Vehabije

Diskusije oko religija u svijetu ...
Odgovori
Poruka
Autor/ica
Avatar
Herakles
Ucesnik diskusija
Ucesnik diskusija
Postovi: 54
Pridružen/a: 30 Jun 2007 02:00
Lokacija: Bosnia

#61 Post Postao/la Herakles »

bezveze koliko ja znam u bosni ljudi nemaju sta jesti, po vasim pricama onda bi svi trebali traziti da im se placa sto idu u dzamije i pustaju brade.

stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

dali ste svjesni da nazivate muslimane sa jednim od Allahovih imena?
17) EI-Vehhabu - Koji mnogo poklanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).
Ko nema lijepog odgoja i vladanja nema ni znanja.

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#62 Post Postao/la mrki62 »

Herakles je napisao/la:bezveze koliko ja znam u bosni ljudi nemaju sta jesti, po vasim pricama onda bi svi trebali traziti da im se placa sto idu u dzamije i pustaju brade.

stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

dali ste svjesni da nazivate muslimane sa jednim od Allahovih imena?
17) EI-Vehhabu - Koji mnogo poklanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).
Nisu to pare iz BiH - tako da niko nikog ne financira iz BiH ,....... lova dolazi izvana :)
A ko hoæe da se svaða - nek se svaða , ovdje samo postavlja svako svoje viðenje , mi¹ljenje , znanje i prije svega logiènost .

Nisam ja od juèer , veæi papci su poku¹avali da me uznoje , ja se znojim samo od rada a ne zbog neèijeg ahlaka . Ne zna¹ s kim sam sve bio i za mene su svi ljudi MENI ravnopravni - niko nije ni iznad a ni ispod mene ( ko ¹to vi to prezentirate ).
Nego da malo o temi : U knjizi Stazom sunneta, u èlanku Vjerski reformatori u islamu pi¹e:

Vehabije su, da bi uvjerile muslimane i nemuslimane da su oni pravi muslimani, zapoèele novu taktiku. Oni su osnovali islamski centar koji su nazvali Rabitat-ul-alem il-islam (Muslimanska svjetska liga). Oni su iz svake zemlje odabrali i sakupili izvjesne neuke i lako podmitljive muslimane s vjerskim obrazovanjem kojima su dali basnoslovne sume novaca. Ovi neuki ljudi na vjerskim polo¾ajima, koji nemaju pojma ¹ta pi¹e u knjigama alima ehli sunneta, su onda upotrijebljeni kao marionete. Oni iz ovoga centra ¹ire po cijelome svijetu svoje principe koje nazivaju “Fetve svjetskog islamskog jedinstva.” Oni ka¾u ujednoj takvoj, la¾noj fetvi, koja je izdata u Ramazani ¹erifu 1395/1975. godine, “®enama je farz klanjati d¾umu namaz. Hutba d¾ume i bajram namaza se mo¾e odr¾ati na maternjem jeziku svake dr¾ave.” Jedan od Mevdudijevih sljedbenika, krivovjernik, Sabri, koji je bio èlan ovog centra koji unosi (meðu muslimane) smutnju (fitnu) i nered (fesad), i èije je sjedi¹te u Mekki, je odmah odnijeo ovu fetvu u Indiju. Oni koji su obilno plaæeni (od strane vehabija), i kojima su u stambenim zgradama dati luksuzni stanovi, su silom natjerivali ¾ene u d¾amije i dr¾ali hutbe na svojim maternjim jezicima. Pravi vjerski ljudi, alimi ehli sunneta, rahime-humullahu teala, su, da bi zakoèili ovaj pokret (smutnje i nereda) pripremili fetve iz cijenjenih i uva¾enih izvora i ra¹irili ih. Vehabije nisu bile u stanju da pobiju ove fetve - istinu. Na stotine vjerskih ljudi iz grada Kerale, koji se nalazi u ju¾noj Indiji, se pokajalo (do¹lo na tevbe) i ponovo vratilo ehli sunnetu, kada su vidjeli da su bili prevareni. Èetiri, od ovih fetvi, koje se temelje na jako pouzdanim izvorima, su ofsetom umno¾ene i prikovane na javnim mjestima u svim islamskim zemljama. Pravi vjerski ljudi u svakoj dr¾avi skreæu muslimanima pa¾nju na nemir koji iznutra razjeda islam, i nastoje da ga ugase. Hvala Allahu d¾elle-¹anuhu, èista i oprezna mlade¾ u svakom kutku svijeta je u stanju da razdvoji istinu od neistine.

