubica, niti terorista, već osoba za koje se u nekakvom
materijalu sumnjalo da su se MOGLE NALAZITI na podruÄÂju na kojem je izvrÅ¡eno ubistvo. Poslije desetak godina imena ovih nevinih ljudi su metnuta na ekran, kao da su to imena ubica. ObiÄÂan gledatelj nije dužan razlikovati ubicu od nekoga ko se MOGAO NALAZITI
na mjestu ubistva, pa je možda mogao biti u Å¡irem krugu osumnjiÄÂenih, ali ovo mora razlikovati novinar, koji je struÄÂan, i koji je u ime demokratije i ljudskih prava dužan Å¡tititi graÄ‘ansko dostojanstvo svakoga nevinog ÄÂovjeka.
Na ovaj naÄÂin, nevini su ljudi svjesno etiketirani kao zloÄÂinci. Autor priloga potom zakljuÄÂuje kako iza “silnih ubistava’’ stoje “novi muslimani’’, valjda oni ÄÂija su imena prikazana na ekranu, da bismo kasnije saznali da iza ubistava ne stoji niko!
“U svim ovim sluÄÂajevima POSTOJALE SU ÄŒVRSTE INDICIJE da iza izvrÅ¡enja ovih kriviÄÂnih djela stoji tzv. bugojanska grupa’’, kaže “60 minuta’’, i sama sebi skaÄÂe u usta, jer izmeÄ‘u tvrdnje da je neko ubica i INDICIJA ogromna je razlika. Dalje se kaže: “Za
ubistvo Ante Valjana svojevremeno je optužen Muris LjubunÄÂić kojeg je Tužiteljstvo Srednjobosanskog kantona teretilo za pripremu, postavljanje i aktiviranje eksplozivne naprave. To je isti onaj kojemu je kao i JaÅ¡areviću bilo suÄ‘eno kao pripadniku bugojanske
grupe za nedjela oko Bugojna. EPILOG OBA OVA PROCESA BILA JE OSLOBA\AJUĆA PRESUDA ZA LJUBUNČIĆA.’’
Dakle, to Å¡to je nekome BILO SUÄÂENO ne znaÄÂi da je kriv, da ga se može na javnoj televiziji tretirati kao zloÄÂinca, a OSLOBA\AJUĆE PRESUDE dokazuju da magazin “60 minuta’’ ne poÅ¡tuje ni pravosuÄ‘e, ni istinu, jer zavrÅ¡ene sudske procece otvara na svojoj medijskoj sudnici, na kojoj presuÄ‘uje nevinim ljudima. Do kraja priloga slijedilo je joÅ¡ nekoliko sliÄÂnih
konstrukcija o nevinim ljudima. No, skandal tek slijedi! Evo, dokaza da polupismeni i opasni medijski teroristi sa “60 minuta’’ apsolutno ne poÅ¡tuju pravosudnu vlast, koju smatraju svojom polugom u ideoloÅ¡koj instrumentalizaciji stubova države. Slijedi citat sa kraja ovog priloga: “Bugojanska, donjevakufska i jajaÄÂka samo su neke od radikalnih islamskih grupa koje su djelovale i koje djeluju na podruÄÂju Srednjobosanskog kantona, ÄÂiji najistaknutiji
predstavnici, zahvaljujući prije svega strahu sudsko-policijskih instanci, ali i pritisku koji je dolazio iz odreÄ‘enih vjerskih krugova, NIKADA NISU OSU\ENI ZA NEDJELA I TERORISTIÄŒKA DJELA IZA KOJIH SU STAJALI.’’ MaloÄÂas smo vidjeli da su osumnjiÄÂeni BoÅ¡njaci osloboÄ‘eni pred pravosudnim instancama, da im nije dokazana krivica, da su nevini ljudi i slobodni graÄ‘ani, ali to ne znaÄÂi niÅ¡ta, jer “60 minuta’’ tvrdi da su krivi, jer “nikada nisu osuÄ‘eni za nedjela i teroristiÄÂka djela iza kojih su stajali’’. Ovaj kriminalni prilog kojim se nastojalo reisa Cerića dovesti u vezu sa ubistvima katolika, za koja dakle nije presuÄ‘eno ni jednom muslimanu, zavrÅ¡ava se poentom o regrutiranju BoÅ¡njaka za rat protiv Amerike u Iraku, a regrutni centri su džamije. Naravno, i ova teza nije imala nikakvog dokaza. Ima li makar jedan primjer?
Medijski zloÄÂin(ci)
U tom nastupa urednik emisije Bakir Hadžiomerović koji nas uvodi u glavni prilog emisije, a koji bakirhadziomerovicwv4bi, zar ne, bio nepotpun bez saznanja o reisovoj podrÅ¡ci “silnim ubistvima’’. Urednik “60 minuta’’ je neprevaziÄ‘eni majstor prostakluka, jer nikada nije razdvojio uliÄÂni jezik od javnog jezika, napose, to od njega niko nikada nije ni tražio, jer mu je za prolazne ocjene bilo dovoljno to Å¡to je obilato iskazivao mržnju prema muslimanima, od kojih je želio pobjeći, kao Džeki od svoje sjenke. Budući da je posljednjih godina izdaÅ¡no nagraÄ‘ivan za svoje hraljanje na malim ekranima, nije imao nikakva razloga a da ponovo ne izvrijeÄ‘a mjeÅ¡tane sela Gluha Bukovica, koje je odmah u najavi nazvao “zatucanima’’.
