ZaÅ¡to svi vozaÄÂi Yuga sigurno idu u raj?
=> U paklu su već bili.
ZaÅ¡to vozaÄÂi Yuga nikad ne nose karte?
=> Nikad neće stići tako daleko da bi zalutali.
ZaÅ¡to Yugo ima grijaÄÂe zadnjeg stakla?
=> Da Vam se ne bi po zimi smrzle ruke dok ga gurate.
Što se nalazi na zadnje dvije stranice Yugićevog uputstva za korisnike?
=> Red vožnje gradskog autobusa.
Koja je razlika izmeÄ‘u vlasnika obiÄÂnog Yuga i sportskog?
=> Vlasnik sportskog Yuga nosi Nike sprinterice.
Kako prepoznati sportski Yugo?
=> Na kuki za prikolicu ima tenisku lopticu.
Kako se zovu koÄÂnice na Yugu?
=> Dodatna oprema.
Ã…Â to treba uÄÂiniti ako vam Yugo prokuha?
=> Prestanite ga gurati i pustite ga da se odmori.
Kako se zove Yugo s pojasevima?
=> Ruksak Yugo.
Kako se zove Yugo na autoputu?
=> UliÄÂni ubojica.
Kako da udvostruÄÂite cijenu svom Yugu?
=> Napunite mu rezervoar.
Yugo je dizajniran za petero ljudi... Jedan da sjedne na vozaÄÂevo mjesto i ÄÂetvero da guraju.
Šta se brže raspada od Juga?
=> Zemlja koja ga proizvodi.
Koja je najveća želja vlasnika Yuga?
=> Da kupe auto.
Kako u Zastavinoj tvornici provjeravaju da li vrata dobro dihtaju?
=> Stave maÄÂku u Yugo i ako do ujutro ne pobegne -> dobro dihtaju.
Kako prijete oÄÂevi sinovima u Americi?
=> Ako ne budeš dobar, kupit ću ti Yugo pa će ti se cijela ulica smijati.
Koja je razlika između Yugića i Jehovinog svjedoka?
=> Jehovinom svjedoku možeš zalupiti vrata.
Ã…Â to je bacanje para?
=> Ugraditi antiradar u Yugo.
Neki prodavaÄÂi rabljenih vozila skidaju kilometražu na satu da dokažu ljudima da auto vrijedi te novce, a oni koji prodaju Yuga baÅ¡ naprotiv, oni mu dodaju kilometražu da uvjere kupce da stvarno može prijeći toliko.
Koja je razlika između Ferarija i Yugića?
Ferariju treba 4 sekundi do 100 km/h, a Yugu 100 sekundi do 4 km/h.
Kako postići s Yugom da za 10 sekundi ubrza do 100 km/h?
=> Gurnite ga sa brda.
Kako postići da Yugo ide brže niz brijeg?
=> Ugasite motor.
Kako nadograditi Yugo?
=> Stavite motor unutra.
Kako se zove Yugo na vrhu planine?
=> ÄŒudo.
Kako se zovu dva Yuga na vrhu planine?
=> ÄŒudo nad ÄÂudima.
Kako s Yugom ići brže uz brdo?
=> Izbacite putnike.
auto modeli
Re: auto modeli
Vezite me cim pocnem sanjati vinograde, zna se ko sam kad se pogase ljeta...
Re: auto modeli
van pameti,,,pa zar to neko vozi???igla je napisao/la:sasija je od bijeloga zlata
http://www.youtube.com/watch?v=e_F6IEPH ... ure=relate
I nikad nikom nemoj ih dati
ako ne ume da ti ih vrati
toplije, mekše, mladje i sladje.
Jer usne samo zato postoje
da osmeh po tvome osmehu skroje .....
I nikad nikom nemoj ih dati
ako ne ume da ti ih vrati
toplije, mekše, mladje i sladje.
Jer usne samo zato postoje
da osmeh po tvome osmehu skroje .....
- Bebana_de
- Velicanstvo Foruma
- Postovi: 6786
- Pridružen/a: 11 Jan 2009 21:27
- Lokacija: put u Ljubicastom
Re: auto modeli
uze mi recvenecija je napisao/la:van pameti,,,pa zar to neko vozi???igla je napisao/la:sasija je od bijeloga zlata
ma da mi poklone onako sjajno ah igla ja mislila ti imas ukusa,,
Jedan Zivot gde,prestajem Ja,gde pocinjes Ti
jedna Ljubav,gde stali smo Mi gde sad su Drugi
http://www.youtube.com/watch?v=BpgmT9u0fDM
jedna Ljubav,gde stali smo Mi gde sad su Drugi
http://www.youtube.com/watch?v=BpgmT9u0fDM
Re: auto modeli
Mislim da netreba niucemu pretjerivati,pa niti u izboru auta....