ADMIN_BOL-CHAT.DE

#63 Post Postao/la ADMIN_BOL-CHAT.DE »

Herakles je napisao/la: stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).

Zasto se on zove Alahovim imenom :-k muhammad ibn abdul wahab ako nije u redu i ako je od osnivaca sekte
:-k

Avatar
Bebuskaa
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 382
Pridružen/a: 29 Feb 2000 02:00
Lokacija: Usa & Krajina...

#64 Post Postao/la Bebuskaa »

Herakles je napisao/la:bezveze koliko ja znam u bosni ljudi nemaju sta jesti, po vasim pricama onda bi svi trebali traziti da im se placa sto idu u dzamije i pustaju brade.

SLazem se sa ovim....... ja imam pitanje jedno na ovo bas....ja sam muslimanka ali ne znam dali mi mozemo imati dva imena...sto se na engleskom kaze middle name...e ja koliko znam da katolici daju drugo ime kao sveto ime i sta znam ali nisam nikad cula niti znala da muslimani mogu to....kod nas ima u usa zivi momak koji je postao vehabija i skoro je uzeo ime drugo a svoje je stavio izmedju prvig imena i prezimena ...kao middle name... :-k

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#65 Post Postao/la mrki62 »

LAFF je napisao/la:
Herakles je napisao/la: stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).

Zasto se on zove Alahovim imenom :-k muhammad ibn abdul wahab ako nije u redu i ako je od osnivaca sekte
:-k
Ma i tvoje i moje ime su Allahova imena - jer je sve Allahovom voljom :biggrin:

Je pogledaj originalnu verziju Muhamedovu a.s. : Abu al-Qasim Muhammad Ibn Abd Allah Ibn Abd al-Muttalib Ibn Hashim

I inaèe se njegovo ime koristi na vi¹e naèina : Muhammed, Muhammad, Mohammad, Mohamet, Mahomet .
No Vehabije ne puste moguænost drugima da misle sem kako oni sami :biggrin:

Avatar
Herakles
Ucesnik diskusija
Ucesnik diskusija
Postovi: 54
Pridružen/a: 30 Jun 2007 02:00
Lokacija: Bosnia

#66 Post Postao/la Herakles »

LAFF je napisao/la:
Herakles je napisao/la: stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).

Zasto se on zove Alahovim imenom :-k muhammad ibn abdul wahab ako nije u redu i ako je od osnivaca sekte
:-k
Pa sad sam rekao prevod imena nije se zvao Vehhab vec abdulwahab citaj malo bolje covjece, jao moderatora.
Ko nema lijepog odgoja i vladanja nema ni znanja.

Avatar
Herakles
Ucesnik diskusija
Ucesnik diskusija
Postovi: 54
Pridružen/a: 30 Jun 2007 02:00
Lokacija: Bosnia

#67 Post Postao/la Herakles »

mrki62 je napisao/la:
LAFF je napisao/la:
Herakles je napisao/la: stvarno bezveze tema koji ce dovesti do svadje i vrijedanja.

grijeh je nazivat covjeka sa jednim od Allahovih imena osim kad se prije imena postavi Abdul- (rob) sto bi znacilo Abdul-Vehhab (rob onog koji mnogo poklanja).