“O zatucanosti većine Gluhobukovljana dovoljno govori podatak da ni nakon Å¡to je Sud dokazao nasilje koje je nad svojim maloljetnim žrtvama provodio pedofil Omerhodžić...’’ Ovdje ćemo naÄÂas prekinuti SDP-ovog telala. On kaže: “maloljetnim žrtvama’’, ÄÂime
nastoji lažno prikazati da je osuÄ‘eni efendija navodno bludniÄÂio nad mnogim žrtvama, a radi se o jednoj djevojÄÂici. Idemo dalje... “...stanovnici ovog vlaÅ¡ićkog sela joÅ¡ uvijek podržavaju svog hodžu.
DoduÅ¡e, kljuÄÂnu ulogu u kreiranju te podrÅ¡ke odigrao je najpoznatiji zastupnik pedofila Omerhodžića, Mustafa ef. Cerić, koji je juÄÂer posjetio Gluhu Bukovicu.’’
Opet, pauza. I u najavi, a evo i sada, urednik Bakir kaže da je ef. Cerić zastupnik, odnosno zaÅ¡titnik pedofila. Ne postoji ni jedna jedina reÄÂenica iz koje bi se vidjelo da reis Cerić Å¡titi
pedofiliju ili ef. Omerhodžića. Urednik Bakir nastavlja: “MeÄ‘utim, ono najstraÅ¡nije u ÄÂitavoj
priÄÂi ipak je snimak koji upravo gledate. Naime, nikada se u poslijeratnoj BiH u ovdaÅ¡njim medijima nije pojavila morbidnija slika od ove koja je objavljena u sinoćnjim televizijskim informativnim emisijama. Nikada i niko na sliÄÂan naÄÂin nije zloupotrijebio nevinu djecu kako bi zaÅ¡titio presuÄ‘enog zlikovca.’’
E u tome i jeste Å¡tos! Ko može natjerati djecu da plaÄÂu?! Ovaj snimak jeste jedinstven, ali po tome Å¡to svjedoÄÂi - ISTINU. A istina je da mjeÅ¡tani vole svog hodžu i da vjeruju u njegovu nevinost. Ipak, “60 minuta’’ poziva reisa Cerića da - “osudi ZLOÄŒINAÄŒKU zloupotrebu djevojÄÂica iz Gluhe Bukovice’’.
Ako je neÅ¡to ZLOÄŒINAÄŒKO u cijeloj ovoj priÄÂi, onda je to magazin “60 minuta’’, a ne iskreni plaÄ mjeÅ¡tana G. Bukovice. Ã…Â to se tiÄÂe djece, njih niko nije mogao zloupotrijebiti, jer se iz snimka vidjelo da se radi o iskrenim osjećanjima koji do dna razgolićuju medijski zloÄÂin Federalne televizije.
Potom se u montažerskom maniru kasapi i izvrće prva izjava reisa Cerića: (?) ...da to nas obavijeste, prije nego Å¡to obavjeÅ¡tavaju ljude kao Å¡to je DuÅ¡ko Tomić, koji ne razumije bosansko selo, ne razumije bosansku tradiciju. I, ne može niko viÅ¡e voliti naÅ¡u djecu od nas samih. Komentar urednika Bakira je: “Šta nakon ovoga konstatirati osim da nam reis Cerić oÄÂigledno poruÄÂuje da ne razumijemo obiÄÂaje i tradiciju u bosanskim selima. To bi valjda trebalo da znaÄÂi da je u bosanskim selima sasvim normalno i u duhu tradicije da hodže seksualno zlostavljaju djevojÄÂice.’’
Posve je jasno Å¡ta je rekao reis Cerić, a Å¡ta u laž izvrnuo urednik Bakir. Gledateljstvo će upamtiti retoriÄÂki akcenat, koji je na zakljuÄÂku da reis pedofiliju smatra naÅ¡om tradicijom. To ne samo da je opaka laž, već strahovita drskost, budući da se svako, evo, može uvjeriti Å¡ta je reis rekao.
Urednik Bakir se ne osvrće na to, grabi dalje, pa veli: “Reis Cerić nam iz Gluhe Bukovice Å¡alje poruku da tu viÅ¡egodiÅ¡nju tradiciju u bosanskim selima ne razumiju samo ÄŒASNI NOVINARI, advokati, TUŽITELJI i SUDIJE...’’ Nije taÄÂno!