I da mi poklone takvo skupocijeno auta ,,,sta bih sa njega... bojala bih se da mi ga ko neukrade..onda je bolje nemati ga....
Zamisli parkiras ga ....pred hotelom..izadjes auta nigdje....
I da mi poklone takvo skupocijeno auta ,,,sta bih sa njega... bojala bih se da mi ga ko neukrade..onda je bolje nemati ga....
Zamisli parkiras ga ....pred hotelom..izadjes auta nigdje....
Re: auto modeli
Crveno , volim crveno
Može malo i žuto uz crveno
Može malo i žuto uz crveno
Ti si kao najudaljenija zvijezda do koje je najteže doći, ali baš zbog toga je najudaljenija zvijezda najljepša i najsjajnija!
Re: auto modeli
tesko je biti glup budi pametan kao . . .#
KO OVDJE NE POLUDI . . . . TAJ NIJE NORMALAN
KO OVDJE NE POLUDI . . . . TAJ NIJE NORMALAN
-
- Hronicar foruma
- Postovi: 913
- Pridružen/a: 28 Jul 2009 10:10
- Lokacija: Pandora
Re: auto modeli
ZvaniÄÂno: Novi BMW serije 5 (F10) - info, foto
Mercedes-Benz ima novu E klasu, a Audi finišira novi A6. Zato se sigurno najvažnija premijera u 2009. godini za bavarsku kompaniju dogodila, kada su predstavljene prve fotografije, informacije i video materijal nove, šeste, generacije BMW-a serije 5 (F10).
Podsjetimo, prošla generacija BMW-a pete serije (E60) na tržištu se nalazi od 2003. godine, a sada je idealno vreme za promjene. Nedavno predstavljeni BMW 5 Gran Turismo već je najavio u kom smjeru će se razvijati i nova "petica".
Kao Å¡to možemo vidjeti na zvaniÄÂnim fotografijama, nova "petica" dijeli dizajnerske elemente sa serijom 5 GT i većim BMW-om serije 7. I tehniÄÂki će serija 5 biti veoma bliska "sedmici". Novi model viÅ¡e srednje klase mjeri spoljne dimenzije 4899 x 1860 x 1464 mm, a meÄ‘uosovinsko rastojanje poraslo je na 2968 mm, Å¡to je rekord u klasi.
BMW istiÄÂe povećanje krutosti karoserije za 55 % u odnosu na prethodnika, Å¡to je osnov za vrhunske vozne osobine, ali posebna pažnja posvećena je i smanjenju mase. Hauba motora, vrata, i niz drugih komponenti oslanjanja izraÄ‘eni su od aluminijuma.
Serijska oprema podrazumjeva elektromehaniÄÂki volan, adaptivni tempomat, dvozonski klima ureÄ‘aj, multifunkcionalni volan, iDrive, startovanje motora bez korišćenja kljuÄÂa, radio CD... U spisku opreme za doplatu nalazi se sistem upravljanja svim toÄÂkovima, adaptivni amortizeri, adaptivni tempomat sa funkcijom "Stop & Start", sistem za noćno posmatranje sa funkcijom prepoznavanja osoba...
Benzinske motore predstavljaju agregati sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar i niskom potroÅ¡njom goriva. Sve motorizacije opremljene su "EfficientDynamics" komponentama, koji ukljuÄÂuje i sistem za ÄÂuvanje energije koÄÂenja, pneumatike sa niskim otporom kotrljanja, kao i odvojenim komresorom klimatizacije. Trolitarski Å¡estocilindriÄÂni motori su 523i (204 KS, 270 Nm), 528i (260 KS, 310 Nm) i u 535i (306 KS, 400 Nm), dok osmocilindriÄÂne motore predstavlja 550i (408 KS, 600 Nm).
Za one koji preferiraju dizelsku tehniku, BMW je pripremio nekoliko snažnih i Å¡tedljivih motora. Ponuda poÄÂinje sa 520d (184 KS, 380 Nm), a slijede ga dva trolitarska turbodizel motora u 525d (204 KS, 450 Nm) i 530d (245 KS, 540 Nm).
Dizel motor sa ÄÂetiri cilindra na tržiÅ¡te stiže u trećem kvartalu 2010. godine, biće opremljen sistemom automatskog iskljuÄÂivanja motora, Å¡to rezultira prosjeÄÂnom potroÅ¡njom goriva od 5L/100 km.