Zasto se on zove Alahovim imenom :-k muhammad ibn abdul wahab ako nije u redu i ako je od osnivaca sekte
:-k
Ma i tvoje i moje ime su Allahova imena - jer je sve Allahovom voljom :biggrin:

Je pogledaj originalnu verziju Muhamedovu a.s. : Abu al-Qasim Muhammad Ibn Abd Allah Ibn Abd al-Muttalib Ibn Hashim

I inaèe se njegovo ime koristi na vi¹e naèina : Muhammed, Muhammad, Mohammad, Mohamet, Mahomet .
No Vehabije ne puste moguænost drugima da misle sem kako oni sami :biggrin:

Koliko vidim ti zaista trebas pomoc, ti sve vise i vise pokazaujes svoje neznanje. Ljudi koji nemaju znanja a pricaju o Allahovoj vjeri i Kur'anu pripremili su sebi mjesto u Dzehennemu. Pazite sad, ovo nije hadis vec ajet iz Kur'ana.

Netreba sa vama niko voditi daljnu raspravu kad nista toga dostojni, dostojni su oni koji imaju znanje a vi ga zaista nemate.

GOTOVO! sad mozete pisati koliko hocete i nadati se svojim zeljama.
Ko nema lijepog odgoja i vladanja nema ni znanja.

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#69 Post Postao/la mrki62 »

Herakles je napisao/la:
Pazite sad, ovo nije hadis vec ajet iz Kur'ana.

Netreba sa vama niko voditi daljnu raspravu kad nista toga dostojni, dostojni su oni koji imaju znanje a vi ga zaista nemate.

GOTOVO! sad mozete pisati koliko hocete i nadati se svojim zeljama.
Spominje¹ Kur`an / Musaf - koji ?
Jer jedna je originalna sveta knjiga a sve ostale knjige su kopije, prijevodi , razna tumaèenja - kao :

1. tumaèenje Kur'ana Kur'anom
2. tumaèenje Kur'ana Tradicijom
3. racionalno tumaèenje Kur'ana
4. lingvistièko tumaèenje
5. stilistièko tumaèenje
6. sufijsko ili ezoterièko tumaèenje
7. znanstveno tumaèenje
8. historijsko tumaèenje
9. tematsko tumaèenje
10. ostala tumaèenja

Eto ja ni¹ta ne znam a ti zna¹ - pa me poduèi :biggrin:

A ko je dostojan a ko ne , pa valjda Allah najbolje zna :wave:
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#70 Post Postao/la mrki62 »

Evo kakve su vehabije : Krajem 18. stoljeæa vehabije u nekoliko navrata poku¹avaju uæi u Hid¾az. Godine 1802. uspijeva im da uðu u grad Taif, prolijevajuæi pritom nedu¾nu krv muslimana. Veæ iduæe godine polazi im za rukom da uðu i u Mekku. Tom prilikom ru¹e turbeta, historijske spomenike, pa èak i malu kupolu nad vrelom Zemzem. Tri godine kasnije ru¹ilaèki ulaze i u Medinu. Povijesnièari kazuju kako ni jedna d¾amija pored koje su pro¹li nije bila po¹teðena. U zadnji tren odustali su od ru¹enja i samog Poslanikova, a.s., turbeta. Narednih nekoliko godina had¾ijama iz Iraka, Sirije i Egipta bio je zabranjen ulazak u sveta mjesta. Kralj Al Sa’ud je postavio uvjet: „Ko ¾eli obaviti had¾ mora prihvati vehabizam. U suprotnom bit æe tretiran kao nemusliman.“ Ru¹ilaèke aktivnosti nisu im bile dovoljne. Kralj je opusto¹io riznicu Poslanikove, a.s., d¾amije u koju se had¾ije stoljeæima donosile vrijedne darove. Blago je iskori¹teno u vlastite svrhe.
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
Bebuskaa
Svakodnevni prolaznik
Svakodnevni prolaznik
Postovi: 382
Pridružen/a: 29 Feb 2000 02:00
Lokacija: Usa & Krajina...