Reis niti je poruÄÂio da je pedofilija tradicija, a time ni da tu tradiciju neko ne razumije. To Å¡to urednik Bakir sam sebe ÄÂasti sintagmom “ÄÂasni novinari’’, i Å¡to sebe stavlja u ekipu sa tužiteljima i sudijama, govori o komunistiÄÂkom mentalnom
sklopu ovog “simpatizera SDP-a’’. Na kraju uvodnog bloka, urednik Bakir ironiÄÂno žali Å¡to reis Cerić nije zavrÅ¡io pravni fakultet - “pa da onda u ovosvjetovnoj zakonskoj proceduri za sva vremena legalizira pedofiliju i zakonski zaÅ¡titi pedofile kao Å¡to je to već uÄÂinio
u preduzeću kojim suvereno upravlja’’.
Ne postoji, ponavljamo, niti jedan dokaz da je reis stao u zaštitu pedofilije. Čak štaviše, reis je suspendirao imama Omerhodžića, iako to nije morao raditi do pravosnažnosti presude. Reis je u više navrata ponovio da će Islamska zajednica prihvatiti odluku Suda kakva god da bude. Zar je mogao više? Zapravo, šta god da je uradio, reis Cerić bi bio etiketiran kao zaštitnik pedofila, terorista i svih zala.
Monstruozna izmišljotina
Uslijedila je najava za prilog Avde Avdića (kojega su zbog oÅ¡trog jezika u SDP-u prozvali Av-Av). Uzelo bi nam mnogo prostora da analiziramo Av-Avov prilog, koji je kompletan montaža i laž, već ćemo, tek kao ilustraciju, predstaviti nekoliko upeÄÂatljivih dijelova. Citirana je izjava 13-godiÅ¡nje djevojÄÂice koju je, i sam Av-Av tvrdi, sud uzeo kao vjerodostojnu, a radi se o jedinom dokazu protiv ef. Omerhodžića. Ovaj opasni presedan bi
znaÄÂio da svako može svakoga optužiti za Å¡ta hoće, a da jedna izjava bude dovoljna za zatvora. Nakon citirane izjave, slijedi zasigurno najgora, najmonstruoznija uvreda reisa Cerića u cijeloj “60 minuta’’.
Novinar Av-Av zloÄÂinaÄÂki laje da je - “reis Cerić juÄÂe u Gluhoj Bukovici zlostavljanu djevojÄÂicu upitao da li je hodžu pedofila uspjela uzbuditi’’. Ovo je samo dno i vrhunac zloÄÂinstva koji u svoj bijedi, u svom faÅ¡izmu, otkriva pravo psihopatoloÅ¡ko lice emisije koju
podržavaju brojne politiÄÂke instance.
Takvu lažnu konstrukciju, da se - reis Cerić interesovao da li je djevojÄÂica uzbudila hodžu - mogao je izmisliti i plasirati samo neko ko je po mentalnom sklopu blizak pedofilima, pa mu
je svejedno za patnje ove ili one žrtve. Njima, medijskim monstrumima, zanimljivo je da izmisle kako se reis Cerić kod jadne djevojÄÂice zanima da li je jadni hodža imao erekciju. Nakon ove morbidne izmiÅ¡ljotine, svaka druga se podrazumijeva. Av- Av je do kraja svog priloga izgovorio, izmeÄ‘u ostalog: “reis Cerić zaÅ¡titnik bludnika’’, “reis Cerić na strani
SILEDŽIJA’’ (a zar ih je više?), “I NIJE GA STID!’’, “branitelj bludnika i pedofila’’, “agent UDBE, pod kodnim imenom Car’’ (vidjeti Slobodnu Bosnu, br. 430, 10. 2. 2005., isti
naslov, jer se joÅ¡ jednom potvrÄ‘uje da je javni radio televizijski servis zapravo televizijsko izdanje ovog ÄÂetniÄÂkog sedmiÄÂnika u Sarajevu), “Vratimo se bludu i HODŽAMA BLUDNICIMA koje reis Mustafa Cerić Å¡titi na svaki mogući naÄÂin’’, itd. Iako se pred kraj priloga uspjela, vjerovatno nepažnjom i glupošću, probiti krucijalna reisova izjava: “Svako je nevin dok se ne dokaže da je kriv’’, prilog se zavrÅ¡ava konstatacijom da će - “meÄ‘u glavnim reisovim imamima biti sve viÅ¡e bludnika’’. Jer, urednici i novinari “60 minuta’’ ne razumiju temeljnu maksimu pravne države - da nema krivice bez dokazane krivice. Vidjeli smo da su za njih i ljudi koje je sud oslobodio sumnje za krivicu - krivi, Å¡to je totalitarna pozicija sa kojom nema dijaloga. Emisija “60 minuta’’ je zlo za Bosnu i Hercegovinu, za demokratiju,
istinu i pravdu, to je crta na kojoj se razdvajaju demokrati od antidemokrata, antifaÅ¡isti od faÅ¡ista, pobornici pravne države od ÄÂuvara komunistiÄÂkog naslijeÄ‘a, slobodni BoÅ¡njaci od svojih progonitelja...