Redni Å¡estocilindriÄÂni 530d, uz doplatu od 1190 eura moći će da se dobije sa "BluePerformance Technology", koji smanjuje emisiju ezotnih oksida, a motor zadovoljava Euro 6 ekoloÅ¡ku normu. Svi ostali motori zadovoljavaju Euro 5 ekoloÅ¡ku normu. Uz standardani 6-stepeni manuelni mjenjaÄÂ, alternativa je 8-stepeni automatski, odnosno njegova sportska varijanta Sport Automatic.
Nova BMW serija 5 će se na tržištu pojaviti u martu 2010. godine.
Mercedes-Benz ima novu E klasu, a Audi finišira novi A6. Zato se sigurno najvažnija premijera u 2009. godini za bavarsku kompaniju dogodila, kada su predstavljene prve fotografije, informacije i video materijal nove, šeste, generacije BMW-a serije 5 (F10).
Podsjetimo, prošla generacija BMW-a pete serije (E60) na tržištu se nalazi od 2003. godine, a sada je idealno vreme za promjene. Nedavno predstavljeni BMW 5 Gran Turismo već je najavio u kom smjeru će se razvijati i nova "petica".
Kao Å¡to možemo vidjeti na zvaniÄÂnim fotografijama, nova "petica" dijeli dizajnerske elemente sa serijom 5 GT i većim BMW-om serije 7. I tehniÄÂki će serija 5 biti veoma bliska "sedmici". Novi model viÅ¡e srednje klase mjeri spoljne dimenzije 4899 x 1860 x 1464 mm, a meÄ‘uosovinsko rastojanje poraslo je na 2968 mm, Å¡to je rekord u klasi.
BMW istiÄÂe povećanje krutosti karoserije za 55 % u odnosu na prethodnika, Å¡to je osnov za vrhunske vozne osobine, ali posebna pažnja posvećena je i smanjenju mase. Hauba motora, vrata, i niz drugih komponenti oslanjanja izraÄ‘eni su od aluminijuma.
Serijska oprema podrazumjeva elektromehaniÄÂki volan, adaptivni tempomat, dvozonski klima ureÄ‘aj, multifunkcionalni volan, iDrive, startovanje motora bez korišćenja kljuÄÂa, radio CD... U spisku opreme za doplatu nalazi se sistem upravljanja svim toÄÂkovima, adaptivni amortizeri, adaptivni tempomat sa funkcijom "Stop & Start", sistem za noćno posmatranje sa funkcijom prepoznavanja osoba...
Benzinske motore predstavljaju agregati sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar i niskom potroÅ¡njom goriva. Sve motorizacije opremljene su "EfficientDynamics" komponentama, koji ukljuÄÂuje i sistem za ÄÂuvanje energije koÄÂenja, pneumatike sa niskim otporom kotrljanja, kao i odvojenim komresorom klimatizacije. Trolitarski Å¡estocilindriÄÂni motori su 523i (204 KS, 270 Nm), 528i (260 KS, 310 Nm) i u 535i (306 KS, 400 Nm), dok osmocilindriÄÂne motore predstavlja 550i (408 KS, 600 Nm).
Za one koji preferiraju dizelsku tehniku, BMW je pripremio nekoliko snažnih i Å¡tedljivih motora. Ponuda poÄÂinje sa 520d (184 KS, 380 Nm), a slijede ga dva trolitarska turbodizel motora u 525d (204 KS, 450 Nm) i 530d (245 KS, 540 Nm).
Dizel motor sa ÄÂetiri cilindra na tržiÅ¡te stiže u trećem kvartalu 2010. godine, biće opremljen sistemom automatskog iskljuÄÂivanja motora, Å¡to rezultira prosjeÄÂnom potroÅ¡njom goriva od 5L/100 km.
Redni Å¡estocilindriÄÂni 530d, uz doplatu od 1190 eura moći će da se dobije sa "BluePerformance Technology", koji smanjuje emisiju ezotnih oksida, a motor zadovoljava Euro 6 ekoloÅ¡ku normu. Svi ostali motori zadovoljavaju Euro 5 ekoloÅ¡ku normu. Uz standardani 6-stepeni manuelni mjenjaÄÂ, alternativa je 8-stepeni automatski, odnosno njegova sportska varijanta Sport Automatic.
Nova BMW serija 5 će se na tržištu pojaviti u martu 2010. godine.
Re: auto modeli
samo veliki auto merc,bmv,bilo sta samo veliko
imas udes u golfu i covjek te smrvi ko pastetu .........
imas udes u golfu i covjek te smrvi ko pastetu .........