#71 Post Postao/la Bebuskaa »

Hocel ko da odgovori na moje pitanjeeeee iz proslog posta...lolll sve nesto znate a ja cekam odgovor...hajd ba .... :P :P

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#72 Post Postao/la mrki62 »

Bebuskaa je napisao/la:Hocel ko da odgovori na moje pitanjeeeee iz proslog posta...lolll sve nesto znate a ja cekam odgovor...hajd ba .... :P :P
Kako da ne :biggrin: a ¹to nisi èitala moj post ¹to sam postavio u vezi Muhameda a. s. ,................ evo kako se on zvao ( imao je vi¹e imena ) Abu al-Qasim Muhammad Ibn Abd Allah Ibn Abd al-Muttalib Ibn Hashim .
Inaèe on je prva osoba sa imenom Muhamed :wave:
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#73 Post Postao/la mrki62 »

Evo ¹ta je rekao na¹ pretpostavljeni :ballbounce:




Ef. Ceric o vehabijama



Onaj ko doðe u Bosnu i Hercegovinu, treba znati da ovdje vladaju pravila Islamske zajednice u BiH. Ko to mo¾e prihvatiti, dobrodo¹ao je. Ko to ne mo¾e prihvatiti, nije morao doæi. Naravno, ne mora ni ostati. To je temeljna poruka reisu-l-uleme Islamske zajednice u BiH Mustafe efendije Ceriæa s juèera¹nje pres-konferencije koja je odr¾ana povodom usvajanja Dopune Rezolucije o tumaèenju islama na 20. sjednici Rijaseta.





Neprihvatljiva agresivnost

Poja¹njavajuæi razloge zbog kojih je usvojena Dopuna Rezolucije, reis Ceriæ je konstatirao kako je "neposredan povod za njeno dono¹enje nedavni dogaðaj u Sand¾aku, odnosno u d¾amiji u Novom Pazaru".
- Prvo, moram naglasiti da je svaka agresivnost, bez obzira je li unutar IZ u BiH ili izvana, apsolutno neprihvatljiva. Mi u BiH do sada nismo imali alarmantne incidente agresivnosti koji bi ugro¾avali strukturu organizacije IZ, njen red i poredak. Moram priznati, neposredan povod dono¹enja Dopune Rezolucije iz marta jeste ono ¹to se dogodilo u Sand¾aku. Iako je to ¹to se dogodilo, rekli bismo, daleko od BiH, oèito je da ima i da mo¾e imati implikacije na BiH - ustvrdio je ef. Ceriæ.
Uz to, kazao je, "dovoljno smo odgovorni i savjesni da suzbijemo svaku vrstu agresivnosti".
Odbacio je novinarske pretpostavke o tome da dono¹enje Dopune Rezolucije ima direktne veze s nedavnim istupom na televiziji jednog od predstavnika, odnosno pripadnika vehabijskog mezheba.
- To je koincidencija, a vi prihvatite i komentirajte kako ¾elite - kazao je novinarima reis Ceriæ.
Na novinarsku opasku zbog èega se u Dopuni Rezolucije ne spominju imena ljudi koje se prepoznaje kao neovla¹tene interpretatore islama, reis je konstatirao kako se "¾eli pru¾iti jo¹ jedna prilika".

Pru¾ena ¹ansa

- U Dopuni Rezolucije namjerno nismo naveli imena. Time smo dali jo¹ jednu priliku onima na koje se odnosi da shvate njenu poruku. Ukoliko ne shvate ozbiljno, uslijedit æe nova rezolucija u kojoj æemo reæi imena. Dakle, daje se ¹ansa onima koji trebaju shvatiti da u BiH postoje pravila koja treba po¹tovati - istaknuo je ef. Ceriæ.
Odgovarajuæi na pitanje koliko jedna od taèaka Dopune Rezolucije, koja nije do kraja precizna, ima veze s procesom revizije dr¾avljanstava, reis Ceriæ je ustvrdio kako "IZ osjeæa da se prema nekim ljudima vr¹i diskriminacija".
- Od dr¾ave BiH oèekujemo da po¹tuje ljudska prava i da ne diskriminira ljude zbog njihovog porijekla i izgleda, vjere i nacije - istaknuo je ef. Ceriæ.
Na kraju je ustvrdio kako se Dopuna Rezolucije ne treba shvatiti kao da u BiH meðu muslimanima postoje "dvije strane".
- Mi smo jedno. Ne postoje dvije strane. I, zato, nema potrebe da se bilo ko prilagoðava drugome - zakljuèio je reis Ceriæ.
Jo¹ je naveo da su sve d¾amije u BiH vlasni¹tvo IZ i u njima ne mo¾e niko ni¹ta raditi bez znanja i nadzora imama d¾amije.