Kao što je za Jevreje negiranje holokausta nad šest miliona žrtava neoprostiv grijeh, tako je i za Bošnjake podrška magazinu “60 minuta’’ nepremostiva uvreda, jer - onaj ko je
ZA boÅ¡njaÄÂko dostojanstvo i ravnopravnost, taj mora biti PROTIV ovog zloÄÂinaÄÂkog magazina. To je podjela oko koje viÅ¡e nema nikakve dileme. Sponzor naÅ¡eg neprijatelja ne može biti naÅ¡ prijatelj!
Lagumdžija se predstavio kao sluga iz Karađorđeva
Danas, 27.02.2009., ugledni i ÄÂestiti bh publicista Fatmir Alispahić je u Dnevnom Avazu objavio fenomenalnu analizu islamofobiÄÂnog i pristrasnog SDP-ovog glasila "60 minuta". ÄŒestitamo Dnevnom Avazu koji je prepoznao da se radi o namjeÅ¡tenoj, a ne o stvarnoj odbrani slobode rijeÄÂi i nezavisnog novinarstva, i naravno, ÄÂestitamo g. Alispahiću koji na struÄÂan i profesionalan naÄÂin elaborira i predstavlja stvarnu pozadinu djelovanja tog islamofobiÄÂnog magazina.
Prenosimo vam pomenutu analizu u cjelosti:
Profesionalni i moralni ambis magazina „60 minuta“ moguće je analizirati na dva nivoa. Prvo, nikada niko u medijskom prostoru bivÅ¡e Jugoslavije, pa ni u vrijeme genocidne agresije, nije tako agresivno i prostaÄÂki vrijeÄ‘ao boÅ¡njaÄÂki narod i njegove uglednike. Drugo, ni u jednoj postkomunistiÄÂkoj zemlji ne postoji tv emisija koja uliÄÂarskim žargonom blati nevine ljude, huÅ¡ka policiju i prvosuÄ‘e, nareÄ‘uje im Å¡ta će i kako će raditi, unaprijed donosi presude, pljuje po neposluÅ¡nim sudijama i tužiocima, a sve u cilju obnove komunistiÄÂke prakse montaže laži i demontaže ljudskih sudbina.
Sluga iz Karađorđeva
Nevjerovatno je da u Evropi, nakon pada Berlinskog zida, postoji medijski proizvod koji ratuje protiv osnova zapadne demokratije, kakva je ona – da je svako nevin dok mu se krivica ne dokaže. Paradoks je da poslije kamare dejtonskih reformi egzistira neÅ¡to ÄÂega bi se zacrvenio i sam komunizam.
Emisija „60 minuta“ ne bi mogla opstati da za njenom islamofobiÄÂnom i komunistiÄÂkom suÅ¡tinom ne postoji ÄÂvrst politiÄÂki interes. Taj interes je promoviran sa dolaskom na vlast Zlatka Lagumdžije i SDP-Alijanse 2000. godine, kada je uslijedila erupcija montiranih procesa protiv uglednih BoÅ¡njaka, uglavnom pripadnika Armije RBiH, a s ciljem preimenovanja genocidne agresije u graÄ‘anski rat. Lagumdžija se predstavio kao sluga iz KaraÄ‘orÄ‘eva, koji će u ime srpskih i hrvatskih interesa BoÅ¡njake stjerati u geto izolacije, nametnute krivice i nadasve straha od slobode. Za realizaciju zloÄÂina nakon zloÄÂina, tog navikavanja žrtve na poniženje, SDP-Alijansa je ustoliÄÂila gebelsovski medijski projekat, emisiju „60 minuta“.
Od marta 2002. do danas ova emisija je plasirala na hiljade laži i kleveta, platila je na desetine sudskih odÅ¡teta, ali se menadžment Federalne tv nikada nije upitao - da li je normalno da cijela FTV ispaÅ¡ta teret Å¡tete koju joj nanosi „60 minuta“? Ã…Â ta bi se dogodilo sa hirurgom kome redovno umiru pacijenti na operaciji slijepog crijeva? A Å¡ta se dogaÄ‘a sa urednikom i priuÄÂenim novinarima ÄÂije lažne tvrdnje redovno demantiraju i pravosuÄ‘e i vrijeme, poput sluÄÂajeva „Pogorelica“, „Alžirska grupa“, „Sanel Sjekirica“, itd.? Bilo bi logiÄÂno da sa medijske scene nestane emisija kojoj je ovog ÄÂasa moguće ispostaviti raÄÂun za stotinjak opasnih izmiÅ¡ljotina o tzv. islamskom terorizmu, kojima je nanoÅ¡ena velika Å¡teta ugledu naÅ¡e zemlje. Ili, pak, rukovodstvo Federalne tv, već deset godina predvoÄ‘eno univerzalnim vizionarom Slavom Kukićem, smatra kako je novinarska vrlina kad se izmiÅ¡lja tzv. islamski terorizam i vrijeÄ‘a boÅ¡njaÄÂka žrtva?!
