Dzień dobry, czy takie numery sprawdzają się w call center lub obsłudze klienta?

Teme koje nisu vezane za druge podforume ...
Odgovori
Poruka
Autor/ica
soumitss
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 599
Pridružen/a: 09 Mar 2025 19:37

Dzień dobry, czy takie numery sprawdzają się w call center lub obsłudze klienta?

#1 Post Postao/la soumitss »

Dzień dobry, czy takie numery sprawdzają się w call center lub obsłudze klienta?

hydrogenn
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 593
Pridružen/a: 10 Mar 2025 01:25

Re: Dzień dobry, czy takie numery sprawdzają się w call center lub obsłudze klienta?

#2 Post Postao/la hydrogenn »

Witam serdecznie, z mojego punktu widzenia to bardzo dobre rozwiązanie dla call center. Niemieckie numery wirtualne Hottelecom https://www.hottelecom.net/pl/virtual-n ... rmany.html umożliwiają obsługę dużej liczby połączeń dzięki numerom wielokanałowym i funkcjom PBX. Pozwala to na równomierne rozdzielanie połączeń między pracowników, nagrywanie rozmów oraz analizę statystyk. Dla klientów kontakt z lokalnym numerem +49 jest naturalny i budzi większe zaufanie.

slika

Odgovori