H. ORAHOVAC



Èujem na CNN-u da pobjeðuju demokrati u SAD

- Za nas u BiH vijest je da u izborima u SAD za Predstavnièki dom pobjeðuju demokrati. Pokazalo se da je u te¹kim vremenima za dr¾avu BiH i Bo¹njake amerièka administracija, kada su je vodili demokrati, itekako nam pomogla. Uz to, vijest je i to da ti izbori protjeèu mirno - ustvrdio je Ceriæ.
To je kazao odgovarajuæi na pitanje o razlozima zahvalnosti koji su upuæeni SAD s posljednje sjednice Rijaseta odr¾ane u utorak.

Rezoluciju proèitao Muhamed ef. Salkiæ

Juèera¹nja pres-konferencija odr¾ana je u atriju Fakulteta islamskih nauka u Sarajevu. Pored reisa Ceriæa, prisustvovali su joj i njegov zamjenik hafiz Ismet ef. Spahiæ, generalni sekretar Rijaseta Muhamed ef. Salkiæ i predsjednik Glavnog odbora Udru¾enja ilmijje IZ u BiH i ¹efKabineta reisu-l-uleme Muharem ef. Hasanbegoviæ.
Tekst Rezolucije o tumaèenju islama iz marta ove godine i njenu Dopunu usvojenu prije dva dana proèitao je ef. Salkiæ.

Uskoro 550 godina islama na na¹im prostorima

Èitajuæi martovsku Rezoluciju o tumaèenju islama te njenu Dopunu, ef. Salkiæ je ustvrdio kako æe 2013. godine biti 550 godina otkako su "dobri Bo¹njani upoznali ¹ehadet".
Faktièki, to znaèi da se za sedam godina navr¹ava 550 godina islama na na¹im prostorima.

Volonterski muslimani

Govoreæi o pojedincima koji sebi uzimaju za pravo tumaèiti islam, a da pritom nisu od Islamske zajednice za to ovla¹teni, reisu-l-ulema je ustvrdio kako je rijeè o "volonterskim muslimanima".

Integralni tekst Dopune martovske Rezolucije


Nisu dobronamjerni ljudi oni koji unose nemir u d¾amije

Rijaset je ulo¾io isuvi¹e napora u oèuvanje èasti i ugleda bosanskih muslimana u najte¾im vremenima da bi dozvolio da to sada neko naru¹ava

Zapa¾ajuæi i nakon Rezolucije Rijaseta IZ neprimjerenu agresivnost pojedinaca i grupa u tumaèenju islama, posebno u Sand¾aku, gdje je do¹lo i do fizièkog obraèuna meðu muslimanima; slu¹ajuæi neumjesne ocjene o IZ od ljudi koji nemaju puno ¾ivotno iskustvo islama u Bosni i Hercegovini; osjeæajuæi opasnost od sraèunate podjele i razdora meðu bosanskim muslimanima, Rijaset IZ u BiH na svojoj redovnoj 20. sjednici odr¾anoj u utorak, 16. ¹evvala, 1427. godine, odnosno 7. novembra 2006. godine, donosi
ADDENDU/DOPUNU
na Rezoluciju Rijaseta IZ od 27. safera, 1427., odnosno 27. marta 2006. godine
1. Rijaset IZ daje punu podr¹ku Me¹ihatu IZ u Sand¾aku u provoðenju Rezolucije Rijaseta o tumaèenju islama, te poziva imame, hatibe, muallime i muderrise u Sand¾aku da budu savjesni i odgovorni u èuvanju i njegovanju vjerske i kulturne tradicije muslimana.