Bestijalna uvreda
Umjesto da je u ime profesionalizma uklonjen taj sramotni medijski proizvod, dogodilo se da „lagumdžijofili“ iz „60 minuta“ budu promicani i tetoÅ¡eni kao ÄÂuvari demokratije i slobode govora. Paradoks je lako objaÅ¡njiv ÄÂim se pogleda ko to podržava „60 minuta“ i kad se uoÄÂi da su to agenture Zlatka Lagumdžije, koje su odveć prikopÄÂane na beogradske i zagrebaÄÂke obavjeÅ¡tajne službe. Njihov je interes da BoÅ¡njake obezglave i osramote, nadoje sumnjom u sebe i u ÄÂestitost svoje žrtve, kako bi ih strpali u geto kojim će u ime lažne multikulture gazdovati Srbi i Hrvati, s obzirom da su po rasistiÄÂkom konceptu „60 minuta“ BoÅ¡njaci nalik na „srednjevijekovne luÄ‘ake iz sela Gluha Bukovica“. A da nisu muslimani, bezbeli bi bili moderni i normalni?! Da li je poslije tako bestijalne uvrede moguće iÄÂim odbraniti „60 minuta“? Trebalo bi im joÅ¡ dati nagradu za ljudska prava u Bijeljini, ili ÄÂasnu Ã…Â estoaprilsku nagradu Sarajeva? Otkako je Behmen gradonaÄÂelnik, Sarajevo je svakako na putu da postane predgraÄ‘e Bijeljine.
Posljednji prostaÄÂki napadi na Islamsku zajednicu praćeni su orkestriranom podrÅ¡kom SDP-ove „nevladine“ infrastrukture, ÄÂime je nedvosmisleno poruÄÂeno da Zlatko Lagumdžija i SDP stoje iza pokuÅ¡aja da se obezglavi kiÄÂma boÅ¡njaÄÂkog duha. U momentu kada „60 minuta“ bez i jednog argumenta optužuju reisul-ulemu Mustafu ef. Cerića da je „napoznatiji zaÅ¡titnik pedofilije“, kada se manijaÄÂki laže kako se reis Cerić zanima da li je „djevojÄÂica uspjela uzbuditi hodžu“ – Lagumdžijina općinska vijeća i SDP-ovi funkcioneri glancaju ÄÂizme ove milicionerske emisije.
S druge strane njihovih niÅ¡anskih sprava, ostao je ujedinjeni boÅ¡njaÄÂki narod, ali su ostali i - istina, pravda, moral, antifaÅ¡izam, bosanstvo. A ostaju, vala, i izborni rezultati.
Izvor: Dnevni Avaz
BoÅ¡njaÄÂki život pod okupacijom (Fatmir Alispahić)
Ko to vlada gradovima koje smatramo odbranjenim? Čija je to vlast u Sarajevu i Tuzli koja najvišim gradskim priznanjima nagrađuje emisiju 60 minuta, kao najistureniji balkanski minobacaĠislamofobijskog fašizma? Zalud što su Bošnjaci sjedinjeno, kao rijetko kad, kroz stotine tekstova i saopćenja, kazali da ih vrijeđa ova emisija, SDP-ove vlasti žele baš nagraditi to što vrijeđa Bošnjake. To ne može biti bosanska vlast! To mora biti vlast Draže Mihailovića, Mladića i Karadžića, Ante Pavelića, Šuška i Bobana! Otac im je Adolf Hitler.
BoÅ¡njaci žive pod okupacijom dejtonskog islamofobiÄÂnog sistema, kojim gospodari velikosrpsko i velikohrvatsko bratstvo, uz slugansku podrÅ¡ku zakupljenih ili iskompleksiranih boÅ¡njaÄÂkih kadrova. Nema nikakve razlike izmeÄ‘u profesora politiÄÂkog traÄÂa na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, plag. dr. Envera Kazaza i sliÄÂnih likova koji su u drugom svjetskom ratu sa cvijećem i maramicama doÄÂekivali Hitlerove, Musolinijeve i Pavelićeve faÅ¡iste. Isti je to moralni i mentalni jad, koji mjeru samorealizacije nalazi u služenju jaÄÂemu, u tlaÄÂenju slabijeg, a Å¡to je žuti profesor već u ratu iskazivao njegujući sarajevske Srbe.
Za razliku od ovakvih, ja sam se u ratu borio protiv benignih pojava boÅ¡njaÄÂkog nacionalizma i uporno branio bosansku jednakopravnost lojalnih Srba, Hrvata i svih drugih koji nisu muslimani. Bio je decembar 1992. kada su me SDA i sve muslimanske organizacije Tuzle proglasile ÄÂetnikom i neprijateljem muslimanskog naroda, jer sam digao glas protiv verbalnog vrijeÄ‘anja mojih srpskih sugraÄ‘ana. O tom kleronacionalizmu u ratnoj Tuzli proraÄÂunato su Å¡utjeli i tadaÅ¡nji i budući naÄÂelnik, i sve druge buduće zvijezde demokratije i multikulture, jer je tada bilo isplativo tolerirati boÅ¡njaÄÂke nacionaliste i srbomrsce. Oni su joÅ¡ 1992. poukidali antifaÅ¡istiÄÂka obilježja, nazive Å¡kola, ulica, trgova, proglaÅ¡avali su mrtvim antifaÅ¡istiÄÂke praznike (npr. 2. oktobar 1943.), dok sam ja pisao tekstove o pupÄÂanoj vezi izmeÄ‘u ZAVNOBiH-a i bosanske državnosti, svjestan da nema BoÅ¡njaka bez bosanstva i države Bosne i Hercegovine. Sve ovo je dokumentirano tekstovima i faksimilima u mojoj knjizi Krv boje benzina (1996). No, u dejtonskim su godinama ovi ratni hunjavci odjednom postali go(vo)rljivi borci za toleranciju i zajedniÅ¡tvo. To je proraÄÂunata laž, jer su svi oni imali priliku usred rata, i boÅ¡njaÄÂkih Å¡ovinistiÄÂkih ekscesa, pokazati na djelu svoj navodni antinacionalizam. I danas postoje jednaki izazovi za sve koji hoće dokazati da antifaÅ¡izam nije fraza, već konkretna borba. Danas je uzviÅ¡eno boriti se protiv islamofobijskog faÅ¡izma i progona boÅ¡njaÄÂke jednakopravnosti. Ã…Â to se mene tiÄÂe, ja sam uvijek bio, i bit ću, na strani slabijih i obespravljenih, ma o kome da se radi. Nisam pijun sistema, već sluga pravde, zbog ÄÂega sam proÅ¡ao zanimljiv put od ÄÂetnika do islamskog ekstremiste.
A da Bošnjaci ovladaju Bijeljinom
To Å¡to danas ÄÂini plag. dr. Enver Kazaz, njegovi SDP-ovski mentori i ideoloÅ¡ki podanici, to nije nikakav antinacionalizam, već je to nastavak genocida nad BoÅ¡njacima, putem istjerivanja boÅ¡njaÄÂkih znakova identiteta iz dejtonskog sistema, i utjerivanja BoÅ¡njaka u okove nemetnute krivice i osjećanja manje vrijednosti. Navodni antinacionalizam je samo plaÅ¡t pod kojim se odvija operacija proganjanja BoÅ¡njaka. Eto, pogledajte i analizirajte sarajevske (u suÅ¡tini s&h medije u Sarajevu) medije, pa ćete vidjeti kako se iskljuÄÂivo diže hajka na tzv. boÅ¡njaÄÂki ekstremizam! Nema ni traga s&h kleronacionalizmu, koji gospodari na tri ÄÂetvrtine ove zemlje! Normalno je da tamo nema Bosne? Operacija izmiÅ¡ljanja tzv. boÅ¡njaÄÂkog ekstremizma ima za cilj da prikrije genocidnu okupaciju Bosne.
Kao Å¡to sam u svojoj knjizi Teror 'antiterorizma' (2008), na preko stotinu sluÄÂajeva dokazao i raskrinkao beÅ¡ÄÂasnu ulogu sarajevskih s&h medija u izmiÅ¡ljanu tzv. islamskog terorizma, kada su se utrkivali da oljagaju boÅ¡njaÄÂku žrtvu i dodvore se antiislamskoj histeriji ameriÄÂkog firera, tako ću uskoro dokazati i da se u dejtonskoj totalitarnoj javnosti vodi iskljuÄÂivi rat za izmiÅ¡ljanje negativnosti u boÅ¡njaÄÂkom narodu. To da su BoÅ¡njaci i njihova vjera dežurni problem, samo po sebi je devijantno i zaslužuje analizu koja će razotkriti povode, naruÄÂioce i izvrÅ¡ioce ovog politiÄÂkog i medijskog zloÄÂina.
Ne treba ići daleko. Dovoljno je uvjeriti se dokle je u ime demokratije zglajzala boÅ¡njaÄÂka jednakopravost, i dokle se ta segregirana pozicije manifestira u dejtonskoj svakodnevnici. Evo, recimo, poslužit ćemo se jednim saopćenjem SDP-a iz kojega se vidi kako ova stranka, koja živi od boÅ¡njaÄÂkih glasova, vidi ideju multietniÄÂnosti. RijeÄ je o jednom gradu u kome živi 90 odsto BoÅ¡njaka, a u kome je na vlasti SDP. Evo citata:
Poseban kvalitet jeste izražena volja graÄ‘ana i njihov iskazan senzibilitet u multietniÄÂkom struktuiranju Općinskog vijeća, u kojem je od sedamnaest SDP-ovih vijećnika Ã…Â EST BoÅ¡njaka, ÄŒETIRI Hrvata, ÄŒETIRI Srbina, jedan Rom i DVA koja se izjaÅ¡njavaju kao Ostali.Ovakva struktura je rezultat programske politike SDPBiH i garant budućnosti Bosne i Hercegovine u skladu sa njenim stvarnim prirodnim i istorijskim bićem, odlukama ZAVNOBiH-a i praksom demokratskog civiliziranog Svijeta. Fajront citata.