Ljudska prava

2. Rijaset IZ oèekuje od dr¾ave Bosne i Hercegovine da po¹tuje ljudska prava svih svojih dr¾avljana bez obzira na vjeru, naciju i porijeklo.
3. Nije moralno vr¹iti diskriminaciju prema ljudima koji su nam pomagali, ali, isto tako, nije ¹erijatski opravdano stalno prigovarati za dobro koje se uèini, jer Uzvi¹eni Allah u Kur'anu Èasnom ka¾e: "Lijepa rijeè i oprost su bolji od dobroèinstva koje prati vrijeðanje...". (Kur'an, 2:263).
4. Rijaset IZ osuðuje izjave u kojima se omalova¾ava IZ u BiH i vrijeða bosanska ulema. To nije samoprotivno duhu islamskog morala, veæ je i protiv mira i sigurnosti bosanskih muslimana. IZ u BiH nema namjeru dokazivati svoju pravovjernost nikome osim Bogu d¾.¹., a ponajmanje onima koji su gluhi da èuju i slijepi da vide da je IZ i njezina ulema simbol èasti i ponosa ummeta.
5. Rijaset IZ nala¾e imamima, hatibima, muallimima, muderrisima i profesorima u IZ da se na vrijeme i pravilno informiraju o stavovima Rijaseta IZ o bitnim pitanjima za duhovno jedinstvo muslimana, te da te stavove dosljedno provode u praksi. Rijaset IZ jo¹ jednom ponavlja da oni koji na bilo koji naèin unose nemir u d¾amije pod izgovorom provoðenja "prave vjere" nisu dobronamjerni ljudi. Sve d¾amije su vlasni¹tvo IZ i niko ne mo¾e ni¹ta raditi u d¾amiji bez znanja i nadzora imama d¾amije.
6. Rijaset IZ ulo¾io je isuvi¹e napora u oèuvanju èasti i ugleda bosanskih muslimana u najte¾im vremenima da bi dozvolio da to sada neko naru¹ava zbog nagovora ljudi koji nemaju ni znanja, ni osjeæanja za sudbinu islama i muslimana u na¹oj zemlji.

Stoljetno iskustvo

7. Ovih dana u cijeloj Evropi vode se intenzivne rasprave o va¾nosti institucionalnog uèenja islama u èemu BiH mo¾e biti dobar primjer. Rijaset IZ spreman je ponuditi stoljetno iskustvo institucionalnog uèenja islama i na taj naèin pridonijeti boljem razumijevanju meðu vjerama i kulturama u Evropi. Po¹tujuæi slobodu mi¹ljenja i izra¾avanja i cijeneæi kritiku koja potièe napredak IZ, Rijaset IZ poziva sve medije, intelektualce i druge meritorne pojedince u dru¹tvu da pomognu IZ na tom putu.
8. Ovu Rezoluciju èitat æe hatibi na d¾uma-namazu u svim d¾amijama, dok æe muderrisi Rezoluciju objasniti uèenicima i studentima u svim medresama i na svim fakultetima IZ, te se strogo pridr¾avati njezinog slova i duhakao oficijelnog stava Rijaseta IZ u BiH.
9. Allahu Svemoguæi, osna¾i nas na putu pozivanja na dobro i odvraæanja od zla! Amin!
Potpisnik ove Dopune Rezolucije o tumaèenju islama iz marta ove godine jeste reisu-l-ulema Islamske zajednice u BiH dr. Mustafa efendija Ceriæ.


slika
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

ADMIN_BOL-CHAT.DE

#74 Post Postao/la ADMIN_BOL-CHAT.DE »

Vehabiljke su sekta
Nek im Allah podari malo bolju pamet :)