Kad se uzme u obzir da je u ovom gradu sa apsolutnom boÅ¡njaÄÂkom većinom na javnim i rukovodnim funkcijama preko 50 odsto Srba i Hrvata, onda se lažljiva multietniÄÂnost u Općinskom vijeću treba smatrati proraÄÂunatom politikom. Laž je da ideje ZAVNOBiH-a, demokratskog i civiliziranog svijeta, stoje iza politike ponižavanja i obespravljivanja boÅ¡njaÄÂke većine! To je ÄÂisti genocidni barbarizam - da vladajuća partija u gradu sa boÅ¡njaÄÂkom većinom ima JEDANAEST vijećnika ne-BoÅ¡njaka, naspram Ã…Â EST vijećnika BoÅ¡njaka. I to kakvih Å¡est BoÅ¡njaka! Po mjeri i vjeri s&h mentora! Onih koji su se morali odreći svoga identiteta, a za razliku od srpskih funkcionera lokalnog SDP-a kojima su Pravoslavna crkva i srpska Prosvjeta drugi dom! Ako je, kako tvrdi SDP, ovakva segregacija BoÅ¡njaka garant budućnosti Bosne i Hercegovine, onda je to, sasvim sigurno, budućnost bez BoÅ¡njaka.
Ovoj kratkoj ilustraciji, koja bi se dala razviti u politiÄÂki esej, treba dodati dvije ÄÂinjenice. Za antiboÅ¡njaÄÂku vlast SDP-a su glasali BoÅ¡njaci, dakle, preoblikovani i iskompleksirani duhovi koji u promociji svoje niže vrijednosti vide mjeru života. BoÅ¡njaÄÂki funkcioneri u SDP-u su žešća varijanta ovih bolesti, jer su proraÄÂunato spremni jedan bosanski grad prepustiti srpstvu i hrvatstvu kako bi svoje prodane zadnjice vrtili u fotelji. Srbi i Hrvati u SDP-u slove kao vrli Bosanci, ali se ni jedan od njih ne javi da upozori svoje kolege, boÅ¡njaÄÂke mazohiste, da je segregiranje BoÅ¡njaka u gradu sa boÅ¡njaÄÂkom većinom udar na ZAVNOBiH, na istoriju i na budućnost. Druga znakovita ÄÂinjenica je da ni SDA, ni muslimanske institucije, nisu replicirale na ovaj SDP-ov model multietniÄÂnosti. Zamislimo da BoÅ¡njaci danas u Bijeljini imaju 60 ili 70 odsto zakonodavne vlasti! A BoÅ¡njaka u Bijeljini nema ni u općinskom podrumu, a kamo li u općinskim foteljama!
Lagumdžijin SDP stoga ne treba viÅ¡e razumijevati kao partiju, već kao model srpsko-hrvatske vlasti nad BoÅ¡njacima, koja genocidno manipulira sa boÅ¡njaÄÂkom traumom, forsirajući nametnutu krivicu kao razlog glasanja za navodnu alternativu. Istini za volju, ni jedna stranka nije zaslužila boÅ¡njaÄÂko povjerenje, ali sve druge, makar, ne ponižavaju BoÅ¡njake kao SDP. Kazat će neko: BoÅ¡njaci su sami glasali za poniženje. Da, ali BoÅ¡njaci su medijskim pritiscima raspamećeni i utjerani u tu samomržnju i samoponiženje.
Mrcvarenje MrnjavÄÂeve smrti
Za ovih bezmalo 15 dejtonskih godina, ne samo da smo se svikli kako Bosne nema na tri ÄÂetvrtine bh. teritorije, već smo evo ugazili u proces odumiranja bosanstva i tamo gdje su BoÅ¡njaci u većini. ÄŒija je to vlast danas u Sarajevu? ÄŒiji je taj Alija Behmen koji nema ni toliko demokratske kulture da zaustavi primitivnu harangu na svoju prethodnicu, bivÅ¡u gradonaÄÂelnicu Semihu Borovac, kojoj ne dozvoljavaju ni da bude ÄÂlan nekakve komisije pri Gradskom vijeću? Ni bivÅ¡em premijeru Samiru Silajdžiću ne daju da bude ÄÂlan nekakve druge komisije. U obrazloženju inicijative za uklanjanjem bivÅ¡ih sarajevskih ÄÂelnika iz nekakvih komisija, Sanja Lazar i DuÅ¡ko Mirjanović (SDP) navode – nezadovoljstvo graÄ‘ana Sarajeva. Kakva providna manipulacija! Gdje je to nezadovoljstvo iskazano? Je li bio referendum? To su splaÄÂinaste splekte i konstrukcije koje su SDP-u dovoljne za katul-fermane. Dokazao je SDP 2001. kako se (straho)vlada, a evo pokazuje i kako bi opet vladao. Umjesto da protoÄÂnom bojleru (kako je Fadil Mandal nazvao neotesanog gradonaÄÂelnika Behmena) bude ÄÂast da gospoÄ‘u Borovac ima pri gradskoj vlasti, kao svoju prethodnicu, kao izraz svoje demokratske kulture, on ne može odoliti zovu komunistiÄÂke osvete, pa makar Å¡to će Semihi Boravac skinuti glavu u nekakvoj komisiji u kojoj može sjediti svako.
Da se prisjetimo, sadake radi - a koje je to nezadovoljstvo graÄ‘ana Sarajeva? Je li to ono kad su SDP-ove falange haÅ¡iÅ¡ara i tabletomana zloupotrijebile ubistvo Denisa Mrnjavca pa organizirale divljaÄÂke proteste tražeći ostavku Borovac i Silajdžića, iako lokalne vlasti nisu nadležne za bezbjednost? Prije neki dan su u tuzlanskom parku napadnute dvije djevojke, pa je omladina protestirala na pravoj adresi, pred zgradom MUP-a. Paradoks je da su proteste organizirali isti oni SDP-ovi haÅ¡iÅ¡ari koji su u Sarajevu tražili ostavke Borovac i Silajdžića. Ili, u Sarajevu je i danas jednako loÅ¡a bezbjednosna situacija, ali haÅ¡iÅ¡ari ne traže ostavku Alije Behmena. Jer oni su plaćeni da misle dejtonskom glavuÅ¡om.
Nije im bilo dosta Å¡to su ideoloÅ¡ki mrcvarili MrnjavÄÂevu smrt, već evo su sad smislili da jednoj od glavnih ulica u Sarajevu dadnu ime: Ulica Denisa Mrnjavca. Inicijativu je odoborila Komisija za obilježavanje povijesnih liÄÂnosti, jer bezbeli niko pametan nema hrabrosti reći: Oslobodite uspomenu od ideoloÅ¡kih megalomanija! Ipak, ravnatelj KatoliÄÂkog Å¡kolskog centra Ivica MrÅ¡o kaže: Ne bih volio da neka sporedna ili slijepa ulica nosi ime Denisa Mrnjavca. A da li bi odgovarala Obala Kulina bana?
Alternativom do slobode
SluÄÂaj Denisa Mrnjavca je dobra ilustracija da se vidi dokle seže morbidnost SDP-ovih vlasti. Otud je normalno da SDP-ove vlasti u Sarajevu i Tuzli nagraÄ‘uju emisiju 60 minuta, kao najistureniji balkanski minobacaÄ islamofobijskog faÅ¡izma. Zalud Å¡to su BoÅ¡njaci sjedinjeno, kao rijetko kad, kroz stotine tekstova i saopćenja, kazali da ih vrijeÄ‘a ova emisija, SDP-ove vlasti žele baÅ¡ nagraditi to Å¡to vrijeÄ‘a BoÅ¡njake.
Ko to vlada gradovima koje smatramo odbranjenim? ÄŒija je to vlast koja nagraÄ‘uje i forsira vrijeÄ‘anje BoÅ¡njaka? To je vlast Draže Mihailovića, Mladića i Karadžića, Ante Pavelića, Ã…Â uÅ¡ka i Bobana! Ovim gradovima u kojima se joÅ¡ ÄÂuje ezan , gdje joÅ¡ mislimo da nas ima, ovladali su srpsko-hrvatski okupatori i njihovi podanici. Vladaju medijima, pravosuÄ‘em, policijom. BoÅ¡njaÄÂko traženje jednakopravnosti stoga je subverzija, podrivanje sistema, neprijateljski akt. Ovaj okupatorski sistem u svome programu nema ravnopravne BoÅ¡njake. Nisi BoÅ¡njaci krivi Å¡to će morati graditi alternativni sistem – nacionalnih, obrazovnih, informativnih, ekonomskih institucija - kako bi izborili demokratsku slobodu svoga životnog prostora.
Nije problem u BoÅ¡njacima koji ÄÂeznu Bosnu, žive bosanstvo, nude toleranciju, problem je u bijednicima koji jednakost sa BoÅ¡njacima doživljavaju kao svoje nacionalno poniženje.
Fatmir Alispahić
Ono sto je jos interesantno za ovu emisiju je i to da na anketi web portala FTV-a (odrzanoj dana 11.02.2009. godine) koja je glasila:
Podržavate li rad politiÄÂkog magazina 60 minuta, većina posjetioca je odgovorila NE!
Od ukupno 1543 glasa, 954 (61.83%) je reklo NE, a 589 (38.17%) je reklo DA.
Tako da je evidnetno da ovu emisiju ne podrzava vecina gradjana Bosne i Hercegovine, ili ako hocete evo i Federeacije Bosne i Hercegovine