Avatar
mrki62
Specijalni status V.I.P
Specijalni status V.I.P
Postovi: 6413
Pridružen/a: 02 Apr 2006 02:00
Lokacija: sLOVEnija

#75 Post Postao/la mrki62 »

Da vidimo ¹ta su drugi o vehabijama rekli :

Iz knjige “Dva lica islama” Stephena Schwartza

Stephen Schwartz

“Kada se vehabizam prvi put pojavio u 18. stoljeæu u pokrajini Nad¾d, u istoènoj Arabiji, njegovi sljedbenici – vehabije, meðu svojim su suvremenicima bili nazivani ‘ljudima bez zakona’ jer su odbijali sve postojeæe pravne ¹kole sunitskog islama. ®ivjeli su u zemlji koja je bila tako daleka i nerazvijena da Otomanska Imperija èak nije nalazila za vrijedno u njoj uspostaviti svoju upravu. Tu nije bilo nikakve ekonomske aktivnosti osim pljaèka¹kih napada èlanova ‘kuæe Sauda’ na karavane hodoèasnika koje su prolazile ovim krajem na putu iz Kuvajta za Mekku. Nekim èudnim stjecajem povijesnih okolnosti, ova totalitarna forma islama javlja se u tom zabaèenom dijelu istoène Arabije u isto vrijeme kada Otomanska Imperija ulazi u razdoblje slabosti i razgradnje. Ba¹ u tom trenutku pojavljuje se Muhammad ibn Abd al-Wahhab i poèinje propovijedati krajnje fundamentalistièko, puritansko, ogoljeno i usko tumaèenje islama. Njegov fundamentalizam je bio lagan za razumjeti jer se radi o vrlo pojednostavljenom tumaèenju vjere. U osnovi, tvrdio je da su se, nedugo nakon smrti Poslanika Muhammeda, muslimani ponovo vratili u nevjerni¹tvo, u stanje u kojem su bili prije pojave islama, izmeðu ostaloga i time ¹to su zadr¾ali stare obièaje, njegovali sufizam i dopustili stvaranje ¹iitskog ogranka islama. U svojoj Knjizi o islamskom monoteizmu (Kitab at-Tawheed) Ibn Abd al-Wahhab tvrdi kako je neophodno ispitati vjeru svakog muslimana, te da sve one koji se ne podvrgnu njegovom tumaèenju islama treba proglasiti nevjernicima, napasti ih, ubiti i oduzeti imovinu. Njegov pokret nije odmakao daleko sve dok nije sklopio savez s ‘kuæom Sauda’ èiji su se èlanovi bavili razbojni¹tvom i pljaèka¹kim pohodima. Islamski uèenjaci iz toga vremena tvrdili su da je jedini temelj za uspostavu ovog saveza bila èinjenica da je vehabizam pljaèku pokorenih ‘nevjernika’ proglasio legitimnom. Od sredine 18. do pocetka 20. stoljeæa vehabije i Saudijci poduzeli su seriju akcija u kojima su osvojili veæi dio Arabijskog poluotoka. Konaèno, ’20-ih godina 20. stoljeæa, u drugom su poku¹aju, uz pomoæ Britanaca, uspjeli osvojiti Mekku i Medinu. Uspostavili su rekacionarnu utopiju, u kojoj se sada¹njost temelji na viziji pro¹losti. Poput njemaèkog nacizma i talijanskog fa¹izma, u sada¹nje vrijeme se nastoji projicirati viðenje zlatnog doba koje je navodno postojalo u pro¹losti i u koje sada treba vratiti sve muslimane. Od prve polovice 20. stoljeæa poèinje ozbiljan rad na vehabizaciji cjelokupnog islama,” ka¾e Schwartz, autor knjige Dva lica islama, (Sarajevo: Tugra, 2005). U izvorniku The Two Faces of Islam: The House of Sa’ud From Tradition to Terror, (New York: Doubleday, 2002).
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!

slika

slika

Odgovori